BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 12:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: E36, 2.0 - na zimnym zapala, a na rozgrzanym nie zapala.
PostNapisane: 12 grudnia 2009, 10:06 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 153
Lokalizacja: Bydgoszcz/Gniewkowo
Moje BMW: E39,523i,Sedan,2,5i.
Kod silnika: M52TUB25
Witam. Tematu i odpowiedzi na moje zapytanie szukałem już kilkanaście razy na tym forum i nie znalazłem więc założyłem nowy temat-natomiast- moja koleżanka zakupiła BMW E36, 2.0, benzyna i jak dobrze pamietam 92r, problem pojawił się nastepujący: jak silnik jest zimny to zapala bez problemów, jak się silnik nagrzeje to gdy się go zgasi to juz nie chce zapalić-kręci, ale nie łapie ;-(. Co może być przyczyną takiego zachowania się silnika? Słyszałem już o różnych usterkach z tym związanych,ale i tak nie wiem co może być gdyż koleżanka twierdzi, że : sonda lambda wymieniona, czujnik temperatury i świece też. Czy może być to wina przepływomierza, przepustnicy, zaworów, pompy paliwa, wtrysków, cewki/aparatu zapłonu, czujnik położenia wałka rozrządu czy wału...???? Nie wiem.. Proszę o podpowiedzi i rady. Dziękuję i pozdrawiam.

_________________
Było: Fiat 126p, 650ccm, 22KM, 93r, Opel Astra 1, 1.4i, 60KM cheatchback, 92r, E36, 1.8i M43,115KM sedan, 95r, E39, 2,5i M52,170KM sedan, 99r. Jest Honda Accord Type-S, 2, 4 benzyna, 220KM(190KM podkręcone ze zmianami dolotu i wydechu), sedan, 2005r.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36, 2.0 - na zimnym zapala, a na rozgrzanym nie zapala.
PostNapisane: 12 grudnia 2009, 12:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 303
Lokalizacja: gg:9471726
Moje BMW: e39 520i
Co na komputerze pokazało

_________________
Mapka osób z interfejsami do BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36, 2.0 - na zimnym zapala, a na rozgrzanym nie zapala.
PostNapisane: 12 grudnia 2009, 13:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
Przyczyną takiego stanu rzeczy bardzo często jest czujnik położenia wału korbowego, żeby potwierdzić diagnozę radzę pojechać na diagnostykę komputerową żeby nie potrzebnie nie wymieniać części. Ale na 99% będzie to to.

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36, 2.0 - na zimnym zapala, a na rozgrzanym nie zapala.
PostNapisane: 13 grudnia 2009, 15:04 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 153
Lokalizacja: Bydgoszcz/Gniewkowo
Moje BMW: E39,523i,Sedan,2,5i.
Kod silnika: M52TUB25
Witam. Narazie diagnoza jest niepotwierdzona, w Środę koleżanka jedzie na komputer to zobaczy co tam wykaże ;-).. Narazie dziękuje za podpowiedzi. Pozdrawiam.

_________________
Było: Fiat 126p, 650ccm, 22KM, 93r, Opel Astra 1, 1.4i, 60KM cheatchback, 92r, E36, 1.8i M43,115KM sedan, 95r, E39, 2,5i M52,170KM sedan, 99r. Jest Honda Accord Type-S, 2, 4 benzyna, 220KM(190KM podkręcone ze zmianami dolotu i wydechu), sedan, 2005r.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36, 2.0 - na zimnym zapala, a na rozgrzanym nie zapala.
PostNapisane: 23 grudnia 2009, 20:59 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 153
Lokalizacja: Bydgoszcz/Gniewkowo
Moje BMW: E39,523i,Sedan,2,5i.
Kod silnika: M52TUB25
Witam. Natomiast dziś rozmawiałem z koleżanką i okazało się , że uszkodzony jest czujnik położenia wału ;-)... koszt czujnika to ok. 160zł ;-) . Dziękuje za sugestie i podpowiedzi oraz pozdrawiam forumowiczów i życzę wesołych świąt ;-).

_________________
Było: Fiat 126p, 650ccm, 22KM, 93r, Opel Astra 1, 1.4i, 60KM cheatchback, 92r, E36, 1.8i M43,115KM sedan, 95r, E39, 2,5i M52,170KM sedan, 99r. Jest Honda Accord Type-S, 2, 4 benzyna, 220KM(190KM podkręcone ze zmianami dolotu i wydechu), sedan, 2005r.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL