BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 21:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 641 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 1 kwietnia 2021, 20:55 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: m5 e60
Kod silnika: s85b50
ryszard86 napisał(a):
Jak0021 napisał(a):
ryszard86, mogę wiedzieć gdzie kupowałeś nastawniki przepustnic vdo ? :D


Hej, to co ja wymieniałem to nie nastawniki przepustnic, tylko nastawniki biegu jałowego - część nr.1 na ponizszych schemacie

https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diag ... l/vCX18224

W M5 są tego 2 szt, plus 2 szt nastawników przepustnic o których wspomniałeś.

Jeśli chodzi o nastawniki biegu jałowego to jest bardzo słabo z dostępnością VDO więc w moim przypadku skończyło się na oryginale BMW który katalowogo kosztuje ok 2100 szt, mi (a dokładniej mojemu mechanikowi) się udało wyrwac po rabatach za 1800/szt.

Z nastawnikami przepustnic jest trochę lepiej, bo VDO jest w miarę dostępne, chyba tutaj jest jedna z lepszych cen (plus jak wpiszesz kod rabatowy KOSZYK10 to masz 10% rabatu :P więc cena się robi nawet znośna).

https://www.ucando.pl/p/element-nastawc ... xcQAvD_BwE

Dzięki za odpowiedź :)

Problemem u mnie są falujące obroty na zimnym i rozumiem że to nastawniki biegu jałowego odpowiadają za to a nie nastawniki przepustnic?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 1 kwietnia 2021, 21:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Tu Ci chyba nie pomogę. Tzn na zdrowy rozsądek jest jak piszesz, ale tutaj trzeba by kogoś kumatego z kompem. U mnie na przykład problemem było to, że idąc pełnym ogniem auto wpadało w tryb awaryjny. Na początku zdarzało się to bardzo sporadycznie, ale w pewnym momencie już praktycznie za każdym razem jak dawałem powiedzmy z trójki w palnik to gdzieś po przekroczeniu 7-7,5k rpm pojawiał się tryb awaryjny, który znikał po wyłączeniu i ponownym włączeniu samochodu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 1 kwietnia 2021, 21:07 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: m5 e60
Kod silnika: s85b50
ryszard86 napisał(a):
Tu Ci chyba nie pomogę. Tzn na zdrowy rozsądek jest jak piszesz, ale tutaj trzeba by kogoś kumatego z kompem. U mnie na przykład problemem było to, że idąc pełnym ogniem auto wpadało w tryb awaryjny. Na początku zdarzało się to bardzo sporadycznie, ale w pewnym momencie już praktycznie za każdym razem jak dawałem powiedzmy z trójki w palnik to gdzieś po przekroczeniu 7-7,5k rpm pojawiał się tryb awaryjny, który znikał po wyłączeniu i ponownym włączeniu samochodu.

Okej, wymienię narazie nastawniki biegu jałowego i zobaczymy :D Taki urok samochodu :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 2 kwietnia 2021, 07:55 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29682
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
ryszard86 napisał(a):
trójki w palnik to gdzieś po przekroczeniu 7-7,5k rpm


eh marzenie takie obroty, ja mam tylko coś tam ponad 4 :zdegustowany:




:rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 3 kwietnia 2021, 09:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Tymczasem przyszła kolej na wymiane przednich hebli. Wleciał komplet tarcze Zimmermann Formula Z plus klocki Hawk DTC-60. W sumie przekonała mnie opinia znajomego, który na takim samym setupie przelatał ostro kilknaście kkm zanim sprzedał auto i bardzo sobie chwalił (podobno dało się aktywować ABS przy 300 km/h :P ) Klocki już w zasadzie na wpół wyczynowe o cholernie wysokim wspołczynniku tarcia (chyba z półtora raza wyższym niż DS2500) i utrzymującym się do temp 900 stopni C - jednak podobno na daily też dają radę ;) Wczoraj trochę podocierałem na obwodnicy, łapią ładnie. Przy okazji kupiłem sobie zegar i pomierzyłem piasty - wygląda, że są idealne (max bicie 0,01 mm). Pojeździmy więcej i zobaczymy jak to się sprawuje.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 3 kwietnia 2021, 11:45 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
:super:

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 3 kwietnia 2021, 12:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Kurcze konkretne inwestycje, nowe oponki, nowe hamulce - dobrze zapowiada się sezon Kolego :ok:
Klocki konkret, ale sprawdzałeś czy mają homologację?
BTW Też taki czujnik sobie jakiś czas temu sprawiłem i można się nieźle czasem zdziwić :P

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 3 kwietnia 2021, 20:20 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Tarcze super wybór


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 3 kwietnia 2021, 21:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Dzięki za pozytywne komentarze Panowie, auto trzeba było trochę na sezon doinwestować i nieco się tych rzeczy nazbierało :)

Lincoln napisał(a):
Klocki konkret, ale sprawdzałeś czy mają homologację?


Hmm, a to właśnie ciekawe. Spojrzałem sobie teraz i wg tego:

https://auto.brakeparts.pl/blog/ogolna/ ... -produktow

żadne klocki Hawk, nawet podstawowy model HPS nie mają europejskiej homologacji drogowej.

Dziwne to trochę, bo sporo osób na tym lata...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 10 kwietnia 2021, 12:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Krótki filmik z wczoraj ;)



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 10 kwietnia 2021, 16:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Noo można słuchać bez końca :P

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 10 kwietnia 2021, 16:25 
Offline
Fan włoszczyzny

Posty: 2061
Aż mi się przypomina Kubica i Monza 2006 r. :cwaniak:

_________________
Mi sono guardato intorno e non sono riuscito a trovare l'auto che sognavo per me. Ecco perché ho preso una decisione: lo costruirà da solo. E. Ferrari


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 10 kwietnia 2021, 17:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Najlepsze, że nawet nie dokręcona do końca, bo koło 8k rpm wpadła w tryb awaryjny ;) . Pojawia się błąd 27A0 - wentylator skrzynki elektrycznej. Już zamówiony, zobaczymy czy coś pomoże. Moc ok, bo przy 8k rpm wypluła 525 KM, gdzie jeszcze niby zostało 550 obrotów. Myślałem, że moża pompa umiera, ale AFR trzyma ładnie do końca.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 10 kwietnia 2021, 18:13 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1457
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Ehhh cudowna bestyja. Podziwiam i lekko zazdraszczam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 10 kwietnia 2021, 20:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Dźwięk niesamowity... Miałem tylko raz w życiu okazje usłyszeć S85 na ulicy kilka lat temu i żadne inne auto nie może się równać :ok:
Jaki AFR jest ustawiony? 12-12,5?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 10 kwietnia 2021, 23:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
U mnie AFR schodzi do 11 około na wysokich obrotach. Na wolnych jest jakiś 14-15.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 11 kwietnia 2021, 09:37 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1457
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Nie za niskie to AFR? Chętnie się dokształcę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 11 kwietnia 2021, 10:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
No góra jest podlana, do 7k rpm nie spada poniżej 13, później wystematycznie pnie się do ok 11,2 jak tak sobie na to spojrzałem. Nie kopci, zdaniem gościa z hamowni wszystko ok. Ja tam się nie znam, była po prostu obwawa, że wpada w tryb awaryjny bo pompa nie wyrabia, ale wtedy raczej byłoby zbyt ubogo z paliwem ;) Wymienię ten wiatraczek bo koszt w sumie żaden i zobaczymy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 11 kwietnia 2021, 16:55 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29682
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Myślałem że ten bieg nigdy się nie skończy a tu jeszcze nie dokręcona :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 11 kwietnia 2021, 16:58 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
DaaN napisał(a):
Myślałem że ten bieg nigdy się nie skończy a tu jeszcze nie dokręcona
Jak każdy posiadacz diesla :rotfl: :D

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 641 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 33  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL