BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 20:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 18:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Polska
Witam

juz mniej więcej wiem tak jak mówiliście ktoś po prostu zalał go jakims motodoktorem.
Będe oddawał do mechanika tylko nie wiem czy opłaca sie robic czy go sprzedawac i czy jak zrobie (pewnie troche zapłace) to będe mógł spokojnie jeżdzić dalej bez żadnych problemów??? Doradzcie coś bo jestem w kropce. Czy jak naprawie to czy będzie wszystko ok????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 20:36 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14121
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
ja bym sie nie bawił w zadne remonty V12. Poszukaj zdrowego uzywanego silnika i bedziesz sobie śmigał .

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 20:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
ja bym nie naprawial juz u bele kogo przejechalem sie na tym 2 razy i dziwna rzecz kazdy mechanik nadawal na tego drugiego ze spiepszyl robote :P jak chcesz naprawiac to warto dolozyc i jechac do aso znam goscia z aso w mikolowie (od nie dawna niestety) ktory zrobi ci tak jakby na lewo :) tani nie jest ale tanszy niz serwis a jakbys oddal do serwisu to tez on go bedzie robil dodam jeszcze ze to niemiec jakis :) na pw moge ci dac numer do goscia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 20:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
a i remont v8 w aso bo pytalem wychodzi kolo 9tys :) 4 tys dwie glowice 2tys dol silnika no i reszta na czesci u tego kolesia dasz z 6tys ale bedzie jak lala :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 10:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Tomek33 napisał(a):
Witam

juz mniej więcej wiem tak jak mówiliście ktoś po prostu zalał go jakims motodoktorem.
Będe oddawał do mechanika tylko nie wiem czy opłaca sie robic czy go sprzedawac i czy jak zrobie (pewnie troche zapłace) to będe mógł spokojnie jeżdzić dalej bez żadnych problemów??? Doradzcie coś bo jestem w kropce. Czy jak naprawie to czy będzie wszystko ok????




to moze podasz nam nazwe komisu na czarna liste skad kupiles? Ile zaplaciles za samochod? Koszty remontu beda duze.. jesli w idealnym 750 powstal by powazny problem z silnikiem to remont byl by sensowy, ale wyglada na to ze silnik w Twoim to kupa zlomu po prostu wiec np. po rozebranu moze sie okazac ze walu juz sie nie da przeslifowac etc.. Jezeli caly samochod jest w dobrym stanie kup silnik. Moze ten czlowiek Ci pomoze Szymaniak - nr kom. 504838087 z Gorzowa Wlkp., naprawia glownie BMW i sciaga duzo uzywanych silnikow, skrzyn biegow, moze byl by w stanie znalezc M73 z pewnego zrodla, bo w sumie to tez zawsze kot w worku.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 10:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
a odpala bez problemu? Pracuje rowno mowisz, nie kopci.. moze tylko panewki glowne do wymiany.. A pracuje normalnie, na 600 obortach na biegu jalowym?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 13:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Polska
Słuchajcie silnik pracuje na biegu jałowym normalnie nie przerywa itp. Pali też normalnie nie ma żadnych problemów. Nie wiem co mam robić bo koledzy napisali takie rzeczy ze aż strach myśleć.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 13:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
wiesz moze byc tak ze tylko panewki masz do wymiany co sugeruje brak cisnienia, ale nie kopci etc wiec warto rozebrac go od dolu i wymienic panewki. to nie bedzie duzy koszt.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 14:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Polska
mam nadzieje Stones mam nadzieje.

Póki co narazie dzięki :zdrowko: koledzy za pomoc i za wasz cenne opinie. Jutro prawdopodobnie odstawiam samochod do mechaniora jak będe wiedział wiecej to dam znać.

Pozdrawiam wszystkich trzymajcie kciuki żeby to nie było nic baaaaaardzo poważnego [-o< .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 14:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
najgorsze co moze byc to wal korbowy nie nadajacy sie juz do szlifu. Panewki sa dostepne tylko nominalne i na pierszwy (+0,25mm) szlif.. na motodoktorze musialo byc marne smarowanie dlatego wal moze okazac sie mocno zuzyty..

No nic, po prostu trzeba zdjac dol i zobaczyc.

Powodzenia.

(komplet panewk glownych nominalnych - 140 zl , robota bez zdejmowania gory tez bedzie tania)

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 14:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
ale widze ze ASO ma i wieksze nadwymiary:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20

no to nie jest zle.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 14:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Polska
wiesz co Stones Ty to potrafisz człowiekowi poprawić humor :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 13:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: Podlaskie
Witam


Ile może kosztować pompa oleju????

Za wymiane pompy + panewki główne + panewki na korbowodach gościu zaśpiewał ok 3500zł jeżeli to byłoby to i w najgorzszym wypadku ale oczywiście musi najpierw rozebrać i obejrzec. Pytałem go tak orientacyjnie. Co o tym myślicie???

Aha te panewki główne to 140 zł za cały komplet????
Bo ten mechanior dzwonił do ASO i powiedzieli mu że komplet ok 280zł, a za pompe 1400zł.On rozmawiał przez telefon i może trochę kręci.

Czy gościu może chce w konia mnie zrobić bo troche drogo to wszystko moim zdaniem ????

Co myślicie???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 13:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
3500 z czesciami? a po co Ci pompa olejowa? ona jest uszkodzona? PRzyczyna braku cisnienia najprawdopodobniej nie jest pompa. Mechanik chce 3500 zl za zdjecie miski olejowej i wyjecie korbowodow.. to chyba troche przesadzil moim zdaniem. Jesli chodzi o panewki 140 kpl. , GLYCO, ale tylko NOMINALNE, a przeciez nie wiemy przed rozebraniem czy nie bedzie konieczny szlif.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 13:42 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
cena pompy sie zgadza. tylko ASO. pytanie czy ja potrzebujesz. Moim zdaniem nie.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 14:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Polska
Witam


Wszystko jasne jak wam powiem to popadacie. Wiecie co się stało pompa oleju się odkręciła :17: trzymała się praktycznie na samym łańcuszku. Śruby od pompy leżały w misce olejowej i taka była przyczyna braku ciśnienia.

Wiecie co radze wam posprawdzać wasze strzały bo łatwo o duuuuuuuuuży problem.
U mnie teraz wszystko jest ok. :06: Ale jestem happy. :32:

Dzięki wam wszystkim za pomoc na szczęście nie było tak strasznie mam nadzieje że wszystko będzie teraz ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 14:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
no to swietnie ze to tylko to. Teraz tylko pamietaj, wlej pelensyntetyk i bedziesz smigal i smigal. Chyba dlugo nie meczyles silnika bez cisnienia? nie jedzieles? bo mozna bylo przytrzec..

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 14:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Polska
No raczej nie starałem się wogóle nie jeździć no ale wiadomo do mechanika musiałem dojechać. Mam nadzieje że się nie przytarł.A jakie byłyby tego objawy pewnie zaczął by brać olej?? Narazie się cieszę zobaczymy co dalej. Zalałem półsyntetyk.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 14:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
tak, bralby olej. na niskich obratach, pewnie nic mu sie nie stalo..

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 14:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Polska
Mam nadzieje. Będe jeździł i kontrolował poziom oleju i zobaczymy.

Dzięki jeszcze raz wam za pomoc. :08:

Jechałem na końcie mojego brata i teraz założyłem swoje konto Piotrek750e38 to w razie czego pod tym jestem ja.

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 83 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL