BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 10:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2008, 21:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: gliwice
lidzio7, siemano powiem ci są dwaj wadziak pykowice lub zębaty gliwice jak cos odpisz dam namiary pozdrawiam grabibmwe39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2008, 20:16 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
witam! no i byłem u jednego typa sprawdzic katalizator , powiedział mi że nie da sie sprawdzic katalizatora czy jest ok, czy do du...y, powiedział tylko ze jedynie co mozna to sprawdzic na podstawie spalin a z tego co pamiętam to na przeglądzie mi wyszło ze ma za duze co2 czy co to tam jest.. no a przelotowego tłumika jeszcze nie mam jak to z allegro, więc może jeszcze jakieś pomysły??

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2008, 20:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 184
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: 323i Sedan
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=96815
Odkręć sondę lambda, spaliny będą wylatywać przez dziurę od niej trochę będzie pierdzieć i głośno chodzić ale przejedź się tak kawałek i sprawdź czy lepiej idzie.
Sondę całkiem odłącz i wyciągnij.

_________________
Kliknij na obrazek i zobacz moje auto!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2008, 23:36 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 768
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Moje BMW: E46 Coupe
Kod silnika: M54b25
lidzio7 napisał(a):
witam! no i byłem u jednego typa sprawdzic katalizator , powiedział mi że nie da sie sprawdzic katalizatora czy jest ok, czy do du...y, powiedział tylko ze jedynie co mozna to sprawdzic na podstawie spalin a z tego co pamiętam to na przeglądzie mi wyszło ze ma za duze co2 czy co to tam jest.. no a przelotowego tłumika jeszcze nie mam jak to z allegro, więc może jeszcze jakieś pomysły??



Tak jak pisałem wcześniej, ja tu raczej stawiam na katalizator, wkład się rozpadł i dlatego tak się dzieje, a do tego jest bardzo fajne zmulenie i dziwny dzięk silnika taki zdławiony nie taki żywy jak jest normalnie czyli ryk rzędowej szóstki, dlatego czym prędzej sprawdź ten katalizator bo przez takie zamulenie można coś popsuć i iść dalej w koszta.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 19:49 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
witam! i tak katalizator ok sonda ok, mechanik mi powiedział narazie tylko że prawdopodobnie do wymiany jest jakis zawór czy zaworek od paliwa ze jest zepsuty.. w najbliższym czasie mi to załatwi i wymieni. zobaczymy mam nadzieje że to bedzie w końcu to.

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 21:36 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
lidzio7 napisał(a):
zaworek od paliwa ze jest zepsut
a wiesz moze ktory to ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2008, 18:29 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
narazie tylko tyle wiem, ale przed tym powiedział mi żebym zatankował więcej benzyny i jakieś lepszej, bo coś tam porobił z tym zaworkiem i powiedział że prawdopodobnie może wystarczy... ale czasem dalej muli więc trzeba to wymienic jak juz bede miał zrobione to napisze dokładnie

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2008, 20:02 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Wiesz już który to zaworek od paliwa?
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa i powietrza?

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2008, 23:45 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
filtr powietrza i paliwa wymieniałem zaraz po tym jak zaczeło mulic autko

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 19:19 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
no niestety dalej kapa, mechanik robił z tym zaworkiem i kapa wsadził jakis inny i dalej muli... tragedia nikt nie wie o co chodzi...

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 19:46 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego a jak z ciśnieniem paliwa może coś gryzie pompę
słyszałem o podobnym przypadku raz palił OK a raz nie pozatym mulił
po wymianie pompy paliwa wszystko ustąpiło


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 19:51 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
mi pali ok, a co do pompy nie wiem, ale czasam chodzi ok a przewaznie strasznie muli przy dodawaniu gazu, i nie wiem co z tym teraz zrobic jak rzadem mechanik nie wie..

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 19:57 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
chyba musisz podjechać na porządnego kompa
musi siedzieć jakiś czujnik
masz w okolicy jakiś dobry warsztat BMW?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 20:05 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
byłem kiedys w salonie bmw sie spytac ile za podłaczenie do kompa no i 200 zł... troche drogo..

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 20:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Lokalizacja: knw
...widze że jesteś z Pszczyny, niedaleko masz elektroników którzy biorą 50zł,
do tej pory diagnozowali mi trafnie wszystkie usterki,
Dankowice koło Czechowic-Dziedzic!

_________________
"Szybkie Kobiety - PiĂŞkne Samochody"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 21:26 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
a masz jakisadres albo telefon??

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 21:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Lokalizacja: knw
poszło PW,

nie dziękuj, kliknij pomógł! ;)

_________________
"Szybkie Kobiety - PiĂŞkne Samochody"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 15:22 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
no i w koncu bunia smiga.. ogien, po 6 miesiącach znalazłem pewnego szpeca który mi powiedział co jest nie tak, i tylko u niego na kompie wyszło że do wymiany czujnik wała, jesli ktos ma bunie 2.0 m50 z 94 rocznika wtedy keidy wszystko wkładanao z siemensa to juz współczuje jesli bedzie szukał takiego czujnika...

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 7 kwietnia 2010, 22:09 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 50
Posty: 4
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52
no witam, zauwazyłem nowy wątek w moim problemie, rano jak odpaliłem auto to szło normlnie tak jak powinno, po 2 godzinach próbuje odpalic i strasznie długo kręcił przy odpalaniu i jak jechałem to muliło , zatrzymałem sie zgasiłem auto, odpaliłem znowu i szedł normalnie, . ma ktoś jakis pomysł?? może cewka albo swiece i nie idze na wszytskie cylindry??[/quote]
U mnie (E39 M5228) był ten objaw. Komp, diagnoza, nowy czujnik położenia wału i spokój.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL