BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 17:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 17:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 300
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
mechanik mi powiedzial ze to jak najbardziej moze byc od zbierznosci. nie mam w ogole zbierznosci. prawe kolo jest bardziej skrecone jak lewe jest proste. a co wy o tym myslicie? zbierznosc ma wplyw na to?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 19:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 300
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
a jak mam dodatkowo opor przy kreceniu lewo plus mniej wiecej w polowie kiera sie blokuje i nie chce dalej isc, dopiero jak mocniej przekrece to jakby cos peklo i idzie dalej... co sie dzieje?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 11:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 300
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
problem sie zmienil. rozebralem obudowe pod kierownica i...


okazalo sie ze podwojny przewod z pomaranczowym (albo zoltym nie pamietam) gniazdem chyba od poduchy wkrecil mi sie w kierownice i stawia opor. musze go przelozyc w jego poprawne miejsce ale potrzebuje sciagnac gorna oslone z kierownicy (foto pogladowe z innego auta):
Obrazek
jak ja sciagnac?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 12:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 300
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
doszedlem jak to sie odkreca. u gory jest sruba.

teraz doszedlem co jest grane. mianowicie wyskakuje mi trzpien "1" i obraca sie wtedy "2"
Obrazek
a ona chyba sie nie powinna obracac przez co ciagnie dookola kable zaznaczone na drugi, zdjeciu (to sa kable od poduchy?) i blokuje kierownice:
Obrazek
Co to jest pod "2"? I jak to unieruchomić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 17:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 300
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
nikt nie pomoze? :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2009, 09:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 300
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
poradzilem sobie. to tasma od poduszki zaznaczona pod 2 na zdjeciu. wymienilem ja i jest ok. takze jezeli bedziecie mieli taki odglos jakby piasek dostal sie do kiery to na bank tasma.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] kierownica cięzko chodzi przy skręcie
PostNapisane: 27 kwietnia 2010, 21:35 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 86
Lokalizacja: Biłgoraj
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B20
ja mam znowu taki problem że jak mocno przekrece kierownice w lewo to tak jak by cos za koło trzymało a w prawo normalnie, a powoli nic sie nie dzieje tylko przy ostrym skrecie :(

_________________
I do odcięcia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] kierownica cięzko chodzi przy skręcie
PostNapisane: 26 czerwca 2013, 14:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Lokalizacja: Kalisz - WLKP
odgrzewam kotleta !! :) nie mogę znaleźć rozwiązania problemu

W moim aucie (bmw e36 touring 328i) problem z taśmą kierownicy pojawił się kilka miesięcy temu, raz był raz nie. Ostatnimi doszło do przypadku że koło kierownicy nie powraca przy wyjściu z zakrętu. Kierownicą kręci się znacznie ciężej, czasami jak by coś chrupało. Zdemontowałem taśmę poduszki lecz poprawa nie nastąpiła. Wspomaganie jest ok, zbieżność ok. luzów na łożyskach nie ma. Auto użytkowane na co dzień więc zapieczenie krzyżaków chyba opada. Z góry dzięki za pomoc ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL