BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 czerwca 2024, 00:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] komputer nie dostaje prądu
PostNapisane: 19 września 2006, 22:04 
witam mam problem z odpaleniem bmw 520i kompyter nie daje sygnalu do pompki i wtryskiwaczy do tego nie ma też iskry jak podłanczm pompke na krutko to działa ,ale wtryskiwacze wciąż nie dzialają i nie ma iskry (świece suche) pytanie co jest odpowiedzialne za doprowadzenie prądu do kompa . Jeśli ktoś ma rozklad i opis bespieczników i przekażników to też bym poprosil samochód byl podlanczany do kompa i kasowane błędy ale działal tylko jeden dzień i znowu to samo


Ostatnio edytowano 2 grudnia 2006, 16:04 przez cinu1982, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2006, 11:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
nie wiem jak w E34 ale w E36 za zasilanie komputera odpowiedzialny jest bialy przekaznik. Sprawdz go.. bo skoro raz auto dziala, a raz nie to moze jego wina..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: sprawdż przekażnik
PostNapisane: 24 września 2006, 11:21 
bialy przekażnik kolo kompa dziala sprawdzalem klika i wogule rozbieralem go i wygląda dobrze . ponawiam pytanie czy jak czujnik plożenia walu skończy swuj zywot to odcina paliwo iskre i wtryski . hmmm juz go zamuwiłem ale pytam tak z ciekawości


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2006, 07:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
ktory rok tego bmw i czy ma imo?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2006, 21:35 
91 r i nie mam pojęcia co to jest ( imo ) mam cewke na każdej świecy jeśli o to chodzi


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2006, 21:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
imo = immobiliser
jezeli chodzi o czujnik polozenia walu to moze byc to jego wina...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2006, 05:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
wstepnie stawiam na komputer jesli pompka nie startuje. uwalony komputer. w drugiej kolejnosci imo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL