BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 czerwca 2025, 08:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 12:47 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 304
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E46,E39
Kod silnika: M54B30,m52b28
Mój układ wygląda tak:
Obrazek

czyli jedna rurka :) nie jestem przekonany do stumienic.
Trzeba zrobić coś takiego: tłumiczek środkowy + rezonansowy + końcowy, i poprostu nie wiem jaki dobrać ten środkowy..... Che mieć jaknajbardziej cichy wydech :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 13:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 345
Lokalizacja: wa-wa/kielce
Moje BMW: e46 tOurinG
Kod silnika: M47N
Piotrek-S ja właśnie wyciołem kata a wspawałem tłumik przelotowy od AWG, tej firmy co masz w linku, reszte układu mam orginał,
jest głośniej powyżej 2500 obrotów, taki dziwny pogłos, może sie to jeszcze ułoży bo zrobiłem to dopiero wczoraj,
jak narazie żadnych kożyści nie widze,
ale musze zrobic troche kilometrów żeby mieć pełen pogląd na tą sprawe

_________________
poprzednie BMW - e36 318is http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=8952
- e46 touring 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=78705
e36 318is -http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79294&p=873695&hilit=bmw+318is#p873695


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 14:05 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 304
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E46,E39
Kod silnika: M54B30,m52b28
Ja teraz mam same rury i ostatni od m3, od 2500 w górę wdziera się taki metaliczny dźwięk i idzie oszaleć od niego, a w przedziale 2000-2500 popierdza sobie jak kosiarka :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 16:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Ja nie mam kata, za to mam hałaś jak cholera, z daleka słuchać mnie jakby to ścigacz jechał, huczy i buczy, poza tym spaliny, spaliny, jak przydepnę to przez chwilę śmierdzi jak w starym dużym fiacie. Co do osiągów... nie mam pojęcia, gdyż auto kupiłem juz bez kata.

P.S. Wrażenie jeszcze potęgują te dwie końcówki Ultera, które większość bierze za atrapy :D

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2007, 11:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: pszczyna
witam.jak poznac ze mam padniety katalizator?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2007, 18:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 59
Posty: 659
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36i Compact
Kod silnika: M43
@ADAM756 u mnie to był słyszalny metaliczny dźwięk przy dodawaniu gazu ,obecnie nie mam katalizatora a także tłumika środkowego przy którym był on, jest teraz wstawiona rura która leci aż do tłumika końcowego a co za tym idzie lepiej zbiera się po starcie z miejsca

pozdro.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2007, 19:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
ADAM756 jak masz na blacie 200 000km to wycinaj

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2007, 05:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 235
Lokalizacja: Bydgoszcz
witam

Ja wyciąłem ostatnio kata w swojej beci i jestem w 100% zadowolony. Zamiast kata wstawiłem tłumik środkowy od 2.3. Dźwięk jest teraz super jak dla mnie :super: Cały czas słychac lekki bas a powyżej 4.000 jest wściekły ryk :viva: Nie jest też za głośno- przy 160 km/h można normalnie rozmawiać z pasażerami z tyłu :cwaniak: No i co najważniejsze auto jest zdecydowanie żwawsze, wypełnienie kata było już częściowo stopione co dodatkowo tamowało spaliny. W zasadzie jedynym minusem jest troche dymu i zapach wachy po odpaleniu na zimno.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2007, 08:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 295
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18
Garaż: m42b18 x2
a ja bede sie zastanawial nad przywroceniem kata u mnie :P moj brat mowil ze idzie ogluchnac z tylu jak trocche sie depnie :P
mam strumienice i sportowy koniec i naprawde jest b glosny .... jak sie delikatnie operuje gazem to idzie wytrzymac ale jak sie nacisnie nagle to strasznie glosny .... duzo inaczej wyglada sprawa jak sie jedzie szybko i biegi zmienia na 5k obrotow :P wtedy jest fajny ryk ale jak dla mnie troche za glosny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2007, 08:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
za wolno jeżdzicie :hyhy: ,; trzeba tak jeżdzić żeby huk zostawał w tyle ,a nie jechał równo z wami :rotfl: :rotfl:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2007, 10:05 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 237
Lokalizacja: Lubin
Moje BMW: e46 Coupe
Kod silnika: M54B22
dzisaij bede robil "operacje KAT" hehe takze napisze jakie odczucia :D

_________________
a to byly Compakt
a to nowe coupe e46


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2007, 10:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 345
Lokalizacja: wa-wa/kielce
Moje BMW: e46 tOurinG
Kod silnika: M47N
mcgiver napisał(a):
za wolno jeżdzicie :hyhy: ,; trzeba tak jeżdzić żeby huk zostawał w tyle ,a nie jechał równo z wami :rotfl: :rotfl:

:super: to jest myśl :super:

_________________
poprzednie BMW - e36 318is http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=8952
- e46 touring 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=78705
e36 318is -http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79294&p=873695&hilit=bmw+318is#p873695


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2007, 22:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1320
Moje BMW: e46 COUPE+COMPACTe36
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=94308
witam ja tez kupilem z wycietym katalizatorem i wstawiona rura jak wracalem nim do domu to myslalem ze mi glowa peknie tak buczal w miejsce rury wstawilem przelotowy (sama puszka) kosztowala 50zl u tlumikowca i 150zl koncowy efekt jest super auto jest ciche dopiero jak sie docisnie to troche slychac co do wzrostu mocy to raczej nic sie nie zmienilo

_________________
Obrazek
KTO CHCE SZUKA SPOSOBU, KTO NIE CHCE SZUKA POWODU
http://reklamywydruki.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2007, 09:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 385
Lokalizacja: -.-
Witam, ma ktos u siebie zamontowany moze tlumik sportowy? Podobno wieksza przepustowosc ma i troszke mocy moze przybyc. Czy to prawda?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2007, 09:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37064
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
oliver, jeśli już to tylko dedykowany tłumik pod konkretny model, w przeciwnym wypadku może nawet obniżyć moc

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2007, 10:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 385
Lokalizacja: -.-
Fajnie....mialem na mysli kata, a napisalem tlumik...a sportowy kat trzeba tez dobrac dedykowany?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2007, 11:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37064
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
dobrze by było dedykowany, jeśli nie to sprawdzony w danym aucie

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2007, 13:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 385
Lokalizacja: -.-
Warto w ogole sie trudzic i zmieniac na sportowego kata?
Jesli nie czuc zadnej roznicy to raczej nie warto, sam nie wiem :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2007, 09:45 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 304
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E46,E39
Kod silnika: M54B30,m52b28
I jak udało sie komuś z 2.5l motorem znaleźć jakiś środkowy tłumiczek, ja cały czas szukam i se chyba jeszcze długo poszukam :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2007, 10:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
Jak ktos chce wycinac kata z M20 E30 to polecam srodkowy tlumik zastapic z 323i bo jest pzrelotowy... A koncowy z 325i

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL