BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 06:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e32] przepustnica i sondy
PostNapisane: 15 października 2006, 15:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
mam problem po kapitalce wsyslo kabel od czujnika polozenia przepustnicy i nie wiem gdzie on idzie nigdzie go nie widze obroty sa kolo 500 nawet mniej na wolnych i jak odrazu zapale to jest bardzo slabiutki i chcialbym sobie sprawdzic sondy ale nie wiem jak je pomierzyc i jaki maja miec opor z gory dzieki :)


Obrazek

na zdjeciu jest czerwona strzaleczka :)


Ostatnio edytowano 2 grudnia 2006, 14:10 przez pozar_morza, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2006, 19:25 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Obroty fiksują pewnie przez to ,ze ta wtyczka nie podłączona..ona wychodzi z wiązki silnika- u mnie idzie razem z kablem co idzie do krokowego, wiec sprawdz.

A sondy odłącz, złacz klemy na 15 min i zobacz czy lepiej bedzie chodził..chociaz generalnie na zimnym silniku sondy nie będą zakłocac pracy motoru - nawet ,jesli są padniete.

Lambdy sprawdzisz w przekazniku do sond- jest w skrzynce razem z kompami silnika/ skrzyni
wepnij sie w gniazdko gdzie idzie np szary kabel i bedziesz widział skoki napiecia.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2006, 11:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
tam ida trzy kable do krokowego do przepustnicy i do glowicy ale powinien byc jeszcze jeden tez do przepustnicy przyjrzyj sie na zdjecie dokladnie on tylko jak jest zimny to jest slaby i jak chce skrecac to szarpie kiera ale jak go przegazuje to jest ok tylko nie chce jechac az sie troszke nagrzeje to wtedy chodzi ladnie a gdzie jest asc? bo tam z dolu przychodzi jakas linka moze to z asc? i ta wtyczka moze tez jest od asc a powiem ze asc mi chyba nie dziala bo jak nacisne guziczek to powinna sie zapalic lampka chyba a tam nic :/ chyba pojade do aso :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2006, 12:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
wczoraj polaczylem klemy na 15 min i problem zniknal auto normanie odpalilo i normalnie wchodzilo na obroty kiera nie szarpala ale jak ruszylem problem sie pojawil na nowo i co wy na to?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2006, 19:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 102
Lokalizacja: krakĂłw
sorki a co sie dzieje jak sie złoczy klemy ? po co to sie robi ?kiedy ? troche nie na temet ale nie chce otwierać nowego postu. pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2006, 19:54 
To jest tzw. reset DME w E32 i nie tylko :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2006, 20:31 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
pozar_morza napisał(a):
wczoraj polaczylem klemy na 15 min i problem zniknal auto normanie odpalilo i normalnie wchodzilo na obroty kiera nie szarpala ale jak ruszylem problem sie pojawil na nowo i co wy na to?


ewidentnie załapał jakis błąd- moze sondy lambda- musisz podjechac koniecznie gdzies na kompa !!!

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2006, 20:33 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
mirek kraków napisał(a):
sorki a co sie dzieje jak sie złoczy klemy ? po co to sie robi ?kiedy ? troche nie na temet ale nie chce otwierać nowego postu. pozdro


robi sie to po to ,zeby usunac stare błedy z kompa silnika...niestety jesli są one " aktualne " - powrócą--usterke trzeba usunąć !!

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2006, 17:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
jade do aso na kompa bo juz sam nie wiem mi sie wydaje tak jakby go zalewalo paliwem cos ze swiecami na moj gust a sa nowe cewki kosztuja ponad 300zl sztuka oby nie byly to one :/ ale to sie dzieje tylko jak jest zimny dodaje gazu a on przygasa i dopiero zalapie po paru sekundach a jak juz ruszy nie wkreca sie powyzej 4 tys a jak juz sie zagrzeje konkretnie to cisnie jak rakieta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2006, 17:48 
Gdzie go tak wkrecasz co [-X
Masz nowe pierscienie nie zapomnij [-(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2006, 18:34 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
pozar_morza, raczej nie cewki , bo cewki jak padają lub są padnięte to na ciepłym silniku się chrzani. Zobacz ewentualnie same gumy (fajki) .

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2006, 19:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
wkrecilem raz na probe :) a te gumy sa raczej dobre przynajmniej jak je 2 tyg. temu wyjmowalem to byly ok :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2006, 19:29 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
pozar_morza, gumki mągą tylko wyglądać ok a będą niedobre.

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2006, 12:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
kurde troche to ustalo powiem ze po kapitalce mam juz 1200km przejechane i te dziwne zjawisko zaniklo niekiedy jeszcze sie to pojawia ale tak na 100 - 200 metrow :) moze przestanie musze i tak jechac na serwis


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL