BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 13 czerwca 2025, 12:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 19:11 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 37
Lokalizacja: wrocław/UK
Moje BMW: E34
Kod silnika: M50B20
test na obecnosc Tlenku Wegla w chlodnicy dal by odpowiedz na twoje pytanie czy to glowica/uszczelka jezeli nie masz oleju w wodzie i odwrotnie.

dziwi mnie fakt ze nikt o takiej mozliwosci sie nie mowi, ja sie dowiedzialem o tym (ze taki test sie robi) od ludzi z Jetronika z Wroclawia http://jetronik.pl/ - sa to chyba jedni z najlepszych fachowców we wroclawiu (jak nie na dolnym slasku) a fakt ze przygotowywuja oni auta do rajdów i wzmacniaja silniki swiadczy chyba no tym ze wiedza o silnikach wystarczajaco duzo.

jedyny jaki mam z nimi problem to taki ze nie zawsze maja czas aby mi pomoc :/
zawsze ich diagnozy byly trafne! a to ze tracilem czas na wymiane Visco, pompy byl spowodowany tym ze ich nie posluchalem (bo nie dopuszczalem mysli ze mogla by to byc glowica) przeciez ubywajacy plyn mogl wyciekac z 50 innych powodów, prawda? ja tracilem czas...

dokladnie tak to wyglada i dziala jak tu:

http://allegro.pl/item776800908_tester_ ... hlodz.html

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2009, 09:41 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Sanok
Ja mam 528 z gazem sekwencja BRC ( Czakram)z reduktorem powyżej 200KM reduktor pada planowo po 60000km a nieplanowo po 8000km a objawy zawsze są takie same ucieka płyn z chłodnicy na początku 100ml na 1000km potem 1l/100km a w chłodnicy śmierdzi gaz który wypycha płyn niestety to jast 4 czy 5 reduktor ale płaciłem tylko za te po gwarancji z przebiegiem 60000km łącznie auto ma 350000km na gazie 200000 robiłem ostatnio profilaktyczną wymianę uszczelki pod głowicę ale po przegrzaniu silnika jak zdechła pompa wody i stan głowicy i gniazd zaskakująco dobry po wymianie auto tylko troche lepiej jeżdzi

_________________
Bogdan


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ubywający płyn chłodzący
PostNapisane: 27 października 2009, 23:25 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Lublin
bierze mi płyn wymieniałem uszczelke głowica cała nie dymi nie cieknie termostat visco pompa nowa co to może być ratunku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, 23:28 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Lublin
nie grzeje sie normalnie pali a płyn schodzi ze tylko na dnie widać moc ma normalnie pali bez problemu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, 23:45 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Lublin
Bierze mi płyn uszczelka wymieniana pompa nowa termostat nowy visco nowe nie dymi głowica nie wyglądała na pękniętą mam 2.0 l z gazem normalnie pali nie kopci nie widać wycieków nie grzeje się trzyma temperatura w połowie olej normalny pomocy.co to jeszcze może być bo nie mam pomysłu płynu ubywa tyle ze zostaje tylko jakieś 2 cm w zbiorniczku czy to możliwe by się jeszcze odpowietrzał bo jest 1500 km po wymianie uszczelki przewody dosyć miętkie nie są napompowane. Co to może być Pomocy e 34 520i 95kw 129 km


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 07:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: Górna Grupa
ja kusz się s tym uporałem kiedyś po przejechaniu z pracy zostawiłem auto w garażu i po chwili pocoś poszedłem a pod nią plama co się okazało że wyciek jest z pompy wody najpierw tego nie było widać gdy auto chodziło był obieg i nie uciekał płyn . Wymieniłem pompę odpowietrzyłem i już wszystko jest w porządku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 12:30 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Jak pompa ciekła to powinna mieć wyczuwalny luz.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 13:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
Pinczer napisał(a):
Jak pompa ciekła to powinna mieć wyczuwalny luz.
niekoniecznie , lozyskowanie moze byc ok tylko uszczelnienie puscilo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL