BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 13:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4707 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 236  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 14:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: Orzesze
Moje BMW: 320ci + 330xd
Kod silnika: M54B22 + M57D30
Garaż: https://www.facebook.com/Onebizkit
alduwiel napisał(a):
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
Jak wrocisz to pamietaj 8.6 to juz jest szybko ;)


Golfy w okolicach 400hp taki czasy klepią ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 14:41 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8668
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Golfy 400 koni? Nie wiem nie znam sie na golfach. To taki 500 koni ile ma?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 14:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: Orzesze
Moje BMW: 320ci + 330xd
Kod silnika: M54B22 + M57D30
Garaż: https://www.facebook.com/Onebizkit
alduwiel napisał(a):
Golfy 400 koni? Nie wiem nie znam sie na golfach. To taki 500 koni ile ma?


Przykład:
Golf 7R, automat 520hp
Waga 1450kg
100-200km/h 7,72s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 14:58 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8668
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ale ten tego co tam siedzi pod maską? Czekaj sparwdze sobie poczekaj.... jak mozesz to napisz ;) nie chce mi się szukać :oczami:


Obrazekevanescence wallpaper 1920x1080

Chodzi Ci o te cos z tymi 4 rurkami z tylu co ma chyba 280 koni i 2 litry pod maską?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 15:03 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 593
Lokalizacja: Warszawa
GOLF 7 Gti ma chyba okolice 210km. Golf 7R ten z 4 wydechami ma 300km (po lifcie chyba 310) i motor 2.0tsi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 16:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
520KM to nie jest 400 to całkiem inny stage. Przy 400KM golf robi okolice 9s po liczniku a realnie okolice 10s a 400KM nie jest wcale łatwe do uzyskania i jest to już dla golfa dużo bo to 200km z litra.
Kompletnie nie ta liga.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 16:34 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15924
Jest też golf 7 GTI TCR fabrycznie majacy 290KM , taką moc fabrycznie miała tez jedna z wersji Cupry. Dużo jest wariantów .

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 16:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: Orzesze
Moje BMW: 320ci + 330xd
Kod silnika: M54B22 + M57D30
Garaż: https://www.facebook.com/Onebizkit
--==Mały==-- napisał(a):
520KM to nie jest 400 to całkiem inny stage. Przy 400KM golf robi okolice 9s po liczniku a realnie okolice 10s a 400KM nie jest wcale łatwe do uzyskania i jest to już dla golfa dużo bo to 200km z litra.
Kompletnie nie ta liga.

Zgadzam się się z tobą jeśli mówimy o R-ke z napędem na cztery. Oska z mocą ~400km schodzi poniżej 9s.
Nie w tym rzecz. Jest tak dużo mocnych VAGow że taki Prosiak już nie zaszaleje. Napisałem tylko swoje zdanie że na dzisiejsze czasy przyspieszenie Porsche jest średnio dobre jak na ten przedział cenowy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 16:46 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8668
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Stara amerykanska szkoła mowi, ze duzą pojemnośc mozna zastąpic jedynie jeszcze wiekszą pojemnoscią, a ja jak najbardziej popieram stare szkoły ;)
Nie ma miodu w takim r4 :kwasny: i z tego co wiem zrobic tam 500 koni i zeby ten dsg to wytrzymywał o nie lada wyczyn ;) tzn wnioskuje koszta muszą gigantyczne, a silnik i tak duzego przebiegu nie zrobi :/ mała pojemnośc i duzo mocy =krotka zywotnośc obstawiam 200 tys max zrobi takie 500 koni w 2.0 ( przy mojej jezdzie ;) )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 17:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
alduwiel, żwyotność takiej jednostki to ciężki temat :D Twoje eM też nie ma Amerykańskiej pojemności i podobno z gpowerem za długo miało nie pojeździć :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 18:01 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1485
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Jak to rednecki mówią "There is no replacement for displacement" i ja sie z tym zgadzam ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 18:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1273
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
Tak tylko że takie nowe porsche 450konne jak widzi golfika z 2litrowym wyżyłowanym do granic możliwości silniczkiem i nawet dajmy na to 520koniami to i tak ma beke z niego... myślisz że gość z porsche serio przejmuje się faktem że ma o niecałą sekunde wolniejszą gablote od golfa z fotelami w kraciastą szmate ? No prosze Cie :rotfl:

SERYJNE porsche... bo zwykly chip w takim prosiaku i robi z golfa 500konnego wiatrak hehe

swoją drogą to jak piszesz
Przykład:
Golf 7R, automat 520hp
Waga 1450kg
100-200km/h 7,72s


to osiagami nie powala. 340i po chipie jest pol sekundy wolniejsze mimo 50koni mniej ,150kg ciezej...no i pewnie pojeździ troche dluzej :D


Ostatnio edytowano 30 stycznia 2020, 18:46 przez Vaporr, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 18:46 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1178
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
alduwiel napisał(a):
Nie ma miodu w takim r4 i z tego co wiem zrobic tam 500 koni i zeby ten dsg to wytrzymywał o nie lada wyczyn tzn wnioskuje koszta muszą gigantyczne, a silnik i tak duzego przebiegu nie zrobi mała pojemnośc i duzo mocy =krotka zywotnośc obstawiam 200 tys max zrobi takie 500 koni w 2.0 ( przy mojej jezdzie )


I tu się mylisz, tuning tych Golfów 7R to bardzo prosty i sprawdzony od lat temat a moce rzędu 450KM to takie optymalne minimum za niewielkie pieniądze.
Dolot, Dp, IC, hybryda Perun V1 + program silnika i skrzyni - czas w okolicach 8,5s.

Na 500+ trzeba już wymieniać turbinę ale to nadal w pełni funkcjonalne daily z czasem już w okolicy 7s i dla takiej firmy jak np. Compsport to żaden wyczyn bo też robią to od lat.

Duża kasa zaczyna się jak lecimy grubo ponad 500 ale wtedy i czas 100-200/250 robi się kosmiczny ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 18:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8668
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
500 koni bez przerobki skrzyni? Z tego co slyszalem o klynkają wlasnie te skrzynie :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 19:02 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2221
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Tylko mówicie o Rce, 4 łap, więc przy 100-200 ośka z tą samą mocą będzie szybsza. Jak 4 łap to powiedzcie ile to z miejsca do setki robi.
No i jest jeszcze rs3 :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 19:23 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1178
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
alduwiel napisał(a):
500 koni bez przerobki skrzyni? Z tego co slyszalem o klynkają wlasnie te skrzynie :/


Bez przeróbki, seryjne DQ381 wytrzymuje tylko się oprogramowanie zmienia, jak lecimy grubiej niż 500 to wtedy lepiej zmienić skrzynię na DQ500 a te już wytrzymują grube moce bo są montowane praktycznie w większości uturbianych R32/36 na całym świecie.

kai napisał(a):
Tylko mówicie o Rce, 4 łap, więc przy 100-200 ośka z tą samą mocą będzie szybsza. Jak 4 łap to powiedzcie ile to z miejsca do setki robi.
No i jest jeszcze rs3 :D


No wiadomo ośka czyli GTI 100-200 przy 400KM będzie sporo szybsza od Rki a takich na 500 to raczej się nie robi :)
Tylko GTI TCR ma taki sam silnik jak R jakby to kogoś interesowało.
Czasy 0-100 mocna Rka robi poniżej 4s

RS3 to już inna bajka, inny silnik, inna skrzynia - 500koni to nie problem.
Tylko cena 3x Golf R :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 19:48 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15924
Pojawił się TCR wiec cena R wzrosła i $ się zgadza.

Co do skrzyn. Kiedyś dsg/stronic nie były tak wytrzymałe i w mocniejszych wersjach montowano tiptronic np a6 c7 3.0 tdi bi turbo . Teraz s6 w Europie jest tylko w dieslu jak pamiętam 700Nm i ma stronic.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 21:04 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4169
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
1bizkit napisał(a):
alduwiel napisał(a):
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
Jak wrocisz to pamietaj 8.6 to juz jest szybko ;)


Golfy w okolicach 400hp taki czasy klepią ;)


Tak można wyczytać wśród fanboyów, ale np Znajomego Cupra, roczna wyhamowana seria na 320ps robi ponad 12s, więc nie daje to nadziei na 8.5s w 400ps poza jakimiś przypadkowymi, pojedynczymi pomiarami.

Jestem sceptycznie nastawiony na te opowieści o łatwym podnoszeniu mocy, bo wiele osób mówi jak to jest przy okazji wyścigów. I tak można zauważyć, że połowa aut grupy VAG seryjnych na skrzyżowaniach strzela przegubami, więc jeśli podniesiemy moc x1.5, x2 to wiecie że docisnąć można tylko jadąc na wprost, a i to bywa zgubne, podobnie sprzęgła które nie radzą sobie po podniesieniu mocy, a po montażu wzmocnionych szarpią, bo ustawia się wszystko na setne części milimetra, same silniki też muszą przejść solidny przegląd bo seryjnie cierpią na masę przypadłości, ale o tym się głośno nie mówi, bo to nie na rękę fanom marki, jak i tunerom. Największa zaleta to po prostu masówka, bo jest i dużo osób się trudniących naprawą i tuningiem. Przykładowo - niby prosta sprawa 1.9TDI, a kłopotów masa:
https://www.youtube.com/watch?v=ZvUdcTSduFM
PS hybrydowym turbo nie nazwałbym seryjnej turbiny.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 21:37 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8668
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Grucha89 napisał(a):
Fajnie, fajnie ale jak ich tak wymiotłeś to skąd wiadomo że szczęki zbierali ;)



Zatrzymałem się na pogadankę , ledwo okno otworzyłem to juz się pytali jakim cudem 420 koni poruchało ich 450 koni :super: młode typki po 20 lat sobie nówkę cewkę testowali


ahhhhhh fajnie by było kogoś skilować np takiego golfa :rotfl:

A tak jak Lincoln napisał ja tez słyszałem ,ze tam trzeba worek siana wywalić ,żeby tym jeździć. Tylko nie pamiętam co za warsztat tuningowy własnie mi o tym mówił, może Grabarz z Gdańska ten od 335d ale nie pamietam już


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 30 stycznia 2020, 22:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
alduwiel napisał(a):
Grucha89 napisał(a):
Fajnie, fajnie ale jak ich tak wymiotłeś to skąd wiadomo że szczęki zbierali ;)



Zatrzymałem się na pogadankę , ledwo okno otworzyłem to juz się pytali jakim cudem 420 koni poruchało ich 450 koni :super: młode typki po 20 lat sobie nówkę cewkę testowali


ahhhhhh fajnie by było kogoś skilować np takiego golfa :rotfl:

A tak jak Lincoln napisał ja tez słyszałem ,ze tam trzeba worek siana wywalić ,żeby tym jeździć. Tylko nie pamiętam co za warsztat tuningowy własnie mi o tym mówił, może Grabarz z Gdańska ten od 335d ale nie pamietam już


Tylko nie próbuj z takim gofrem spod świateł bo może być kupa wstydu :wstyd: A tak serio 400hp w tych Rkach to absolutnie żaden problem i nie wpływa znacząco na żywotność (jeździ tego dość sporo mają już przebiegi po 100/150k jeżdżą mają się dobrze) ,jedzie to wtedy podobnie do seryjnej m3 e92 100-200 natomiast ze startu robią poniżej 4s...Można się śmiać ,że golf ,że to ,że tamto ale jeśli ktoś nie ma parcia na prestiż i woli AWD niż RWD to taki golf jak najbardziej fajne auto do killowania spod świateł. Jeśli chodzi o samą jazdę poprawny do bólu ,wręcz nudny ale szybki jest ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4707 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 236  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL