BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 16:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 12 sierpnia 2018, 22:53 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 34
Moje BMW: 330Cd
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167461
Cześć
Chciał bym wam przedstawić mój projekt, auto kupiłem kilka miesięcy temu z zamysłem wsadzenia biturbo. Pomysł ten chodził już mi dawno po głowie, początkowo chciałem wsadzić to do E39 lecz przeskok technologiczny Mnie przerastał. Ostatecznie zakupiłem BMW E46 330Cd z 2004r EU4. Auto początkowo było totalną serią, genialnie zależało mi tylko na silniku, 6 biegowym manualu i EU4

Wizualnie :

- M-pakiet wewnętrzny i zewnętrzny
- styling 32 18" w dwóch szerokościach
- czarna nerka
- ciemne szyby
- zegary ala M3
- listwy wewnętrzne

Mechanicznie :

- Bitrubo 286ps
- wtryskiwacze piezo
- układ paliowowy
- układ chłodzący
- wydech 3.5 ->3 na jednym tłumiku by Lassie`s Garage
- układ przeniesienie napędu/sprzęgło/wózek tył wzmocnienie wszystkiego co spotkałem na drodze
- dolot
- zmiany w układzie olejowym
- dekiel zaworowy
- instalacja elektryczna/elektronika
- stabilizatory najgrubsze jak się dało
- ....

Auto aktualnie jest sprawne, aktualnie prace trwają nad intercoolerem, orurowaniem, kolektorem obudową dolotu... Stay tune

Kila zdjęć:

Z aukcji :
Obrazek
Obrazek
Obrazek





Aktualnie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
http://bimmer-revival.com/


Ostatnio edytowano 12 sierpnia 2018, 23:02 przez Blacharzy, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 12 sierpnia 2018, 23:01 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
No fajnie, mimo, że nie przepadam za zapachem diesla to dobrze grzebiesz :ok:

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 13 sierpnia 2018, 07:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 174
Lokalizacja: SPS
Moje BMW: f36 435d
Kod silnika: n57z
Na jakim kompie to odpaliłes co z tłokami?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 13 sierpnia 2018, 11:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 364
Lokalizacja: Warszawa
Tłoki pewnie te najlepsze :) , które wytrzymują wysokie EGT .

Blacharzy
Bardzo fajnie działasz , czekam na jakiś update i będę śledził wątek :)

_________________
///M2 Competition @ by Akrapovič


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 13 sierpnia 2018, 14:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
No jak takie grube przygotowania poszły to chyba duuużo koksu będzie :super:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 13 sierpnia 2018, 16:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Uuu , ktoś się w końcu odważył ten silnik wpakować ;)
Ciekawe czy przebijesz 500 :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 13 sierpnia 2018, 17:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 678
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
///david napisał(a):
Uuu , ktoś się w końcu odważył ten silnik wpakować ;)
Ciekawe czy przebijesz 500 :hyhy:


ktoś się odważył ten silnik wpakować jakoś w 2009 roku do e46 :rotfl: była nawet pare razy na allegro a finalnie sprzedała się za granicę. Swap czywiście robiony w Łodzi, u kolegi do którego dzwonią forumowe gwiazdy jak nie potrafią uruchomić piezo wtrysków w starym 530d. Btw odpaliliśmy też roku tamu taki motor w compakcie ;)

projekt fajny kibicuję, dużo lepsza opcja niż grzebać 330d.

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 13 sierpnia 2018, 17:32 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
Dobry projekt.
Rozumiem że nadal w posiadaniu masz D10? ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 13 sierpnia 2018, 17:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Subskrybuje bo czuje że będzie solidny dym ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 13 sierpnia 2018, 18:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
KrisC, nie Wy odpaliliście tylko kapsel a to duża różnica :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 13 sierpnia 2018, 18:38 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 34
Moje BMW: 330Cd
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167461
Dani0
Tłoki seria, sterownik z seri EDC16CP35 zobaczymy jak auto będzie się zachowywać. EGT napewno będzie pod kontrolą

_python_
Temat na pewno będzie aktualizowany, jutro odbieram intercooler i leci orurowanie.

///david
Silnik jest oryginalny M57N EU4, dopiero jak by mu się coś stało będę myślał o M57N2. Na 500 na dzień dzisiejszy nie mam w ogóle aspiracji, plan na ten sezon to wyciągnąć co się da z tego co jest już zrobione :hyhy:

Kamil_
Pewnie, Alpiny mam nadzieje że się nigdy nie pozbędę, coupe ma być daily autem.

kszyhu
Mam nadzieje że nie :rotfl:

_________________
http://bimmer-revival.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 13 sierpnia 2018, 20:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 678
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
///david napisał(a):
KrisC, nie Wy odpaliliście tylko kapsel a to duża różnica :D


nie muszę Cię wyprowadzać z błędu :)

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 13 sierpnia 2018, 20:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
KrisC
Chyba nerwowy dzień miałeś .
Wszyscy czasem szukamy informacji, czasem się nią dzielimy a czasem chwalimy się wynikami (masz je zapewne także, ale ze względu na wrodzą skromność po prostu się nie chwalisz). Były czasy, gdy Twój pracodawca pytał się na forach jak uruchomić inpe wiec nie wytykaj mi, że ja się pytałem innych o ich doświadczenia przy zmianie układu wtryskowego bo było wiele znaków zapytania (tylko 487 km) nie martw się i tak się niczego nie dowiedziałem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 14 sierpnia 2018, 20:44 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 34
Moje BMW: 330Cd
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167461
Wiadomo że odpalanie innego sterownika to nie takie hop, zanim u Mnie zadziałało wszystko tak jak to powinno też przerobiłem kilka sztuk. Każdy szuka gdzieś pomocy, aby nie przechodzić drogi od zera. Mi kilku cennych radu udzielił Przemek4net i wielkie dzięki mu za to :padam:

Prace cały czas trwają:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
http://bimmer-revival.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 14 sierpnia 2018, 21:45 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
kawał roboty, trzymam kciuki :ok:

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 17 sierpnia 2018, 14:54 
Offline
Forumowicz

Wiek: 28
Posty: 101
Moje BMW: E46 330D Touring
Kod silnika: M57N eu4 470/937
Ciekawy projekt, ICek taki sam jak u mnie :hurra: Ciekaw jestem jak tłoki się zaprzyjaźnią z piezo wtryskami


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 27 października 2018, 18:23 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 34
Moje BMW: 330Cd
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167461
Autem przelatałem już z 1500 km, i jest dobrzee :hurra: Kilka rzeczy do poprawy to idealny czas na zimę. W czasie testów udało mi się zabić przegub wału, przez co pojawiły się wibracje na wale... ale to już jest zrobione.
Na pewno do zmiany na jakieś większe hamulce zimą przyjedzie czas, bo po kilku schamityzowaniu z 200 nie za ciekawie zachowują się seryjne.
Do zabudowy został też filtr, zrobiłem już sobie wzór i teraz się zastanawiam czy lepiej odgrodzić to aluminiową blachą czy jakimś carbonikiem
Auto przeszło już kuracje witaminową, ale na pewno nie jest to ostatnie słowo więc nie ma czym się chwalić. Na pewno z przemek4net będziemy coś jeszcze rzeźbić :hyhy:

Kilka fotek jak to wygląda można powiedzieć że "finalnie" :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
http://bimmer-revival.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 27 października 2018, 18:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Blacharzy napisał(a):
Autem przelatałem już z 1500 km, i jest dobrzee

Paniee ja nie wątpię że jest dobrze, ale ja sie pytam jak? zarazem ladnie proszę o jakąś produkcję... Najlepi video, moze 100-200, a gdybys miał czasy rejslodzikowe to już byś zrobił dobrze wszystkim smrodowyjadaczom :D mi starczą licznikowe pomiary :P

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 27 października 2018, 19:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
A ja bym zapytał o konkrety, bo jak skoksowany dizel podaje to wiem, co z abs i kontrolą trakcji?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 27 października 2018, 19:29 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 34
Moje BMW: 330Cd
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167461
kszyhu napisał(a):
Blacharzy napisał(a):
Autem przelatałem już z 1500 km, i jest dobrzee

Paniee ja nie wątpię że jest dobrze, ale ja sie pytam jak? zarazem ladnie proszę o jakąś produkcję... Najlepi video, moze 100-200, a gdybys miał czasy rejslodzikowe to już byś zrobił dobrze wszystkim smrodowyjadaczom :D mi starczą licznikowe pomiary :P

Aktualne warunki pogodowe nie pozwalają na jakikolwiek pomiar, brak trakcji zabija całą jazdę :( Ale jak się coś poprawi na pewno jakiś filmik zagości

lukbmw napisał(a):
A ja bym zapytał o konkrety, bo jak skoksowany dizel podaje to wiem, co z abs i kontrolą trakcji?

Oczywiście wszystko działa, nie ukrywam że kosztowało mnie to trochę zabawy i zachodu... ale abs/dsc działa jak w serii.

_________________
http://bimmer-revival.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL