abrath napisał(a):
ja jestem sceptycznie nastawiony do gazu. W zadnym wypadku nie zamontowal bym takiej instalacji do mojego auta a tym bardziej do BMW, ktore ma tak wspaniala historie.
Faktycznie jest to ważny powód do nie zakładania gazu. Historia firmy, modelu. Jakbyś miał 850 w stanie kolekcjonerskim przyznałbym Ci racje. Starą serie 6 w stanie idealnym również.
Masz 323, sorry, ale nie widze takiej zależności

abrath napisał(a):
Nie godzi sie jezdzic tymi silnikami na gazie

Właśnie świetnie godzi się. Te silniki kapitalnie wspólpracują z LPG. Wiem to po sobie. Też się bałem zakładać, zupełnie nie żałuje, chodzi super.
abrath napisał(a):
to odbiera radosc z jazdy

Widzisz myślisz, że gaz zamula auto, że ciągle coś strzela, pływają niskie obroty, nie da się przyśpieszać... NOT.
Chodzi identycznie jak na PB, nie odczujesz różnicy jak masz dobrze gaz założony i ustawiony.
Teraz zastanów się nad taką opcją:
Ty masz 323 na Pb. Masz radość z jazdy. 100km kosztuje Cie np 40zł.
Ktoś ma 750 na LPG. Ma radość z jazdy. 100km kosztuje go np 40zł.
Czujesz ten klimat ??

Ten smaczek

Tą różnice
Na koniec.
Zauważcie, pewną prawidłowość.
Osoby, które nie mają gazu narzekają na gaz.
Osoby, które miały jakieś patenty ze starymi generacjami (nie nadającymi się do BMW) też.
Natomiast każdy kto ma dobrze założoną sekwencje - chwali ją.
Wyciągnijcie z tego wnioski.