BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 00:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Falujące obroty. Czasami nawet gaśnie. 320i 150KM auto
PostNapisane: 19 października 2009, 14:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Witam jak w temacie. Od czasu do czasu przy zatrzymaniu na światłach na przykład silnik zaczyna szarpać bez względu czy pozostawię skrzynie na d czy przerzucę na n bądź p. Czasami nawet zgaśnie. W momencie kiedy tak się dzieje auto extremalnie dużo zaczyna palić i nie ma mocy. Co może być przyczyną ?? Bardzo proszę o pomoc.


Ostatnio edytowano 19 października 2009, 14:35 przez kalejr, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2009, 14:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Czy w tym silniku jest silniczek krokowy ?? Od tego chciałem zacząć.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2009, 18:57 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 789
JA MAM E36 325 M50B25 Z VANOSEM i jest silnik krokowy podejrzewam żee u Ciebie też :) :) :) nie słyszałem aby nie było :rotfl: :rotfl:
nawiasem mówiąc jesli nie masz kasy na krokowca można go zaslepić :)
chodzi mi o to że na zimnym zgaśnie prawie na bank ale po ustawieniu dawki powietrza na przepustnicy będzie pracował równo.
pod kolektorem masz krokowca.
odkręcisz przepustnice to łatwo go zobaczysz.
u ciebie na bank jest ten w kształcie litery T
wypnij złącze od strony przodu silnika, z góry rurka powinna zejść bez większego oporu,
następnie wyciągnij go zamocz na noc w benzynie estrakcyjnej albo rozpuszczalniku
czasami pomaga bo czyszczenie daje rezultaty ale nie zawsze.
no nie wiem ja też się męczyłem a okazało sie że przepływka padla i tyle na temat :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2009, 22:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M42B18
_Red_Coupe_325 napisał(a):
ja też się męczyłem a okazało sie że przepływka padla i tyle na temat :kwasny:


dlatego proponowałbym na komputer podjechać,zapłacisz z 50 zł za diagnozę ale może wyjdzie co nie gra,bo tak w ciemno to można pół auta wymienić.A na kompie sprawdzi czujniki,sondę,przepływkę, krokowca nie sprawdzi więc możesz go wyczyścić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL