BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 15:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] popychacz ? czy co? cykac mi zaczyna ..
PostNapisane: 3 marca 2008, 12:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: poznaĂą
Mam pytanie jak tragicznie sie robi czy może jeszcze nie jest tak źle i czy juz szykować sie do wydatku ..
Od kilku dni moja dziewczynka zaczyna mi co jakis czas cykac no stukać ale bardzie mi to na cykanie wygląda ale luz , nie ma na to reguły czy zimny czy rozgrzany. ale słychać to przy niskich obrotach tak kolo 1200 najgłośniej a kolo 3000 zanika i pisze nie zawsze raz jezdze cały dzień i sie nic nie odezwie a raz wsiade rano tylko zapale i cyka , jak nie cyka to jest chyba najcichszym samochodem na swiecie ))))) naprawde tak mi sie podobalo jak go zapalałem no muzyka relaxacyjna ... co myslicie pierdoła czy tak jak gdzies tam czytalem ze to juz silnik sie sypie mam najechane 190 tys

[ Dodano: 3 Marzec 2008, 13:22 ]
no dobra cos tu jeszcze wycztalem ze to raczej na pewno popychac i dzwigienka ? no dobra a jak sie nie myle to ich jest kilka ? ktos to sprawdza ktore padl czy wyumiana wszystkich lub na farta drogie to jest ? a i ktos tam pisal ze jedzi juz tak dwa lata bo to i tak wraca i jest ok to bedzie ok czy ok bo ma fart i kiedys stanie ?


Ostatnio edytowano 21 marca 2009, 08:31 przez vlkpgiovane, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2008, 14:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: Podkarpackie
Nie wiem jaki masz silnik ale tak czy inaczej ja stawiam na popychacze. Jesli masz 8 zaworow to i 8 popychaczy. Mozesz z tym jezdzic (jak ja) mozesz tez to naprawic. Do mojego auta komplet kosztuje 270zl najtaniej. nie wiem ile do twojego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2008, 20:19 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: MyÂślenice
Ja za sam popychacz 1 szt dalem gdzies w granicach 70 zł .Mam e36 1.8 :) Tez mi cyka ale nie wiem ktory,nie ma sensu chyba wymieniac wszystkich.Narazie jezdze :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2008, 20:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 3243
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
vlkpgiovane, ja mam cos podobnego, tez mi cyka i nie ma regoly zimny czy cieply. z tym ze ja mam o tyle dziwnie ze jak jade np na 2 i puszcze gaz (pokazuje sie zerowe spalanie) cykanie cichnie, wcisne znow wraca :) a wiem ze zawory musza pracowac non stop wiec moze wtryski cykaja :) sprawdz u siebie czy tez tak masz.

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2008, 23:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
kiedyś jak poczytałem na forrum o cykaniu i jak zapaliłem raz betke to sie przeraziłem bo usłyszałem cykanie, ale zauważyłem że tylko czasami cyka i to sporadycznie i przestałem sie tym martwić.... jak zacznie cały czas cykać wówczas myśle że wtedy należy sie przejmowac

pozdrawiam

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2008, 08:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: poznaĂą
GP-T1000 napisał(a):
vlkpgiovane, ja mam cos podobnego, tez mi cyka i nie ma regoly zimny czy cieply. z tym ze ja mam o tyle dziwnie ze jak jade np na 2 i puszcze gaz (pokazuje sie zerowe spalanie) cykanie cichnie, wcisne znow wraca :) a wiem ze zawory musza pracowac non stop wiec moze wtryski cykaja :) sprawdz u siebie czy tez tak masz.


Mysle ze tez sie uspokoja tak mis ie cos wydaje ale sprawdze zaraz , a ktos to sprawdza czy to juz przy rozbieraniu wychodzi co ją boli . a i ktos tam pytal to jest 316i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2008, 12:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
A który rok to Twoje 316?

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2008, 17:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: poznaĂą
CiOoS napisał(a):
A który rok to Twoje 316?


rok 93 , no i sprawdzalem zapalilem i jada i jade i nie cyka zatrzymalem sie zgasilem i zapalilem i cyka wiec jade i tak jak zwykle na wysokich obrotach przestaje ,sprawdzilem jak zwalnialem bez gazu na 2 to cykanie bylo nadal :| nie wiem juz sam co mam o tym myslec trza chyba go gdzies dac i tyle


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2008, 19:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 74
Lokalizacja: Wieluń
Witaj
miałem kiedyś podobny problem zgasiłem auto całkowicie sprawne a jak za 5 min. odpaliłem to cykało coś, to znaczy prawie waliło jak by zawór się skrzywił. rozebrałem silnik i okazało sie ze to 1 hydro zawór się zepsuł. sprawdzisz to sam bo jak go naciśniesz to jest miękki i sie wciska (dobrego nie ugniesz). ja wymieniłem tylko 1 i było dobrze. cena 1 to ok 70zł.
Myślę że dobrze by było to wymienić bo nie wiadomo wtedy czy dobrze pracuje zawór.
pozdrowionka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2008, 22:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: Starogard
Witam Was, mam taki sam problem cyka i cyka, jak sprawdzic czy to zawory czy popychacze i dzwigienki?? Moze jakis rysunek rada co rozebrac i jak to sprawdzic. Wielkie dzieki

_________________
piotrx123


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2008, 11:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: poznaĂą
piotrx123 napisał(a):
Witam Was, mam taki sam problem cyka i cyka, jak sprawdzic czy to zawory czy popychacze i dzwigienki?? Moze jakis rysunek rada co rozebrac i jak to sprawdzic. Wielkie dzieki


Masz zamiar to sam rozbierac :hyhy: dobre to jak juz zaczniesz to opisz to moze byc ciekawe mysalem o tym ale troche bym sie bal sam to robic czy rozbierac :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2008, 13:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: czechy
zagrzej silnik,potem potrzymaj go minute na 2500obr. wylacz, šciagnij pokrywe zaworow, walek rozrzadu nastaw na pierwszym garze krzywkami na gore i wciskaj hydroregulatory na tym garze musza byè twarde.tak samo zkontrolujesz reszte cyl.
miekie regulatory sa do wymiany


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2008, 20:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: Starogard
A da rade zrobic to na zimnym silniku?? Gdyz dzisiaj rozebralem kolektor ssacy z przepustnica i krkowy do wyczyszczenia( brudu masa sie wymyla) i zanim to zloze chcial bym jeszcze sprawdzic te zawory. Zpewnosci napisze jak wszystko postepowalo i jak jest po zlozeniu. A mam pytanie czy w silniczku krokowym ta ruchoma blaszka powiina zamykac sie tak zeby zadnej przerwy nie bylo jak sie patrzy z gory?? u mnie jest przerwa 2-3mm i nie wiem czy tak ma byc.

_________________
piotrx123


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2008, 20:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: czechy
Dla 100%wej pewnošci sie to robi na zagrzanym silniku ta szczelina w silniczku krokowym jest OK.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2008, 16:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: okolice Lublina
czesc swego czasu i mialem problem z cykaniem w 316 m40 oczywiscie byl to hydropopychacz koszt 50zl czy 55 jakos tak. Wymiana samemu nie jest taka trudna i i czasochlonna. ale potrzeba do tego dwoch ludzi zeby to zrobic szybko. DO tej czynnosci nawet nie trzeba rozpinac rorzadu i zdejmowac walka rorzadu. Wystarczy wziac dlugi srubokret i bardzo mocno nacisnac zawor wtedy z ddrugiej strony mona dzwigienke zdjac z chydropopychacza i wymienic go a pozniej ta sama procedura ja zalozyc.

_________________
...nie docenisz pĂłki nie stracisz - nie poczujesz dopĂłki nie dotkniesz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2008, 21:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: Starogard
Witam, dzisiaj wyczyscilem caly uklad ssacy z silniczkiem krokowym(syfu bylo sporo) obroty po wyczyszczeniu sa stabilne, i odrazu silnik pracuje rowno, sa malutkie wahania obrotow ale czas prawie nie wyczuwalne, poprawa w 99%. Co do zaworowsilnik byl zimny zaden z hydropopychaczy nie dal sie wcisnac a co cyka to cyka. Sprawdze jeszcze w wolnej chwili na rozgrzanym silniku. Autko mam od niedawna ale jak sciagnelem pokrywe zalamalem sie jaki syf, widac ze ktos nie dbal o olej. Mam wlany Castrol 10w40 polsyntetyk gdyz nie wiem na jakim wczesniej bylo jezdzone. Zastanawiam sie czy nie zmienic przy kolejnej wymianie na inny, co myslicie a jak wymiana na jaki?? Dzieki i pozdrawiam

_________________
piotrx123


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2009, 00:17 
witam czy jest mozliwa wymiana popychacza w bmw 318is bez sciagania rozrzadu?? prosze o pomoc


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 08:51 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 70
Lokalizacja: warszawa
panowie to są na sto procent popychacze albo dzwigienki proponuje rozebrac robota na 1godz czasu popychacze jak sa wyrąbane to sie wydłużaja a dzwigienki wycieraja bedzie widac na rzut oka dzwigienka w miejscu gdzie ociera sie onia walek bedzie wklęsła a powinna byc wypukła można se wymienic nawet jedna ale ja wychodze z załorzenia ze jak robisz dla siebie to warto wszystkie a jak oddasz do warsztatu to skasują cie za wszystkie a wymienia ci 2 hihiihi proponuje sprubowac samemu kupa kasy w kieszeni i nikt cie nie oszuka ja zrobilem sam i latam 2 miechy mam spokuj cisza jak makiem zasiał za komplet dzwigienek i popychaczy dalem 400zł w otwocku jak znajde stronke to wrzuce linka :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 08:57 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 70
Lokalizacja: warszawa
a bym zapomnial panowie porzadnie wyczyscic nad wałkiem jest taka listwa ktura podaje olej na dzwigienki w tej listwie sa takie malutkie dziurki poprzepychać to drucikiem miedzianym i sprezonym powietrzem muszą być drożne!! bo zatrzecie nowe dzwigienki i walek!! polecam obejrzec!!! odrazu pod deklem zaworów!! :oczami:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 16:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: ÂŚlÂąskie
Witam z tego co wyczytałem to jest możliwość wymiana popychaczy samemu u mnie to i na zimnym i na zagrzanym cykają i mam pytanko ja mam silnik 1.8 M40 to tam będzie 8 popychaczy tak? a przez te cykanie to też może być słabszy silnik?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL