BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 00:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 00:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
listek napisał(a):
wyglada to mniej wiecej tak , ze na pierwszym biegu mam ok 20 km/h !!!!!-wartosc przy odcieciu.drugi bieg to wartosc ok 60km/h a wrzucajac trojke osiagam 100 przy 5500obr/min moze 6000obr/min-w chwili obecnej nie pamietam dokladnie ale to sa wartosci zblizone do tych co obecnie pokazuja mi zegary.nie wyglada to za ciekawie.

dziekuje za zdjecie - napewno jutro sie tym zajme.mam tylko nadzieje ze nie jest to jakas powazna "awaria" i ze sie z nia uporam bez koniecznosci zagladania do m-cars'u :niepewny:
a hak u Ciebie kolego wyglada sprawa tych predkosci? dzieli nas pewnie straszna przepasc...
czy przy tych predkosciach odcina zaplon ? czy tylko wskazowka wchodzi na czerwone pole ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 00:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Bielsko BiaÂła
rano sprawdzalem i wyglada to tak ze predkosci podane so do odciecia zaplonu.na 3 biegu ok110 km/h przy full obrotach!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 00:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
znaczy sie odcina zaplon i szarpie silnikiem ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 00:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Bielsko BiaÂła
nie czuc zadnych szarpniec..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 00:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
to co masz na mysli piszac do odciecia ? czerwone pole na obrotomierzu ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 00:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Bielsko BiaÂła
wrzucam 1 bieg -przy odcieciu zaplonu pojawia sie wartosc niecopowyzej 20km?h , wrzucam 2 -ke .przy ktorej odcinajac zaplon jest cos okolo 65km/h moze 62km/h,3-ka ma ok 100-moze 110 km/h(nie wiecej!) tak to wyglada


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 00:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
nierozumiesz mnie , przeczytaj uwaznie moj poprzedni post i odpowiedz mi na moje pytanie . a powiedz mi jeszcze jaka wartosc obrotow pokazuje obrotomierz na wolnych obrotach ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 00:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Bielsko BiaÂła
piszac do odciecia mam na mysli sytuacje ,w ktorej wskazowka obrotomierza osiaga max wartosc obrotow po ktorej przekroczeniu nastepuje tzw.odciecie :-)
na wolnych obrotach obrotomierz pokazuje wartosc jakies 700-800 i utrzymuje stala wartosc.oboty nie faluja...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 01:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
prawdopodobnie masz zalozone zegary od 6 cyl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 15:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Bielsko BiaÂła
ok-oba patenty sprawdzone na slizgajace sprzeglo.1 bieg wysokie obroty i piszcza kola a na krawezniku czujac opor auto gasnie.rozumiem przez to ze sprzeglo nie stanowi problemu... czym to :cenzura: idzie podjade jeszcze raz na kompa - przeciez gdyby jakis czujnik czy przeplywka byly uszkodzone to komputer chyba powinien to wykryc prawda?ostatnio nie pokazal bledow...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 16:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
ty niemasz problrmu z elektronika !!!!!!!! twoim problemem moze byc
1 skrzynia biegow ( zbyt krodkie przelozenia )
2 dyfer ( inne przelozenia )
3 obrotomierz z silnika 6 cyl.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 16:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
ty niemasz problrmu z elektronika !!!!!!!! twoim problemem moze byc
1 skrzynia biegow ( zbyt krodkie przelozenia )
2 dyfer ( inne przelozenia )
3 obrotomierz z silnika 6 cyl.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 17:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Bielsko BiaÂła
w jaki sposob sprawdzic skrzynie biegow?ona tez ma jakies parametry przeciez... jest na niej jakas informacja podobna do tej na dyferencjale?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 18:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 160
Lokalizacja: Łask
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B22
Może ja wyjaśnie kilka rzeczy:
1)Licznik od is-a po lifcie jest skalowany do 240 a nie do 260 co nie zmienia faktu, że liczników do 220 nie było w is-ie. Więc wydaje mi się, że może przekłamywać troszkę. Ale skoro kolega jechał za przepisową babcią której może jednak się spieszyło tego dnia :) To wierzymy, że jednak dobrze pokazuje:)
2)Powinieneś jechać na jedynce około 55km/h a jedziesz 20km/h więc chyba byś odczuł różnice więc licznik stanowczo odpada
3)Skrzynia biegów w 1,6 , 1,8 , 1,8is jest taka sama więc nie wiem od czego musiałbyś mieć włożoną skrzynie... od 2.0 i więcej jest już inna skrzynia
4)Dyfer??? Nie wiem czy jest aż taki krótki, żeby na 1 było prawie 40km/h różnicy.
Ja teraz zamiast 3,45 mam 3,38 i nie widze żadnej różnicy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 20:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 108
Lokalizacja: kamionna
A jaki masz rozmiar opon?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 23:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Bielsko BiaÂła
Panowie ,
zrobilem powtorke z historii i za rada mKolegi COUPE sprawdzilem raz jeszcze to sprzeglo...mimo iz na pierwszym biegu gumy piszcza.podjechalem pod kraweznik i wrzucilem 3 bieg.na zegarze 3000 obrotow i auto "przygasa" wiec dalem mu 6000obr/min i ....zwolnilem caly pedal sprzegla :zdziwko: obroty rosly a auto w miejscu stalo.po chwili pojawila sie won palonego sprzegla.czy to mozliwe ze przez to slizganie sie sprzegla "bo rozumiem ze sie slizga" auto tracilo tyle ma mocy ? jezeli faktycznie to sprzeglo to powiedzcie jak sie ma sprawa z obecnie zamontowanym-czy nadaje sie tylko do wyrzucenia?czy to kwestia poprawienia oboty po patalachu ktory je wymienial? mam nadzieje ze nie pojde w tango a kolejnym sprzetam za 8 czy 10 stowek... :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 23:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Bielsko BiaÂła
jeszcze jedno pytanie-czy to znaczy ze powinienem miec w aucie 240 a nie 220 max predkosc na zegarze?auto jest z 1993 roku...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 02:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
jezeli masz tak spalone sprzeglo to masz do wymiany
tarcza
docisk
kolo zamachowe

bedzie bolalo :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 02:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Bielsko BiaÂła
czyli nie uratuje sie nic? dlaczego sie slizga sprzeglo?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 02:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
bo jest spalone :rotfl: , mechanik wymienil tylko tarcze bo przykutwiles na kasie i teraz sa tego efekty :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL