Witam , dziś właśnie zdiagnozowałem ten problem ...
przeglądając forum w większości odpowiedzi na taki problem to że pompa siadła , za mało płynu itp. itd, jeśli pompa nie wyję i na wyższych obrotach wspomaga , to na 00 procente jest zaworek przelewowy w pompie który sie przyciął i cały czas jest otwarty, zaworek ten w formie tłoczka znajduję się przy przewodzie tym metalowym (nie gumowy zasysający ze zbiorniczka, wystarczy odkręcić przewód klucz bodajże 27 , a potem wykręcić śrubunek klucz 22 , w środku pompy jest tłoczysko małe które jest połączone ze sprężyną, wyjąć wyczyścić i złożyć na nowo, gdy problem sie pojawia znowu że tłoczek staje (u mnie tak było) w miejsce gdzie sprężyna wchodzi w zaworek podłożyć podkładki metalowe (nie więcej niż trzy) co pozwala na zmniejszenie ruchu zaworka, jednak tym samym zwiększa się ciśnienie w układzie , dlatego ostrzegam przed zakładaniem większej ilości podkładek (może skutkować rozerwaniem przewodów ) najlepiej 2 włożyć ... no i stestować jak zachowuje sie układ przy pełnym skręceniu kierownicą (do odcięcia)
|