BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 00:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z odpalaniem
PostNapisane: 9 października 2009, 18:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: gostynin
Witam, jestem tu nowy... jestesm posiadaczem BMW e36 318+LPG, lecz mam z nia problem ;(((
OPIS: gdy silnik jest cieply nie ma problemu z odpaleniem, lecz jak potai jakie 2-3 godziny juz jest menczarnia... a najgorzej jet rano gdy stoi cala noc.
Podchodze do samochodu przekrecam zaplon i chce odpalic ilnik kreci, najczesciej zalapie pierwzym razem na 2-3 sekundy ale odrazu zganie... (jak zapali na te pare sekund i dodam gazu to tym bardziej gasnie). po tym chce go znow odpalic i juz jest problem kreci a nie lapie... albo czasami zalapie ale tak jakos dziwnie jakby nie mial sily i tak go trzesie, jakby lapal ale nie na wszytkich cylindrach.
wczoraj wymienilem przewody WN i świece, myslalem ze pomoze ale niestety nic nie dalo :(((
Pompa paliwa podaje jak szalona... Co to moze byc?
Prosze o pomoc!
Pozdrawiam Michał

_________________
;)


Ostatnio edytowano 10 października 2009, 11:26 przez mmichall12345, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 20:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Chojna
Witam, mam problem z odpalaniem to trwa już trzeci rok . Mam BMW E36 2,8 pewnego dnia poprostu nie odpaliła okazało się że w ciągu nocy akumulator został zupełnie rozładowany, więc wymienilam akumulator na nowy, było ok ale tylko przez około dziesięć miesięcy. Po tym okresie powtórka, rano wsiadam do auta a tu nic nawet nie zakręcił. Okazało się że znowu niewiadomo dlaczego akumulator został całkowicie wyładowany, więc kupiłam nowy i ponownie przez niecały rok wszystko grało. Po tym czasie ponownie to samo!!!!!!!!!!!!! Wtedy wymieniłam rozrusznik (okazalo się że był okropnie zasyfiały), wymieniłam też alternator i do tego nowy akumulator, oczywiście przez cały czas sprawdzany był pobór prądu i napięcie ładowania i cały czas było w tej sprawie ok. Pare dni temu problem powrócił. Co tak zżera prąd??????????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 20:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: NDG pó³noc
mmichall12345 napisał(a):
Witam, jestem tu nowy... jestesm posiadaczem BMW e36 318+LPG, lecz mam z nia problem... ((


Za bardzo się nie znam ale z tego co wyczytałem to nie sprawdziłęś filtra paliwa :) zajrzyj jeszcze tam moze coś pomoze :) pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2009, 01:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: gostynin
filtra paliwa mowisz? hmmm ciekawe ale wydaje mi sie ze to nie bedzie taki banal... gosc od ktorego kupilem samochod chyba cos kombinowal z kopulka, bo jest taka jakby poklejona... moze problem wlasnie tkwi tu...? chociaz juz sam nie wiem...bo przeciez iskre zawsze daje. stare kable mialy takie przebicie ze jak otworzylem w nocy maske i chcialem odpalic to byla dykoteka... ale je wymienilem i nic nie pomoglo...

_________________
;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2009, 11:17 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 46
Posty: 89
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Moje BMW: e36
Kod silnika: M42b18, M52b28
Przede wszystkim napisz jaki masz gaz i jeżeli jest to np I lub II generacja to na czym zapalasz. Jeżeli na benzynie to filtr paliwa też jest ważny. Mówisz: poklejona kopułka, otóż ona jest tak samo ważna jak kable wysokiego napięcia i świece.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2009, 18:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: NDG pó³noc
mmichall12345 na właśnie dużo zalezy tez od instalacji gazowej sam jeżdze na gazie i nie jest to jednak najlepsze rozwiązanie dla beemek czasami mam tez problem z odpaleniem z tym ze ja zawsze odpalam na benzynie i czasami czas zmiany z benzyny na gaz jest za dlugi i mi gasnie takie dzwne zjawisko wtedy musze go znow pokrecic na benzynie az zalapie ale to zazwyczaj zdarza mi sie na krotkich odcinkach drogi a poza tym przy inst. gazowej wazny tez jest filtr powietrza trzeba go troche czesciej wymieniac niz normalnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 19:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: gostynin
filtr powietzra byl wymieniony sprawdzilem i dodatkowo uszczelnilem dolot pomiedzy krokowcem a dolotem, przeczycilem wszystkie kostki tyki kable, niestety nie moge znalesc filtra paliwa w mojej BMW :((( powiedzcie mi gdzie on jest ?? i gdzie znajde czujnik temp. jakis odpowiedzialny za ssanie... dzieki ;)

_________________
;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 19:49 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 21
Lokalizacja: kamieĂą pomorski
Moje BMW: e39
Kod silnika: M62b44
sprawdz czy wtryskiwacze nie leja za duzo paliwa czesto gesto bywa tak ze jezdzac duzo na gazie zapiekaja sie wtryski poprzez brak smarowania benzyna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 21:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: NDG pó³noc
mmichall12345 filtr paliwa powinien być w zbiorniku przy pompie, tak mi sie wydaje, dostęp może być od góry pod tylnym fotelem albo od dołu, także z kanału ale musisz dobrze popatrzeć moze ktoś Ci jeszcze cos podpowie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem z odpalaniem
PostNapisane: 11 października 2009, 23:19 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 194
Moje BMW: bmw 318 is
mmichall12345 napisał(a):
Witam, jestem tu nowy... jestesm posiadaczem BMW e36 318+LPG, lecz mam z nia problem ;(((
OPIS: gdy silnik jest cieply nie ma problemu z odpaleniem, lecz jak potai jakie 2-3 godziny juz jest menczarnia... a najgorzej jet rano gdy stoi cala noc.
Podchodze do samochodu przekrecam zaplon i chce odpalic ilnik kreci, najczesciej zalapie pierwzym razem na 2-3 sekundy ale odrazu zganie... (jak zapali na te pare sekund i dodam gazu to tym bardziej gasnie). po tym chce go znow odpalic i juz jest problem kreci a nie lapie... albo czasami zalapie ale tak jakos dziwnie jakby nie mial sily i tak go trzesie, jakby lapal ale nie na wszytkich cylindrach.
wczoraj wymienilem przewody WN i świece, myslalem ze pomoze ale niestety nic nie dalo :(((
Pompa paliwa podaje jak szalona... Co to moze byc?
Prosze o pomoc!
Pozdrawiam Michał


tez mam taki problem bylem u mechanika podpial pod komputer i powiedzial ze to wina czujnika temperatury wody bo podaje za wysoka temperature i gdy silnik ostygnie to dostaje za malo paliwa i jest problem z odpaleniem
ja z ataki czunjik zaplacilem 35 zl
pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 00:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
- nie trzyma ciśnienia w układzie paliwowym i paliwo cofa się do zbiornika ( czym dłużej stoi tym gorzej odpala bo musisz pompa nabić paliwo do wtrysków).

- zapieczone wtryski

- przepływomierz.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 20:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: gostynin
"- nie trzyma ciśnienia w układzie paliwowym i paliwo cofa się do zbiornika ( czym dłużej stoi tym gorzej odpala bo musisz pompa nabić paliwo do wtrysków). "


jak mam to prawdzic i jak mam przeczyscic tee wtryski?? wlalem jakis bardziew do benzyny niby mial pomoc ale nietety nic nie pomaga... ;/ aaa zapomnialem jeszcze dodac ze na benzynie nie ma takiej plynnosci.... szarpie... ;/


"tez mam taki problem bylem u mechanika podpial pod komputer i powiedzial ze to wina czujnika temperatury wody bo podaje za wysoka temperature i gdy silnik ostygnie to dostaje za malo paliwa i jest problem z odpaleniem
ja z ataki czunjik zaplacilem 35 zl "

a co do tego to w ktorym miejscu jest ten czujnik...? mylalem o jakims czujniku temp. bo zachowuje sie tak jakby nie wlaczalo sie ssanie... a temperature ilnika dobrze wkazuje

_________________
;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 20:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: NDG pó³noc
mmichall12345
a sprawdzałeś juz ten filtr paliwa ?? jak nie to zacznij od niego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 20:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
Witam was jesli sprawdzisz filtr paliwa a jest on pod autem , i nadal bedzie lipa z odpaleniem z rana to jedz do mechanika niech odłłączy lpg i pojezdzij pare dni na samej benie spróbuj tak może cos ci pomoge


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2009, 21:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: gostynin
odpiolem juz wczesniej gaz i jezdzilem ze 2 tygodnie na benzynie... i jet taka sama sytuacja... ;/ sprawdzalem i wymienialem filtr paliwa ale jest to samo :(

_________________
;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2009, 21:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: gostynin
gdzie jest ten czujnik temperatury...? moze to ma jakies znaczenie... na tym kompie gdzie mi pokazuje godzine to pokazuje mi temp tylko nie wiem czy to srodek -37 stopni C

_________________
;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2009, 19:55 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 194
Moje BMW: bmw 318 is
ten czujnik mi jednak nie pomogl przez 2 dni bylo dobzre i znowu to samo
pojechalem do mechanika i powiedzial ze moze to byc filtr paliwa albo pompka paliwa
mi auto na benzynie jak juz odpali pracuje nierowno jak sie przelaczy na gaz to chodzi rowniutko
wymienei najpierw filtr i zobacze czy cos pomoze

p.s wie ktos jak zresetowac komputer??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2009, 16:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
może jeszcze raz odpalasz rano auto ono odpala, ale nie może utrzymać obrotów?? musisz je gazować jak juz sie nagrzeje to wszystko jest ok tak to wygląda??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL