BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 15:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 19:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Lokalizacja: Bieszczady
DanielBMW napisał(a):
Witam z tego co wyczytałem to jest możliwość wymiana popychaczy samemu u mnie to i na zimnym i na zagrzanym cykają i mam pytanko ja mam silnik 1.8 M40 to tam będzie 8 popychaczy tak? a przez te cykanie to też może być słabszy silnik?


Oj znam ten ból :kwasny: przy wyprzedzaniu modliłem się zawsze bo jak wchodziłem na 3000 to kupke miałem w majtach. Przerobiłem wszystkich mechaników,cwaniaków i magików w okolicy i żaden pajac mi nie pomógł, ale do rzeczy.

Do wymiany masz dźwigienki, popychacze i co najważniejsze to WAŁEK ROZRZĄDU a to wszystko dowiedziałem od jednego koleżki z forum. Po wymianie zadziałało, autko latało jak trzeba.

_________________
pawel2707


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2009, 13:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: ÂŚlÂąskie
I jaki był koszt tych części + robocizny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 21:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Lokalizacja: Bieszczady
DanielBMW napisał(a):
I jaki był koszt tych części + robocizny


Wałek rozrządu jest wytarty i nie otwiera zaworów do końca, a jeśli sie nie otwera zawór do końca to brakuje powietrza i stąd przerywanie a nie "na trzy tłoki" to chyba tylko złudzenie, ale mogę sie mylić oczywiście. Mnie to wyniosło ok 500PLN

_________________
pawel2707


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 15:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: ÂŚlÂąskie
No może to złudzenie koledzy mam pytanko czy można sprawdzić jakoś samemu stan popychaczy lub który może być do wymiany??? i jeszcze jedno a jeżeli na wałku są po robione takie wżery to też może przez to klepać???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 15:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: ÂŚlÂąskie
Hejka koledzy mam pytanko czy można sprawdzić jakoś samemu stan popychaczy lub który może być do wymiany??? i jeszcze jedno a jeżeli na wałku są po robione takie wżery to też może przez to klepać???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] popychacz ? czy co? cykac mi zaczyna ..
PostNapisane: 23 lipca 2011, 17:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 134
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: e39
Kod silnika: M57D30
czy warto wymienic na ten komplet firmy motive http://moto.allegro.pl/walek-rozrzadu-p ... 19943.html?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] popychacz ? czy co? cykac mi zaczyna ..
PostNapisane: 23 lipca 2011, 19:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 203
Lokalizacja: Września
Moje BMW: Brak
Kod silnika: brak
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99442
hmm.. nie wiem czy ktos psiał o tym, nie przejzałem dokładnie tematu. miałem podobny problem w sowim is'e tak jak kolega pisał. nie było reguły na zimnym cykał na ciepłym cykał czasem bardziej na ciepłym niz na zimnym i odwrotnie,dzwiek podbny do diesla. tez szykowałem sie po przeglądaniu formum na wymiane popchaczy,szklanek... po podjechaniu do mechanika. poradził mi zmane oleju na lpeszy miałem zalanego mobila minerala... nie wiedziałem co lał poprzedni własciciel... przy przebiegu 200tys i mojej nie wiedzy wlałem mineral... mechanik popatrzył na mnie jak na idiote.. powiedział tylko zebym zmienił olej na lepszy.. a najlepiej jescze na syntetyk ... ale ze zalałem wczesniej mineral było ryzyko wiec kazał mi kupic pół syntetyk, wybor padł na castrola za ktory zapłaciłem troche wiecej niz za tego mobila ... po wymianie oleju problem zniknoł... i nie odzywa sie nadal... oleju auto nie bierze teraz ostnio zaczeło łykac ale to tez z mojej winy za duzy stan trzymałem .. jak tylko cos ubyło to dolewałem .. trzymam tak na około 3/4 miedzy min i max i auto chodzi i nie bierze oleju .. i chodzi na tym pół syntetyku lepiej.. wiec moze warto sprobowac z olejem zanim zaczniesz liczyc koszty wymiany jakichs czesci.. a na forach ludzie czasem pisza rpozne rzeczy a problem problemowi nie rowny nie raz juz sie o tym przekonałem . pozdrawiam Michał

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL