pawelk07 napisał(a):
A czy przypadkiem krokowiec nie odpowiada za wolne obroty?
Skoro miał popękane przewody to w 100% one powodują zamulanie, kangura przy ruszaniu, falowanie obrotów. Nie trzymanie mocy na niskich obrotach.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA71&mospid=47435&btnr=13_0390&hg=13&fg=15 tu link możesz nr katalogowy podać sprzedawcy.
a tu fota

chodzi głównie o pozycje nr4 czasem również występują problemy z 11 parcieje i wypada (można wtedy metalową obejmę kupić i chycić) taką jak element 5,6.
Niema co raczej kupować tego w sklepie
http://allegro.pl/bmw-e46-318-m43-guma-przeplywomierza-lodzkie-i1579756000.htmlZnajdziesz i taniej

. Tylko zanim kupisz zadzwoń zapytaj czy nie jest sparciała niech powygina ją trochę bo czesto nie widać na 1 rzut oka pęknięć

.
Tak więc na początek wymiń głównie tą karbowaną gume i autko powinno chodzić jak nowo narodzone ;]. zerknij tylko na przepustnice czy nie zasyfiło jej za bardzo przez tą nieszczelność
zerknij też czy masz element nr 7 bo tamtędy też będzie łapać lewe powietrze.
Dodam może jeszcze że m40 na pasku ma okrągły korek a m43 kwadratowy (wlew oleju)