BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 20:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Szarpanie beemka po zmianie biegu.
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 17:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: BiaÂłystok
Tak jak w temacie mam BMW E30 1.6 m40 w gazie 1990rok . Po zmianie biegu podczas jazdy jest szarpniecie. Co moze byc tego przyczyną? Może miał ktos podobny przypadek?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 20:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: chrzanĂłw
sprawdz szccelnnosc gumowego polaczeia miedzy przeplywka a kolektorem ssacym


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 21:07 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
drugie34 napisał(a):
sprawdz szccelnnosc gumowego polaczeia miedzy przeplywka a kolektorem ssacym
skad Ci nowi sie biora :wstyd:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 22:11 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
Heh za przeproszeniem "z dupy" ;)

Ja bym obstawiał sprzęgło lub docisk, gdzieś musi się coś ślizgać.

A to się dzieje tylko na gazie ( jeżeli tak to podjedz na kompa niech gazownicy oblukają o co chodzi) a jeżeli nie to tak jak pisałem wyżej;)

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 22:13 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
duzo jest opcji poprzez sprzeglo po podpore walu az po dyfer ... nie opisana dokladnie przyczyna a szklana kula mi sie zbiła...:)

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 22:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: BiaÂłystok
Na gazie i benzynie jest to samo. Niedawno wymienilem dyfer bo stary huczal i przed i po wymianie jest tak samo. Z moze czujnik polozenia walu albo walka rozrzadu? A jak sprawdzic sprzeglo? Auto kupilem niecaly miesiac temu i juz tak bylo. :| Jak sprawdzic walek rozrzadu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 22:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Czujnika wałka przy tym silniku nie znajdziesz .Jakiego rodzaju jest to szarpnięcie ? masz wrażenie że silnik przerywa czy może towarzyszy temu hałas połączony z dziwnymi drganiami nadwozia? Sprawdż to co możesz sam czyli stan poduszek pod silnikiem i skrzynią , łącznik gumowy na połączeniu skrzyni z wałem napędowym ,podporę wału ,tuleje belki ,tuleję dyfra.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 22:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1029
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Mitsubishi Galant
Kod silnika: 4G63
slizganie sprzegla mozna sprawdzic jadac 30 km/h wrzucajac np 5ty bieg, jesli bedzie sie sprzeglo slizgac to bedzie slychac to w obrotach silnika

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 22:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: BiaÂłystok
Po zmianie biegu i odpuszczeniu sprzegla auto przez chwilke jedzie normalnie trwa to moze z pol sekundy a potem nagle szarpnie do przodu i dalej jedzie normalnie. @Gmsmetallica jak to bedzie słychac jak auto bedzie sie zachowywac?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 08:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1029
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Mitsubishi Galant
Kod silnika: 4G63
bedzie taki dzwiek jakbys na luzie gazowal takie wyzsze obroty, jesli masz na pograniczu sprzeglo to moze byc tylko na chwile takia przegazowka,

mozesz sprawdzic inaczej, rusz np z 3go biegu, objawy powinny byc takie same jak w/w,

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 14:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: BiaÂłystok
ok dzieki, a dokladnie to te szarpanie to cos takiego jak przy redukcji np z 4 na 2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 19:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: chrzanĂłw
watpie ze to od sprzegla ale widze ze tu jest duzo starych wygow na tym forum co umia duzo pisac i dobrze bo o to w tym chodzi ale guwno wiedza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 19:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: chrzanĂłw
watpie ze to od sprzegla ale widze ze tu jest duzo starych wygow na tym forum co umia duzo pisac i dobrze bo o to w tym chodzi ale guwno wiedza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2009, 18:45 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 19
Lokalizacja: Lubasz
Moje BMW: e30 320iA e36 325i
Kod silnika: M20B20 M50B25
Stawiam na podporę wału :zawstydzony:

_________________
Only BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2009, 19:37 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 678
dziqsek napisał(a):
Heh za przeproszeniem "z dupy" ;)


a ja myślałem że - skąd ? z konta :D

ja jakoś bym nie obstawiał sprzęgła :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, 20:17 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 19
Lokalizacja: Lubasz
Moje BMW: e30 320iA e36 325i
Kod silnika: M20B20 M50B25
Miałem podobny problem ale jeszcze gdy chciałem ruszyc na wiekszych obrotach to mi pukało no i szarpniecie... Myslałem ze moze przeguby na tylnej osi... Ale okazało się ,ze to podpora i przegub elastyczny (gumowy) wału :kwasny:

_________________
Only BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2009, 20:40 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 19
Lokalizacja: Lubasz
Moje BMW: e30 320iA e36 325i
Kod silnika: M20B20 M50B25
aha i wymień filtr gazu :)

_________________
Only BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL