BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2025, 16:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] szpera-dyferencjal
PostNapisane: 26 sierpnia 2007, 22:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: GÂłogĂłw
Ostanio ktos mi mowil o czyms takim zeby samemu zrobic szpere sposobem zaspawania dyferencjalu i mam osobe ktora juz to robila i wie co i jak spawac. Oplaca sie cos takiego? czy mija sie z celem?

_________________
Lepiej Âżeby padaÂło niÂż miaÂło byĂŚ bÂłoto


Ostatnio edytowano 1 października 2007, 14:11 przez malyE30, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2007, 11:47 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Spawając dyfer zrobisz sobie szperę 100% czyli obydwa koła będą się zawsze obracać z taką samą prędkością, bo trafi na nie dokładnie ten sam moment obrotowy. Co to oznacza? Ano, każdy zakręt bokiem :D Jeśli chcesz tym autem jeździć po normalnych drogach, odradzam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2007, 12:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
malyE30, jak masz na tyle umiejetności żeby robić bocory na drodze i masz kasę na gumy co miesiąc to polecam :hyhy:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2007, 17:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: GÂłogĂłw
No to chlopaki robimy szpere. Bo chodzilo mi o to czy mozna tak zespawac dyfer. a czy umiem hmm nie mnie to oceniac jak jak jezdze ale na zuzlu dobrze mi wychodzi bo na zuzlu zawsze lapue na dwa kola i odrazu obraca czy na sliskiej mokrej nawierzchni. No to jak to zrobie wszystko to zdam relacje co i jak.

_________________
Lepiej Âżeby padaÂło niÂż miaÂło byĂŚ bÂłoto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2007, 21:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 521
Lokalizacja: PĂą
Spawaj tylko uważaj na mokrym ;)

_________________
TOURING SPRZEDANY
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl
http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2007, 23:08 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1082
Lokalizacja: wrocÂław
Moje BMW: e39 525d
Kod silnika: M57
Jak zrobisz i przetestujesz napisz jak wrażenia z jazdy :P :P

_________________
Luknij i oceĂą mojego bumerka ;) :hyhy:
viewtopic.php?f=6&t=20743&start=140


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2007, 23:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
nie jest tak zle, da sie z tym jezdzic na codzien - tylko pospawaj bardzo dokladnie i zlej razem co sie da, zeby ci nie puscily spawy albo jakies kolo nie peklo bo wtedy moze dojsc do zalbokowania sie dyfra i katastrofa gotowa. Powodzenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2007, 13:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 73
Lokalizacja: SÂłupsk
Ja tak mialem zrobione w e30 318 coupe.. Powiem ze do zabawy bardzo fajne nie bylo problemu zeby bokiem isc zakret.. ale do miasta to sie nie sprawdza zawracanie, nawracanie zakrecanie co kolwiek trzeba robic po kilka razy ( tak jak by na 3 :P )

_________________
Obrazek

e30 89r. 318is - 2006
e36 92r. 318is - 2007
e....
[you] zobacz moja (Szukam foteli w bialej skorze, dekielkow do felg RH mam na sprzedaz AC SCHNITZERA !)
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3681483
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=136665#136665


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 08:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: GÂłogĂłw
No wiec jak mowilem tak zrobilem ale teraz moje zdanie na ten temat i uwagi fajna sprawa ogolnie zeby sie pobawiac a jak jest mokro to juz wogole ale ejst tez minus ktory teraz trzeba naprawic po ukrecane pol oski i z tego powodu nie polecam czegos takiego robic.

_________________
Lepiej Âżeby padaÂło niÂż miaÂło byĂŚ bÂłoto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 14:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 666
Lokalizacja: WGR
Moje BMW: ciemne coupe
zrobiłeś może jakieś fotki ?? jak możesz to wrzuć , bo nigdy nie widziałem czegoś takiego na własne oczy ;) ciekawe ile taka elektro szpera wytrzyma

_________________
Bokiem Można Wszędzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 15:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
1angel napisał(a):
zrobiłeś może jakieś fotki ?? jak możesz to wrzuć , bo nigdy nie widziałem czegoś takiego na własne oczy ciekawe ile taka elektro szpera wytrzyma
że jak???? :zdziwko:
Przecież to zadna elektroszpera tylko całkowicie zblokowany tylni most za pomoca spawarki , czyli wyeliminowanie układu rużnicowego w bardzo drastyczny sposób :] .

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 16:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 666
Lokalizacja: WGR
Moje BMW: ciemne coupe
to pojęcie ma już ładnych parę lat i dziwie się że o nim nie słyszałeś , z tego co pamiętam to nazwę wymyślił polody kiedy robił bandziora pickupa do driftu i aby otrzymać 100% zblokowany dyfer to zaspawał te koła zębate , satelitki czy jak to się fachowo zwie w dyfrze
mcgiver napisał(a):
za pomoca spawarki
ze sobą na stałe jak wiadomo używając do tego elektrod i jakoś tak mu się to nasunęło na myśl że wynalazek ten nazwał "elektroszpera" no i bandzior lata na zakrętach prawie jak S15 ;)

_________________
Bokiem Można Wszędzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 16:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
1angel napisał(a):
to pojęcie ma już ładnych parę lat i dziwie się że o nim nie słyszałeś

no jakoś nie słyszałem , natomiast w niektórych samochodach , jest cos takiego właśnie i z nazwy wynika że to blokada mostu sterowana elektrycznie.
No chyba że tobie chodzi o nazwę pół zartem pół serio ,że za pomocą spawania
elektrycznego
.........szpera powstała :rotfl: ;)

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 16:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 666
Lokalizacja: WGR
Moje BMW: ciemne coupe
ja tam spotkałem się tylko z nazwą elektroszpera jako "szpera" a raczej zaspawany dyfer , o sterowanej elektrycznie nie słyszałem ale o wielu rzeczach jeszcze nie słyszałem więc nie zaprzecze że coś takiego może istnieć :D :ok:

_________________
Bokiem Można Wszędzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 17:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 284
Lokalizacja: Lubelszczyzna
Moje BMW: E28,E34, jest E38
Kod silnika: m60b40
tez bym obejrzal jakies fotki jak to wyszlo

_________________
Obrazek

BMW For Life!!

[you] :?:

panie z pińcet....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 17:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 246
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: e39 528ia
spawadz dyfer głupota 2 tygodnie i opony łyse no chyba ze dyper ze szperom z e32:P

_________________
było:P e32 735i ,e34 2,4 td ,e36 320i ,e36 323i coupe , e39 740 , e32 735,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 17:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 666
Lokalizacja: WGR
Moje BMW: ciemne coupe
do normalnej jazdy elektroszpera (ta zaspawana) się totalnie nie nadaje tym bardziej jak spadnie śnieg to po pierwsze a po drugie to wytrzyma co najwyżej kilkadziesiąt godzin jazdy i się rozleci , chcesz się poślizgać to skołuj sobie jakąś szpere od e30 i to będzie kompromis pomiędzy normalną jazdą i łapaniem boków kiedy chcesz , tylko czy to ma sens przy silniku 1,8 ??

_________________
Bokiem Można Wszędzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 21:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
elektroszpera jest dobra ale nie na zime :kwasny:
pozatym to polecam :super:

a co do opon to proponuje dogadać się z jakąś wulkanizacją żeby stare gumy od nich brać za free i zapłacić tylko za przeżutke nawet nie trzeba wyważać ;)
ja na tyle zazwyczaj mam nie wyważone bo i tak co chwile je wymieniam :hyhy:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 listopada 2007, 09:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: GÂłogĂłw
No wiec fotek niemam zadnych ten dyfer zostal wyrzucony poniewarz nie zdal egzaminu moze gdzies jeszcze lezy poszukam jak bede tam na wiosce gdzie zawsze cos robie ale zazwyczaj ktos zabiera takie czesci na zlom a ze lezy juz jakis czas wiec watie zeby bylo. Co do opon to nie bylo problemu bo mam znajomge z zakladem wulkanizatorskim i zawsze jakies uzywki bralem do spalenia. Dyfer byl tak zaspawany ze nie bylo mozliwosci zeby sie rozsypal bo spawal to naprawde dobry fachowiec. A co silnika 1,8 czy sie oplaca? jasne ze sie oplaca z takim zdrowym silnikiem mozna duzo poszalec i to nie zalezy od mocy motoru tylko od umiejetnosci kierowcy mam dobrego kolege ktory ma e30 z silnikiem 1,6 ale co chlopak ma umiejetnosci to juz swoja droga i jezdzi na kapciach 215 15 albo 16 cali juz nie pamietam i naprawde potrafi sie obracac tym autem:)

_________________
Lepiej Âżeby padaÂło niÂż miaÂło byĂŚ bÂłoto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL