BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 16:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z gazem
PostNapisane: 17 listopada 2008, 22:27 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Ostro³êka
Witam
Mam nastepujacy problem ze gdy silnik jest zimny np po nocy to gdy zaraz po odpaleniu przelacze na gaz to najpierw nierowno chodzi i dalej reduktor zamarza. Druga sprawa jest taka, ze gdy silnik sie juz nagrzeje i jade normalnie na gazie to gdy np zatrzymam sie na swiatlach to obroty skacza mi od 500 do 1500 tys obrotow. Filtry powymieniane, instalacja odpowietrzona, plyn w chlodnicy ok. co to moze byc?? bmw e36 1.8i 95r. silnik m43 instalacja jest zwykla ma ok 3 lat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 23:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 239
Lokalizacja: Leszno
Moje BMW: F10 535i
Kod silnika: N55
Witam
Instalacja zwykła czyli rozumiem ze II genareacja a nie IV- sekwencja?
Musisz podjechać do jakiegoś lepszego gaziarza na regulacje i bedziesz wiedział.
Za wolne obroty odpowiedzialny jest silniczek krokowy - jezeli ci falują to może byc własnie to.

_________________
I was born to FLY!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 10:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 507
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: e39 Mpak 2001
Kod silnika: najlepszy
r4y napisał(a):
Mam nastepujacy problem ze gdy silnik jest zimny np po nocy to gdy zaraz po odpaleniu przelacze na gaz to najpierw nierowno chodzi i dalej reduktor zamarza.

To akurat wydaje mi się normalne, daj autu szansę pochodzić trochę na benzynie i dopiero po jakimś czasie włącz lpg. Mi przed regulacją gazu auto musiało chodzić dobre 5 minut na benzynie,żebym mógł włączyć gaz....inaczej gasło jak puszczałem gaz. Po regulacji mogłem od razu włączyć lpg,ale chodził nierówno...jak jest zimno to daje mu minutkę na benzynie, potem lpg i jest elegancko. Jednym słowem - polecam regulację.

_________________
www.loombard.pl

www.kantoor.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 14:53 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Ostro³êka
tak gaz II generacja, a co do regulacji to bylem i mi facet powiedzial ze jedyna opcja to ze albo malo plynu w chlodnicu albo instalacja zapowietrzona ale to i to juz probowalem. co do nie rownej pracy to oczywiscie jak przelacze na paliwo jest ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 15:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 239
Lokalizacja: Leszno
Moje BMW: F10 535i
Kod silnika: N55
Spróbuj moze u innego gazownika

_________________
I was born to FLY!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 16:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1354
Lokalizacja: Bytom/Lubsza
Moje BMW: czasem e61 ;)
Kod silnika: n52b30
Martines_Lesz napisał(a):
Spróbuj moze u innego gazownika


Dokładnie. I z mojej strony sugestia, żebyś nie przełączał na gaz przy zimnym silniku, bo za długo to on nie pochodzi. Gaz ma wyższą temperaturę spalania i konsekwencje zbyt wczesnego przełączania na lpg mogą nie być za wesołe. Najlepiej przełączać gdy wskazówka temp. oleju silnikowego zaczyna się podnosić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 21:06 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Ostro³êka
co do innego gazownika to sproboje a jesli chodzi o te skakanie obrotow na gazie? przed chwila jak jechalem to samo na luzie albo jak stoje to caly czas obroty skacza 500-1500... silniczek krokowy ? czy jest jakas inna opcja ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 21:16 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
witam piszesz ,ze na benz wszystko ok czyli nic innego jak DOBRA regulacja gazu

[ Dodano: 18 Listopad 2008, 21:18 ]
ewentualna wymiana filterka gazu ,no chyba ze dosc stara instalacja to parownik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2008, 17:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 507
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: e39 Mpak 2001
Kod silnika: najlepszy
gangster napisał(a):
wskazówka temp. oleju silnikowego

A jest coś takiego?
tomekgdz napisał(a):
ewentualna wymiana filterka gazu ,no chyba ze dosc stara instalacja to parownik
Zawsze możńa zregenerować membranę.

_________________
www.loombard.pl

www.kantoor.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2008, 10:52 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Ostro³êka
ok dzieki za pomoc jak juz rozwiaze problem dam znac czego to byla przyczyna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2008, 22:17 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1354
Lokalizacja: Bytom/Lubsza
Moje BMW: czasem e61 ;)
Kod silnika: n52b30
dawidmi napisał(a):
gangster napisał(a):
wskazówka temp. oleju silnikowego

A jest coś takiego?


Jest, chodzi mi o wsaźnik najbardziej na prawo Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2008, 22:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 365
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: e36 323i/e39 523iA
Kod silnika: M52B25
gangster napisał(a):
wskazówka temp. oleju silnikowego

Raczej temperatury cieczy chłodzącej ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2008, 22:31 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1354
Lokalizacja: Bytom/Lubsza
Moje BMW: czasem e61 ;)
Kod silnika: n52b30
lukasz_ napisał(a):
gangster napisał/a:
wskazówka temp. oleju silnikowego

Raczej temperatury cieczy chłodzącej ;)


Nie no chyba masz racje :wstyd: :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 09:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
nie przelaczajcie na gaz zaraz po odpaleniu, nawet latem, bo to tylko szkodzi a nie pomaga...

gaz sie rozpreza w reduktorze gdzie z fazy cieklej robi sie lotna. jednak ciekly gaz ma cos ok -80st

wiec nie trzeba chyba tlumaczyc dlaczego parownik zamarza.... Moja rada to taka, zeby odpalac auto na paliwie i jechac tak dlugo az temp nie przeskoczy niebieskiego pola na wskazniku temperatury. Daje nam to ok 35-38st cieczy chlodzacej, wiec zamarzniecie juz nam nie przeszkodzi w dalszej podrozy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 14:12 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1354
Lokalizacja: Bytom/Lubsza
Moje BMW: czasem e61 ;)
Kod silnika: n52b30
przemek_byd napisał(a):
nie przelaczajcie na gaz zaraz po odpaleniu, nawet latem, bo to tylko szkodzi a nie pomaga...

gaz sie rozpreza w reduktorze gdzie z fazy cieklej robi sie lotna. jednak ciekly gaz ma cos ok -80st

wiec nie trzeba chyba tlumaczyc dlaczego parownik zamarza.... Moja rada to taka, zeby odpalac auto na paliwie i jechac tak dlugo az temp nie przeskoczy niebieskiego pola na wskazniku temperatury. Daje nam to ok 35-38st cieczy chlodzacej, wiec zamarzniecie juz nam nie przeszkodzi w dalszej podrozy.



Bardzo dobra i treściwa wypowiedź


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 21:21 
Offline
Forumowicz

Wiek: 52
Posty: 383
Lokalizacja: Piaseczno/Bogatki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Zakładać czujniki temperatury gazu a będzie ok :cisza:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2008, 11:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: koło
Moje BMW: e36 compact
Kod silnika: m43b16
sprawdź jeszcze czy masz płynu w chłodnicy dosyc bo miałem taaki przypadek chodz w innym aucie i wina tego tkwiła właśnie w dzurce w chłodnicy miałem mało płynu i tak sie działo jak u Ciebie :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL