Witam.
Mam mały problem od niedawna a mianowicie.
Mam BMW E30 z 88 roku z silnikiem 1.8 i zauważyłem że chyba silnik łyka mi olej
w znacznej ilości i zaczeła więcej palić
Nie dawno wymieniałem olej razem z filtrem.
Zalałem Castrola GTX 15W40 przy 187373 przebiegu
obecnie stan licznika wynosi 189530.
Razem z tym wymieniłem wentylator, kopułkę, palec, filtr powietrza. Wymienić muszę jak najszybciej jeszcze świece i przewody. Jednak chwilowo fundusze mnie ograniczyły.
Po wymianie oleju z rury dawało dymem jedynie na starcie (ruszanie na światłach jak mu depłem) teraz dym się nie wydostaje.
Silnik ogólnie jest suchutki, jedynie nad kolektorem jest „usyfiony czarny” po poprzednim właścicielu jeszcze. Może olej wycieka w tym miejscu
Silnika nie katowałem, gumy nie paliłem, bączków tez nie kręciłem. !
Od 3 dni zapala się kontrolka oleju i gaśnie podczas jazdy. Sprawdzałem poziom to się przeraziłem sprawdzam go od tych 3 dni rano i widać, że znacznie go ubywa.
Jaka może być tego przyczyna ? Co trzeba zrobić, wymienić, naprawić, sprawdzić ? Pomóżcie proszę, podpowiedzcie

mechanikiem nie jestem ale co nie co wiem.
Z góry bardzo dziękuję.
