BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 14:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 21 kwietnia 2016, 20:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Zdrowe kunie !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 2 maja 2016, 22:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: e39 540
Kod silnika: M62B44TU
M62B44TU
Wykres seria to:
1.wkładka filtra k&n
2.tylny tłumik eisenmann

Wykres modyfikacja to:
1.wkładka filtra k&n
2.tylny tłumik eisenmann
3.kolektor ssący non vanos
Obrazek


Na LPG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 3 maja 2016, 12:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Moje BMW: e39 540 iA
Kod silnika: m62b44tu
Oooo widze kolega tu tez zawitał... Komentowałem wykres na 5.er,wiec tu sie powstrzymam, ale ciekaw jestem czy ktos z forumowych speców od wykresów tez zauważy to co ja...

_________________
Moja Alpina b10 V8 idzie na sprzedaż. Pytać o wszystko na PW ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 13 maja 2016, 17:34 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 36
Posty: 1
Lokalizacja: Starachowice
Moje BMW: E46
Kod silnika: m52b28
Siemka to jest wynik jaki osiagnołem E46 2.0d z turbina gtb1752v Góre trzeba by poprawić Obrazek

_________________
BuLi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 16 maja 2016, 06:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
panbuli napisał(a):
Siemka to jest wynik jaki osiagnołem E46 2.0d z turbina gtb1752v Góre trzeba by poprawić http://s1070.photobucket.com/user/Panbuli19870721/media/E46%20wykres_zpsfavhqvoc.jpg.html

Już musi ładnie jechać;) nagraj i wrzuć jakiś filmik 100-200 rozpędzając się już od 60-80km/h


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 19 maja 2016, 17:00 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
no no no

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 24 maja 2016, 21:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Obrazek

Troche slabo widac wiec dodam ze skala po lewej idzie co 20 jednostek natomiast obroty kazda kratka o 200rpm wiecej ;)

Wtryski 080 zamkniete i paliwa brak... Zadnego bledu z ukladem paliwowym nie ma wiec chyba faktycznie wiecej na tych wtryskach sie nie wydusi. Auto caly czas jezdzi na slabszej mapie. Mocniejszy wykres byl po ruszeniu cisnienia na szynie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 4 czerwca 2016, 11:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Oto wykres z mojego m52b28, totalna seria. Wykres nie wydaje się podejrzany (choć niutków mogłoby być więcej), ale odczucia z jazdy są słabe. Jeśli ktoś miał doczynienia z m52b28 i wie jak powinien wyglądać prawidłowy wykres niech mi napisze czy wszystko jest okej, czy coś trzeba poprawić. Jeśli ktoś zna lepsze miejsce aby wrzucić wykres do analizy niech da znać gdzie i na jakim forum to chętnie wrzucę, bo nie wiem czy wsadzać kolektor m50 itd czy jeszcze ten silnik ogarniać do pionu.


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 4 czerwca 2016, 11:34 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Malo masz momentu. Szczegolnie z dolu. Czemu na pierwszej probie pokazalo 170 a na drugiej 190 ? Byly jakies rozne setupy ? Zweryfikuj wynik jeszcze na innej hamowni albo najlepiej nagraj film 100-200 lub zmierz predkosc w tym przedziale za pomoca jakiegos programu co mierzy predkosc na podstawie gps. Na telefon sciagnij sobie racechrono.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 4 czerwca 2016, 11:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Ten słabszy run jest na sekwencji. Drugi mocniejszy na PB.
Silnik siedzi w e30 Touring, waga jakieś 1320kg.
Skrzynia ZF 2.8.
Sprzęgło ori dwumas + nowy Sachs.
Most 3.15.
Oryginalna puszka dolotowa. Zero modów.
Jedynie co można się przyczepić to pomiar na dyno robiony był z wadliwym wiskiem spiętym caly czas na 100% (wisco z duzym wiatrakiem).

Po podpięciu do kompa nic nie wyrzuca.
Vanos się załącza. Nastawy to -3 na jałowym i ponad 20(nie pamietam dokladnie) pod obciązeniem.

Czy ten brak niutów z dołu może mieć związek z jakimś czujnikiem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 4 czerwca 2016, 14:43 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
micubussi napisał(a):
Czy ten brak niutów z dołu może mieć związek z jakimś czujnikiem?

To bolączka tych silników ;) Vanosa regenerowałeś?

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 5 czerwca 2016, 08:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Nie regenerowałem.
Ale nastawy tak jak napisałem wyżej nie wydają się padnięte.
Czy się mylę ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 16 czerwca 2016, 07:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Na dzień dobry odpowiedź może leżeć w wisko spiętym, rozepnij i ponów pomiar, bo tu jest lipa. Bliżej do 2.5 niż do 2.8 niuton.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 16 czerwca 2016, 17:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Moje BMW: e39 540 iA
Kod silnika: m62b44tu
Serio , visko tyle KM zabiera jak jest uszkodzone (spięte) ? czy to tylko takie mity??? Sprawdzałeś to kiedyś czy tak na wyczucie po prostu czuć?

_________________
Moja Alpina b10 V8 idzie na sprzedaż. Pytać o wszystko na PW ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 19 czerwca 2016, 17:41 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
micubussi, rzeczywiście jakoś mało jest momentu na wykresie. Dla przykładu u mnie jest prawie 50 Nm więcej przy 1500 obr/min. Silnik to seria m52b28 hamowany wczoraj do tego mam otwartą klapkę wydechu co ma niby skutkować pogorszonym dołem:

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 19 czerwca 2016, 19:37 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
kiedys myslalem, ze diesla sie bierze by malo wydawac na paliwo a 400ps to tylko super turbo benyzny a tu swiat sie zmienia..
Obrazek
W TV jakis analityk mowil, ze diesle to przezytek i ze nadchodzi era aut hybrydowych - myslicie, ze diesel z turbina hybrydowa to hybryda przyszlosci ? :D
pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 19 czerwca 2016, 20:04 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Bardzo mocny diesel . Fajnie ze duzo momentu z dolu praktycznie w calym zakresie obrotow auto ciagnie.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 19 czerwca 2016, 22:13 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
jest jeszcze jeden wniosek (moim zdaniem) - jedna turbina na lekkim wirniku robi lepszy dol niz 90% czipowanych 535D ... za to wychodzi brak gora - od 3800 zamiast isc ku chwale ojczyzny do 450ps leci, od 4tys dochodzi tylko mocny Stefan (faktyczny przeplyl powietrza "na suw" spada wiec koksku robi sie za duzo - oczywiscie zaczac zdejmowac go mozna z obrotami ale mocy przeciez to nie da) i chwaly narodu ni ma :zly: ...i tego na chwile obecna przeskoczyc sie nie da :mur:
Lukasz (Lukbmw) po glowie sie drapie.... moze cos wydrapie... a moze ktos inny wymysli cos przelomowego?
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 18 lipca 2016, 20:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 143
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: F11 530d
Proszę o jakąś opinie. Bmw 325d e91 przebieg 340.000km
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 18 lipca 2016, 21:13 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Bardzo ładne kolory tych kresek :)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL