BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 14:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E32] Regulator cisnienia i jego wpływ na moc
PostNapisane: 8 lipca 2011, 22:12 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Witam

Co sadzicie o wymianie standardowego regulatora cisnienia w e32 740i na taki np z audi który zamiast 3.0 bar ma 4,0 bar czy to cos da ???? I czy warto koszty niskie takze sie zastanawiam


Ostatnio edytowano 9 lipca 2011, 09:01 przez Zdzira 850I, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E32] Regulator cisnienia
PostNapisane: 8 lipca 2011, 22:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 218
Moje BMW: e34
Kod silnika: m51d25 Red&box
Noi co Ci z regulatora jak pompa i tak poda swoje własne cisnienie... poza tym są jeszcze wtryski ;)

Moim zdaniem nie da to nawet 1 KM więcej o ile nie mniej , kto wie czy nie wpłynie to na prawidłowe utrzymanie ciśnienia w całym układzie ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E32] Regulator cisnienia
PostNapisane: 8 lipca 2011, 23:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1194
Lokalizacja: Jaka legalizacja!?
Moje BMW: Poturbowane
Młody_E34 napisał(a):
Noi co Ci z regulatora jak pompa i tak poda swoje własne cisnienie... poza tym są jeszcze wtryski ;)

Moim zdaniem nie da to nawet 1 KM więcej o ile nie mniej , kto wie czy nie wpłynie to na prawidłowe utrzymanie ciśnienia w całym układzie ;)


pompa pompuje do 6 bar seryjna

Regulator będzie zwiększał ciśnienie czyli jeśli masz w m30b35 - 185ccm/min
przy 4bar to masz 246ccm/min
silnik będzie poprostu zalewany.
taki zmiany stosuje się czasem przy soft-turbo

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E32] Regulator cisnienia
PostNapisane: 9 lipca 2011, 09:00 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
mam M60B40 jakbys nie zauważył :) do tego inny wydech i dolot czyki tlenu wiecej wiecej możliwości wydalenia spalin czyli w teorii potrzeba mi i więcej paliwa wg mnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E32] Regulator cisnienia i jego wpływ na moc
PostNapisane: 9 lipca 2011, 12:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 215
Lokalizacja: Wwa
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30B35
ECU skroci czas wtrysku jak bedziesz zalewal silnik paliwem, generalnie mozesz sobie takie druciarstwo uskuteczniac, ale zeby to mialo sens to sie jedzie na hamownie i robi nowa mape wtrysku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E32] Regulator cisnienia i jego wpływ na moc
PostNapisane: 9 lipca 2011, 13:18 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Akurat Ciebie o twoje madrosci nie pytałem na hamownie pojade jak zrobie wydechi i nie sztuka pojechac na hamownie panie madralo i uslyszec np ze daloby ie zrobic wiecej ale jest za niski cisnienie wg mnie najpierw sie robi wydech dolot ukl paliwowy i co sie da a potem jedzie to zgrac na mape a o druciarstwo posadzaj sam siebie baranie bo nie widziales mego auta to sie nie wypowiadaj bo jak znam zycie to jezdzisz na uzywkach za 100zl na kolo ale masz za to wypasne 19 calowe felgi made in china takze najlepiej moje tematy omijaj i sie nie odzywaj okej???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E32] Regulator cisnienia i jego wpływ na moc
PostNapisane: 9 lipca 2011, 13:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 215
Lokalizacja: Wwa
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30B35
1. nastepnym razem napisz liste kto moze odpowiadac na twoje pytania a kto nie
2. naucz sie czytac - pisalem ze pakowanie mocniejszego FPRa na pale to druciarstwo a nie ze twoj samochod jest drutem
3. fajny burak cukrowy z ciebie wyszedl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E32] Regulator cisnienia i jego wpływ na moc
PostNapisane: 9 lipca 2011, 20:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1194
Lokalizacja: Jaka legalizacja!?
Moje BMW: Poturbowane
zmaina wtrysków nic nie da tylko pogorszy sprawę.
a minimalne zmiany możesz wprowadzić zmianiając odpowiednio mapy bo wtryski nie są tylko do 286 KM lecz spokojnie starczą na więcej.
A zmianę regulatora robi się wtedy jak nie zmienia się wtrysków a zwiększa pojemność bądź moc ( stroker, kompresor) jeśli już zmaina regulatora to polecam FMU

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E32] Regulator cisnienia i jego wpływ na moc
PostNapisane: 10 lipca 2011, 11:11 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
ja zwiekszam moc auto ma inny wydech i dolot potem pojedzie takze na chipa także zastanawiam sie czy zastosować taki patent wczesniej a mapa to zestroi fakt, że zmiany w silniku n/a nie dały mi aż tyle co kompres np to oczywiste ale iles tam konikow w przod jest sadzac po tym jak auto jezdzi i z czym wygrywa na drodze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E32] Regulator cisnienia i jego wpływ na moc
PostNapisane: 10 lipca 2011, 11:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1194
Lokalizacja: Jaka legalizacja!?
Moje BMW: Poturbowane
Zdzira 850I napisał(a):
ja zwiekszam moc auto ma inny wydech i dolot potem pojedzie takze na chipa także zastanawiam sie czy zastosować taki patent wczesniej a mapa to zestroi fakt, że zmiany w silniku n/a nie dały mi aż tyle co kompres np to oczywiste ale iles tam konikow w przod jest sadzac po tym jak auto jezdzi i z czym wygrywa na drodze

czyli w chipie są już zmienione mapy paliwowe.
zamiast kupoać chipa polecam DET 3 i można modyfikować ilość wtryskiwanego paliwa, czasu otwarcia wtrysków i modyfikować zapłon.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E32] Regulator cisnienia i jego wpływ na moc
PostNapisane: 10 lipca 2011, 11:26 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
nie ja sie samw to bawić nie chce po drugie i tak potrzebna mi hamownia czyż nie??? cxzyli wniosek taki, że nie ma sensu tego cuda z audi montowac bo na hamowni mi to ustawia w ecu i po sprawie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL