BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 15:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] Stuki w silniku, dym z rury, problem z odpalaniem
PostNapisane: 12 września 2010, 20:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Moje BMW: F10
rano chciałem odpalic auto nie udalo sie go odpalic...pociaglem linka i odpalilo ale lecial straszny dym z rury...jak zagrzalo sie auto to przestalo dymic...odkrecilem zakretke od wlewu oleju i jest troche biala....olej stan jest ok...plyn chlodnicy w normie....

co obstawiacie? uszczelka pod glowica? jaki koszt naprawy??

bmw e36 320i


Ostatnio edytowano 13 września 2010, 12:57 przez tomeknh, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] 320i dym z rury
PostNapisane: 13 września 2010, 01:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Moje BMW: F10
Zmiana tematu....auto postało ostygło...odpala normalnie...nie dymi...płyny w porzadku...mozliwe ze syfek wpadl jakis z baku i przy probie odplania potem (duzo razy probowalem krecic) zapowietrzylo sie czy napchalo benzyny skad pozniejszy dym ?
bo dziala wszystko juz normalnie jakgfdyby nigdy nic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Stuki w silniku, dym z rury, problem z odpalaniem
PostNapisane: 16 września 2010, 21:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Moje BMW: F10
????????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Stuki w silniku, dym z rury, problem z odpalaniem
PostNapisane: 16 września 2010, 21:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Moje BMW: E36 318i
Tak możliwe jest to, że po dłuższym postoju mógł zakopcić. Dopaliło się wszystko do końca i teraz będzie już normalnie ( powinno ). Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Stuki w silniku, dym z rury, problem z odpalaniem
PostNapisane: 16 września 2010, 21:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 231
Lokalizacja: Janików
Moje BMW: e36 320i coupe
Kod silnika: M52B20
tomeknh napisał(a):
odkrecilem zakretke od wlewu oleju i jest troche biala
to normalne - skroplona para wodna, pojawia się podczas rozgrzewania oleju, z oleju odparowywuje wtedy wilgoć. Przyczyna wilgotne powietrze, jazda na krótkich dystansach lub stary olej.

tomeknh napisał(a):
co obstawiacie? uszczelka pod glowica? jaki koszt naprawy??
co wy z tymi uszczelkami :przestraszony: To nie uszczelka, miał byś bardziej odczuwalne objawy :hyhy:
tomeknh napisał(a):
Zmiana tematu....auto postało ostygło...odpala normalnie...nie dymi...płyny w porzadku...mozliwe ze syfek wpadl jakis z baku i przy probie odplania potem (duzo razy probowalem krecic) zapowietrzylo sie czy napchalo benzyny skad pozniejszy dym ?
bo dziala wszystko juz normalnie jakgfdyby nigdy nic
po prostu zawilgła, deszcze padają przecież mgła rosa itd :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Stuki w silniku, dym z rury, problem z odpalaniem
PostNapisane: 16 września 2010, 21:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Moje BMW: F10
Do tej pory jeżdze i nic sie nie dzieje...wszystko jest ok...czyli niby od zmiany pogody ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Stuki w silniku, dym z rury, problem z odpalaniem
PostNapisane: 16 września 2010, 21:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 231
Lokalizacja: Janików
Moje BMW: e36 320i coupe
Kod silnika: M52B20
tomeknh napisał(a):
czyli niby od zmiany pogody ?
raczej ;)
Ale sprawdź filtr powietrza, olej i świece, chyba że ostatnio wymieniałeś
Ja zauważyłem że jak sie mało autem jeździ to plata figle , a jak się dużo jeździ to nie ma problemów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Stuki w silniku, dym z rury, problem z odpalaniem
PostNapisane: 16 września 2010, 22:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Moje BMW: F10
filtr jest czysty, olej może z tysiac kilmetrów temu zmieniony a świec nigdy nie wymieniałem :)

Autem jezdze codziennie choć nie dużo, powiedz mi jaki koszt wymiany świec jest?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Stuki w silniku, dym z rury, problem z odpalaniem
PostNapisane: 17 września 2010, 21:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 231
Lokalizacja: Janików
Moje BMW: e36 320i coupe
Kod silnika: M52B20
tomeknh napisał(a):
powiedz mi jaki koszt wymiany świec jest?
za dobre świece 6 szt około 110 zł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Stuki w silniku, dym z rury, problem z odpalaniem
PostNapisane: 17 września 2010, 22:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Moje BMW: F10
ok to nie duzo, nie zaszkodzi wymienic. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Stuki w silniku, dym z rury, problem z odpalaniem
PostNapisane: 18 września 2010, 11:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 231
Lokalizacja: Janików
Moje BMW: e36 320i coupe
Kod silnika: M52B20
Tylko kup takie świece jak zaleca producent, poczytaj na forum jakie będą dobre dla twojego silnika, aby nie wywalić pieniędzy na darmo, bo w sklepie mogą Ci wcisnąć byle jakie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Stuki w silniku, dym z rury, problem z odpalaniem
PostNapisane: 19 września 2010, 09:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 341
Lokalizacja: BI
Moje BMW: E 39 / E 38 / E90
Kod silnika: N46b20b
M52b20 :

ORI - NGK BKR 6EK
ORI - BOSCH F7LDCR

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy .
- n42
- n46
- n45
- n62
- m54


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL