BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 09:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] dziwny dźwięk, mulenie i brak mocy - 320i
PostNapisane: 12 listopada 2008, 21:05 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
witam! mam problem z moim autkiem, mianowice mam takie problemy po pierwsze, gdy po nocy właczam auto to przez sekunde słychac taki dziwny dzwięk jakby szedł disel coś w tym stylu, nastepny problem jest taki że brakuje mu mocy i strasznie go muli, podpiołem go pod kompa i pokazało że jest do wymiany czujnik temperatury i przepływka, wymieniłem i gitarra, i nastepnego dnia znowu brak mocy i mulenie ?? może ktoś mi pomoże??bo juz nie mam pojecia co z tym autkiem zrobic.

_________________
B---M---W


Ostatnio edytowano 12 listopada 2008, 21:13 przez lidzio7, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2008, 21:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
jesli chodzi o to co rano sie dzieje to sprawdz poziom oleju a najlepiej go wogole wymien.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2008, 21:23 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
olej wymieniłem miesiąc temu, bo sprowadzałem autko i wymieniałem..

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2008, 21:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
i poziom oleju tez jest caly czas ok?? ja sie z tym spotykalem jak mialem w jakims aucie malo oleju

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2008, 22:13 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
poziom oleju jest ok

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2008, 13:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: TYCHY
Moje BMW: E 46
Kod silnika: M54B30
Przeplywke pewnie bedziesz mial dobra a to ze komputer pokazal jej blad to pewnie wina czujnika polozenia walu korbowego.Mialem to samo tez komp. pokazal blad przeplywki ale wczesniej blad czujnika polozenia walu korbowego,wymienilem ten czujnik i wszystkie parametry przeplywki wrocily do normy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2008, 16:26 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
to wymienic go nawet jak na kompie nie pokazuje innych błędów?? a tak wogle dzisiaj jade do pracy, autko spoko nawet chodziło po pracy odpalam a tu jeb [cenzura] dup i zgasł, po chwili odpalam auto i chodzi normalnie.. co to sie dzieje z tym BMW?? nie wiem czy sobie nie dokupic wiecej gasnic do auta.. pomózcie!!

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2008, 20:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 119
Lokalizacja: radom
Moje BMW: e46
Kod silnika: było 320d jest 323ci
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 19&start=0
na bank czujnik położenia wału korbowego tylko dziwne ze nie pokazuje błedu tak własnie jest jak padnie czujnik to tak dziwnie odpala jak diesel i muli nerke strasznie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2008, 21:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: TYCHY
Moje BMW: E 46
Kod silnika: M54B30
Ja bym zaczal od tego czujnika,nie jest to tania rzecz bo kosztuje okolo 250 zl. siemensa ale bedziesz mial swiety spokoj. Ja zanim pojechalem na kompa wymienilem swiece, fajki cewki na chwile podmienilem od innego samochodu i nic dalej to samo czyli gasl na wolnych obrotach mocy nie mial ciezko go bylo rozbujac do 100km/h. , na obroty nie chcial wejsc chodzil nierowno i obroty falowaly.Wymienilem ten czujnik i po awarii.Zacznij od tego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 11:14 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
no tylko u mnie własnie odpala na dotyk obroty nie faluja sa równiutkie, ale spróbuje z tym czujnikiem może coś da..

[ Dodano: 14 Listopad 2008, 20:38 ]
to nawet jak na kompie nic nie pokazuje to wymieniac w ciemno czy ktoś może zna jakiegos dobrego emchanika bmw na sląsku??

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 21:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: TYCHY
Moje BMW: E 46
Kod silnika: M54B30
W Tychach znajdziesz na ul. Powstancow,nie pamietam numeru serwis Boscha a gosc sie nazywa Beniamin Bojdoł ja bylem u niego na kompie i to co stwerdzil ze jest uszkodzone to faktycznie bylo uszkodzone czyli czujnik polozenia walu korbowego.Gosc zna sie na rzeczy ale trzeba sie u niego umawiac na wizyte.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 22:10 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
a jak z cenami usługi u tego pana, spoko czy jak w serwisie??

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2008, 10:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: TYCHY
Moje BMW: E 46
Kod silnika: M54B30
Witam ja za podlaczenie, diagnostyke i wykasowanie innych bledow u tego goscia zaplacilem 50 zl. Wiec wydaje mi sie ze to nie jest wygorowana cena a do tego po wymianie uszkodzonej czesci przyjezdzasz jeszcze raz i za darmo sprawdza ponownie czy sa jakies bledy, wiec chyba w miare tanio sie ceni.tu masz do niego pelny adres i tel. Tychy, ul. Powstańców 44, tel. 032 227 01 24
http://mapa.pf.pl/zaplanujtrase-YP4149449.html#
I link z mapka dojazdu do niego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2008, 11:18 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
dzieki wielkie :)

[ Dodano: 15 Listopad 2008, 11:49 ]
próbowałem sie dzisiaj dodzwonic na ten numer a tu odbiera koleś i mówi że to nie ta firma, a powiedz mi trzeba sie tam umawiac na wizyte bo jak nie to od razu do niego podjade??

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, 00:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: TYCHY
Moje BMW: E 46
Kod silnika: M54B30
No w sumie ja nie dzwonilem tylko pojechalem tak od niechcenia,gosc sie spytal czy sie umawialem to ja mu ze tak no to podlaczyl pod kompa.Mozesz podobnie zagrac,mi sie udalo :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2008, 20:49 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
no i lipa na kompie nic nie pokazuje a mi dalej muli auto, jeden elektryk powiedział że nie ma pojęcia i że jedynie co moge zrobi to czeka i albo sie samo zmieni albo zaczekac az coś sie zjebi. i bedzie wiadomo co to jest.. pomoze ktos??

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2008, 21:13 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 768
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Moje BMW: E46 Coupe
Kod silnika: M54b25
Odłącz akumualtor na jakąś 1 godzinę, może pomoże to coś, lub też sprawdź stan swojego katalizatora bo tutaj on może być głownym rozdającym karty, u mnie tak było w E39, autko jeżdziło pięknie silnik M52B20 pewnego razu wracam trasą i lipton normalnie muł bagienny nawet wyprzedzić się nie dało,pierwsze co podjechałem na komputer a tam 0 błędów, dopiero inny mechanik skapował się po 2 godzinach szukania że to katalizator się oberwał w środku i blokuje ujście spalin stąd to zamulenie straszne, obecnie mam tłumik przelotowy w obudowie katalizatora i działa wszystko Ok.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2008, 00:13 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
ok spróbuje rozłączy akum. a pożniej zobacze tego katalizatora, a mam pytanie jak bym chciał go wyrzuci i wwłożyc strumienice to musze coś zmieniac w kompie ??

[ Dodano: 26 Listopad 2008, 10:27 ]
no witam, zauwazyłem nowy wątek w moim problemie, rano jak odpaliłem auto to szło normlnie tak jak powinno, po 2 godzinach próbuje odpalic i strasznie długo kręcił przy odpalaniu i jak jechałem to muliło , zatrzymałem sie zgasiłem auto, odpaliłem znowu i szedł normalnie, . ma ktoś jakis pomysł?? może cewka albo swiece i nie idze na wszytskie cylindry??

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2008, 11:52 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
lidzio7, i jak rozwiazales ten problem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2008, 19:48 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
jeszcze nie, w tym tygodniu zamawiam tłumik przelotowy i wrzuce go zamiast katalizatora. zobaczymy

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL