BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 19:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 15:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1197
MAJSU napisał(a):
Beatles napisał(a):
Prawda jest taka, że trzeba pojeździć i samemu ocenić co pasuje.
Znam takich co twierdzą że wożenie ze sobą desek w bagażniku żeby przejechać przez próg zwalniający jest czymś normalnym i takich dla których e39 na zawieszeniu mtechnik i 17 calach to beton nie do przyjęcia...


:D Dobre !


żeby nie było - to z deskami to autentyk i to w dupowozie... albo jeżdzenie tylko znanymi drogami żeby gdzieś nie zawisnąć i nie zablokować ruchu :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 15:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Beatles napisał(a):
MAJSU napisał(a):
Beatles napisał(a):
Prawda jest taka, że trzeba pojeździć i samemu ocenić co pasuje.
Znam takich co twierdzą że wożenie ze sobą desek w bagażniku żeby przejechać przez próg zwalniający jest czymś normalnym i takich dla których e39 na zawieszeniu mtechnik i 17 calach to beton nie do przyjęcia...


:D Dobre !


żeby nie było - to z deskami to autentyk i to w dupowozie... albo jeżdzenie tylko znanymi drogami żeby gdzieś nie zawisnąć i nie zablokować ruchu :rotfl:


Wierzę :) Ja z kolei na samochód z wielką szparą w nadkolach nie mogę patrzeć :P

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 15:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Z tym komfortem to pamiętajcie, że zasadniczo przesiadam się z niecichego E30 -60/40 z amortyzatorem z przodu, który ma 4 cm skoku i 17 felgi na 205/215 profil 40. :hyhy: Mimo wszystko E46 M3 z klimą będzie komfortowe chyba?

Mały - masz rację, też to mnie wkurza w 8p, tak samo jak w S4 B5. Tyle, że w S4 jeszcze jestem to w stanie wytłumaczyć, bo był wyższy model RS poszerzany, a w tamtych latach RS3 nie występował i S3 powinno być szerokie...

Co z tym TFSI? Ja słyszałem, że pali olej w S3 i... to tyle z wad, co jeszcze?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 15:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
jiGsaw napisał(a):
Z tym komfortem to pamiętajcie, że zasadniczo przesiadam się z niecichego E30 -60/40 z amortyzatorem z przodu, który ma 4 cm skoku i 17 felgi na 205/215 profil 40. :hyhy: Mimo wszystko E46 M3 z klimą będzie komfortowe chyba?


Będzie :) Tylko musisz 60tyś szykować.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 16:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
E30 mimo wszystko jezdzi sie fajnie e46 m3 bedzie porownywalnie poza klima itd nie odczujesz jakiegos mega komfortu. 60tys to minimum na cos sensownego i ogarnietego technicznie i nie koniecznie europe teraz te auta juz drozeja sa po 40-45 ale to smiecie.
M3 trzeba pojezdzic zeby zrozumiec. Jak wynezdzasz wypoczety i zapierdzielasz jest banan ale jak chcesz pojechac z rodzina 200km po slabej drodze lub wracasz po robocie zmeczony 50km do domu to auto wkurza. Jezdzilem na gwintach srintach m3 jest b.twarde i tyle.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 18:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
jiGsaw napisał(a):
Co z tym TFSI? Ja słyszałem, że pali olej w S3 i... to tyle z wad, co jeszcze?

dokładnie nie wnikałem ale poza tym olejem to chyba nie ma jakichś specjalnych niedoróbek, których trzeba by się bać.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 19:19 
trollu napisał(a):
dokładnie nie wnikałem ale poza tym olejem to chyba nie ma jakichś specjalnych niedoróbek, których trzeba by się bać.

heh zależy jak na to patrzeć...bo wszystko od VW z serii EA888 ma wadliwe tłoki w których zostały zastosowane zbyt cienkie pierścienie. Zużycie oleju M54 czy N52B25 (podobny problem) może się schować. Co jest najczęstszym następstwem wady pierścieni zgarniajacych? A np fakt zaszlamionego nagarem silnika i przytykania bardzo wąskich kanałów olejowych doprowadzających olej do hydraulicznych napinaczy łańcucha rozrządu dalej to już chyba pisać nie trzeba.... Problem występujący notorycznie -----> http://www.minhsautocare.com/tsi-timing-chain/


2.0TFSi to dolewki rzędu 1L na 700-1000km :ok:

2,0 TFSI sygnatura: cdn,caw,ccz,cae,cad.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 19:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Dzięki, choć link, który podałeś dotyczy TSI, a ja słyszałem opinie, że ten 2.0 TFSI z S3 jest niby najlepszy, ale jak to jest... :/

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 19:47 
i tu i tu masz ten sam problem.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 20:37 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3255
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Kurna tyle sie rozpisałem i nie ma mojej wiadomości :O
W skrócie, sam myślę nad zmianą RWD, na coś co można wykorzystać w każdych warunkach(tj 4x4), a nie tylko jak jest sucho... Teraz nie mam demona szybkości bo to tylko 540i6, ale już teraz czuć, że ruszać z więcej, niż 1k rpm to bez sens, bo wszystko się marnuje... a auto nie jedzie, z rolki OK, ale z miejsca tak sobie.. Każde RWD będzie miało ten sam problem.

Zastanawiałem się już nad impreza (wrx odpuściłem od razu, bo ponoć skrzynie są gorsze, niż GM w 530d i się sypią już na serii) STI zdrowe to cena kosmos, a z klatką zgnojone w motorsporcie to żadna frajda...
Zostało z tych rozsądnych:
S4 B5 + mody
S4 B6 - sporo lepszy wygląd od B5, ale jednak nie bo to V8 potencjał mniejszy, a koszta utrzymania duże, chyba, że auto z silnikiem po podobnym przeglądzie co mój w obecnej Vce...
A6 2.7biturbo + mody - jednak spora masa własna, ale wygląd ciekawszy od A4B5
jw tylko allroad, ale to jednak pneumatyka, którą trzeba by profilaktycznie zrobić, a gdzie tu do modów jeszcze...
Opcja najrozsądniejsza, aczkolwiek nie szatan, ale na co dzień lepsze do wykorzystania niż RWD i tańsze w utrzymaniu, czyli 1.8T w A4 B6/7 (najlepiej BEX tj 190km, ale inne też, bo różnią się wtryskami i coolerami (i tak FIMC załadować trzeba), bo ma lepsze wtryski, dwa SMIC) + mody na ok 240-260km i już poniżej 6s do 100 mamy, silnik przyjemny w eksploatacji, bo nawet jak się wysra (raczej nie powinien, bo jest idiotoodporny) to koszta nie są kosmiczne.

Ps TFSI sporo, mają problem z jakimiś tłoczkami notoryczny, do tego wtrysk bezpośredni, czyli brak LPG, a wiadomo to turbo, więc pomodzone pali sporo(pewnie prawie tyle co moje V8), a jednak wtedy LPG by się przydało...

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 21:18 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Dziwne ze masz problemy z ruszaniem w 540i . Wydaje mi sie ze problem lezy w oponach. Kup sobie porzadne nowe opony( polecam goodyear asymetric 2
) w odpowiednich szerokosciach i przejrzyj porzadnie zawieszenie. Nie powinienes miec problemu z ruszaniem w 540i

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 21:28 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3255
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
forest napisał(a):
Dziwne ze masz problemy z ruszaniem w 540i . Wydaje mi sie ze problem lezy w oponach. Kup sobie porzadne nowe opony( polecam goodyear asymetric 2
) w odpowiednich szerokosciach i przejrzyj porzadnie zawieszenie. Nie powinienes miec problemu z ruszaniem w 540i

Na suchym jest OK mimo obecnie braku szpery, na mokrym/wilgotnym jest lipa i wtedy quattro jedzie, a tu się nic nie dzieje prócz wzrostu obrotów.

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 21:34 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
no na mokrym to zawsze w rwd bedzie lipa. Zreszta w deszczu sie nie szaleje . Ale jest tak jak mowisz gdy jest mokro to z miejsca awd zrobi wiatrak z rwd

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 21:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
Michu, tłoki nie są wadliwe same w sobie tylko pierścienie jak napisałeś, wiadomo, że może przez to być większy problem ale zakładam że Jig nie będzie latał 25tys ma jednej oliwie, pomijam, że brakłoby jej :P
demonizować można wszystko ale ja chyba bardziej bał bym się kupić nowsze BMW niż 2.0TFSI, to co można tutaj przeczytać o seriach Nxx to czasami ciężko uwierzyć. W 2.0TFSI częstsze wymiany oliwy i silnik powinien żyć, najbardziej marudzą Ci, co chcą jeździć wg przykazań producenta i ściska im 4 litery, że nie są w stanie przejeździć okresu między zalecanymi wymianami bez otwierania maski, takie moje zdanie. Kumpel ma Leona cupre 2.0TSI, jeździ jak emeryt ale to wcale nie zmniejsza zużycia oliwy, zmienia co 10 tys i wszystko gra.
Co do nomenklatury to TFSI jest po prostu TSI z upchniętą literką "F" przez audi. Co do S3 jest "najlepszy" bo ma inny program niż Cupra czy GTI w golfie i na pewno najwydajniejszy IC

a czasami nawet audi nie poroadzi :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 21:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
grabolek363 napisał(a):
forest napisał(a):
Dziwne ze masz problemy z ruszaniem w 540i . Wydaje mi sie ze problem lezy w oponach. Kup sobie porzadne nowe opony( polecam goodyear asymetric 2
) w odpowiednich szerokosciach i przejrzyj porzadnie zawieszenie. Nie powinienes miec problemu z ruszaniem w 540i

Na suchym jest OK mimo obecnie braku szpery, na mokrym/wilgotnym jest lipa i wtedy quattro jedzie, a tu się nic nie dzieje prócz wzrostu obrotów.


Przychylam się do opinii Foresta że masz pewnie jakiś śmietnik założony sprzed paru lat i słabej jakości. Brałem się raz Touaregiem 4.2 - 350 koni w ulewnym deszczu z E39 540i i dostałem takie baty że szkoda gadać.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 21:51 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 38
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
Michu napisał(a):

2.0TFSi to dolewki rzędu 1L na 700-1000km :ok:

2,0 TFSI sygnatura: cdn,caw,ccz,cae,cad.


to co jest z tym silnikiem?

jiGsaw, TT którym jeździliśmy to dolewkę raz robiłem, jakieś 0,3l na ok 8tyś km czyli raczej niewiele ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 21:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Jak awd to już żeby najlepiej te 400+ koni było, poniżej to jeszcze nie ma tragedii w RWD. A na mokrym to i moja E30 fajda laczka do 100...

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 22:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
2.0 TSI ma wadę pierścieni. TT 2 gen?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 23:15 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3255
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
MAJSU napisał(a):
grabolek363 napisał(a):
forest napisał(a):
Dziwne ze masz problemy z ruszaniem w 540i . Wydaje mi sie ze problem lezy w oponach. Kup sobie porzadne nowe opony( polecam goodyear asymetric 2
) w odpowiednich szerokosciach i przejrzyj porzadnie zawieszenie. Nie powinienes miec problemu z ruszaniem w 540i

Na suchym jest OK mimo obecnie braku szpery, na mokrym/wilgotnym jest lipa i wtedy quattro jedzie, a tu się nic nie dzieje prócz wzrostu obrotów.


Przychylam się do opinii Foresta że masz pewnie jakiś śmietnik założony sprzed paru lat i słabej jakości. Brałem się raz Touaregiem 4.2 - 350 koni w ulewnym deszczu z E39 540i i dostałem takie baty że szkoda gadać.


Zimówki Bridgestone 3-4 letnie mają jeszcze z 6-7mm 235/45/17, żeby każdy miał taki śmietnik w PL i to na nowszych autach, to byłoby dobrze, wcześniej latałem na nich w 540iA i to samo kick down to DSC świeciło się na mokrym przy grubo ponad 100km/h, nie wspominając, że w deszczu to byle golf V GTI (gdzie to FWD) spod świateł robił ze mnie wiatrak, gdzie na suchym nigdy nie miał najmniejszych szans nawet w trybie D (wiem, bo to sąsiad był z napinką :rotfl: ).

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 23:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
grabolek363 napisał(a):
Zimówki Bridgestone 3-4 letnie mają jeszcze z 6-7mm 235/45/17, żeby każdy miał taki śmietnik w PL i to na nowszych autach, to byłoby dobrze, wcześniej latałem na nich w 540iA i to samo kick down to DSC świeciło się na mokrym przy grubo ponad 100km/h, nie wspominając, że w deszczu to byle golf V GTI (gdzie to FWD) spod świateł robił ze mnie wiatrak, gdzie na suchym nigdy nie miał najmniejszych szans nawet w trybie D (wiem, bo to sąsiad był z napinką :rotfl: ).


A nie mówiłem. Opona do samochodu klasy VW Golf.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL