BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 13:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Stukanie przy 3 tys obrotach
PostNapisane: 20 września 2009, 20:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: ÂŻuromin
witam moj problem brzmi tak mam bmw e30 z 2 litrowym silnikem z roku 88 jezdzacym w gazie. Od niedawna zauwazylem ze dziwnie stuka przy 3 tys obr. Przejechalem pare km i teraz bez roznicy czy ma 3 tys obr czy jeden to i tak stuka. Gadałem z mechanikem i stwierdził ze to chyba wina panewek? Nie jest pewien bo go nie rozbierał Czy oplaca sie taka robota? Jezeli nie to jaki silnik do niej dobrac? Z gory dziekuje za info


Ostatnio edytowano 21 września 2009, 06:49 przez raadeek17, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2009, 21:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1904
Lokalizacja: las nieopodal PMI
Moje BMW: e34
Kod silnika: m30b35
Garaż: się rozje....ł po zimie :/
hm panewka. czy sie opłaca ja bym tego nie robił poprostu wsadziłbym inny silnik. jest mnowstwo opcji to zalezy jaki budrzet masz do dyspozycji.najprostrza to kupic drugie m20 i wsadzic nie bedzie zadnych problemow :D wyciagasz jeden wkładasz drugi i jezdzisz:)

_________________
Obrazek


BMW miłością .. szpera radością a spalanie.??? a ch... ze spalaniem :D
moja wisienka zmiany nowe koło malowanko str7 => viewtopic.php?f=6&t=38330&p=1206767#p1206767
Moja Czarna Mamba => viewtopic.php?f=60&t=103928


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2009, 06:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: ÂŻuromin
hmm.. no jak najmiej zeby kosztował zebym nie wkladal duzo kasy jaki koszt jest dobrej m20? POmocy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2009, 07:00 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 616
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52TU
W pierwszej kolejności ( we własnym zakresie najlepiej ) zdejmij pokrywę zaworów i sprawdź czy przypadkiem któraś z dźwigienek się nie urwała. Skontrolujesz też luzy zaworowe.
Jeśli pod pokrywą wszystko trzyma się kupy to najprawdopodobniej dół silnika się odezwał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2009, 08:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 102
Lokalizacja: Mieszków wlkp
Moje BMW: e34 touring
Kod silnika: M51D25
Witam,ja juz to przerabialem w m20 zadna filozofia jesli masz lekki stukot to smialo zwal miske sprawdz panewki ,wał w tym modelu jest bardzo twardy i ciezko go zniszczyc,potem kupujesz komplet panewek korbowych 120zl + przesylka zakladasz i jezdzisz dalej.U mnie na 5 garku panewka byla juz obrucona i czesciowo skleiła sie z 2 czescia i nic wał igła panewki praktycznie brak a koles jezdzil tak tym autem przez 2 lata ja to od niego kupilem jezdzilem kolejne 2lata z ciezka noga i nic sie nie dzialo.
Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2009, 16:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: ÂŻuromin
A jeżeli wał będzie do wymiany to z jakimi kosztami mam się liczyć ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2009, 18:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 102
Lokalizacja: Mieszków wlkp
Moje BMW: e34 touring
Kod silnika: M51D25
raadeek17 napisał(a):
A jeżeli wał będzie do wymiany to z jakimi kosztami mam się liczyć ???

to musisz kupic dobry wał z 320 ,a ja taki mam bo kupilem caly silnik na przekladke i mi zostal gdyz wymienilem te panewki tylko.
Nie wiem jaki jest koszt panewek glownych ale wał u mnie masz za 150zl igla stan.
Ale watpie abys go potrzebowal.
Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2009, 06:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: ÂŻuromin
ok dzieki dzis zabiore sie za rozbieranie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL