BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 07:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] brak mocy na gazie
PostNapisane: 22 września 2008, 12:21 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 146
Lokalizacja: Witkowo
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b20
posiadam bmw e34 520i 12v (aluminiowy kolektor) i jakąs belgijska instalacje lpg. spalanie na poziomie 13 litrów gazu.
problem w tym ze babucha ledwo dokręca sie przy jeździe na gazie do maksymalnych obrotów... na 2. 3. 4. biegu od ok 4.500 obr/min przestaje praktycznie ciągnąc i ledwo co sie buja... w czym może tkwic problem?????? prosze o pomoc......
dodam ze na benzynie jeszcze gorzej jeźdźi :(

_________________
nowe fotki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2008, 15:25 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 215
Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54b22
Garaż: Było:e34 535i (M30B35), e34 525i 24v (M50B25), e36 320i cabrio (M50B20), e46 320d(M47TU), jest e46 320i (M54B22)
Jak na benzynie jeszcze gorzej idzie to nie wiem co moze byc, ale jak tak na gazie chodzi to parownik za maly...Ja tak kiedys mialem w swojej 535


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: brak mocy na gazie
PostNapisane: 25 września 2008, 10:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 119
Lokalizacja: Warszawa / Ostroleka
DAMIANe34 napisał(a):
posiadam bmw e34 520i 12v (aluminiowy kolektor) i jakąs belgijska instalacje lpg. spalanie na poziomie 13 litrów gazu.
problem w tym ze babucha ledwo dokręca sie przy jeździe na gazie do maksymalnych obrotów... na 2. 3. 4. biegu od ok 4.500 obr/min przestaje praktycznie ciągnąc i ledwo co sie buja... w czym może tkwic problem?????? prosze o pomoc......
dodam ze na benzynie jeszcze gorzej jeźdźi :(
hmm myślę ze to sonda lambda polecam tez wymienić filtr od gazu. Przy jeździe na gazie sonda pada zwykle po 10 tys . Odłącz sodę przejedź z 5 km i zobacz jak wtedy będzie chodziło.

_________________
Diagnostyka komputerowa BMW dobrze ,tanio i solidnie 666109990 GG 230614
(jesli pomoglem kliknij pomogl)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 18:16 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Skąd masz takie informacje, że na gazie sonda zdycha po 10 000 km?

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 18:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
sonda nie powoduje az takich strat mocy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2008, 14:06 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 146
Lokalizacja: Witkowo
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b20
no ja na prawde nie wiem co sie z moim autkiem dzieje :/ :(

co by jeszcze mogło być powodem?

_________________
nowe fotki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2008, 16:18 
Offline
Forumowicz

Wiek: 48
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
Siemanko!
Nie chce cie straszyc ale mialem cos takiego.
Mialem 325e czyli poj2,7 i te same obiawy, zawory mi wypalilo :kwasny: .
Jezdzilem po jakichs magikach i opowiadali bajki o zaplonie, przesunieciach rozrzadu itp. wydalem kilka setek i nic.
W koncu stary mechanik po paru sekundach sluchania silnika powiedzial "zawory" :cwaniak:
Wymienil zawory i uszczelniacze i smigala

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2008, 17:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 302
Lokalizacja: GoÂłdap/Warszawa
zagazowana 2 litrówka nie pocina jak zając po koksie nie ma co sie nastawiac na super przyspieszenia ;) ;)

_________________
KieÂłbie we ÂŁbie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2008, 18:54 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
I tak jest coś nie tak, skoro na gazowni lepiej jeździ niż na benzynie.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2008, 21:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 48
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
Przewaznie tak jest jak sie komp przestawi na gaz.

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2008, 23:05 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 146
Lokalizacja: Witkowo
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b20
powiem tak: na gazowni ładnie idzie do ok 4500 obr a na benie też nieźle ciągnie do ok 4000 a później to jakbyś wsadził silnik od malucha..... jak coś wyprzedzam to sie zastanawiam ze 3 razy.... myśle zeby kupic motor z jakiejs rozbitej e34 i najlepiej taki z w miare przebiegiem który gazu nie widział nigdy. dobry pomysł??

CHEŁAS ja wiem ze zwykłe 2 litry to nie jakis mocarz ale jak przejechałem sie kumpla 520 z identycznym motorem to mormalnie dzień do nocy.... na dwójeczce chodziłem bokiem po suchym asfalcie bez wiekszego problemu....

WIĘC O CO TU KOOORVA KAMAN???????????????

_________________
nowe fotki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2008, 23:07 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 146
Lokalizacja: Witkowo
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b20
TGacus napisał(a):
Wymienil zawory i uszczelniacze i smigala


a można wiedzieć ile dałeś za naprawe?? tak szczerze? mozesz nap. na PW

_________________
nowe fotki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2008, 12:20 
Offline
Forumowicz

Wiek: 48
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
Nie ma tajemnicy. 1000zl. To byl stary motor wiec nie inwestowalem bardzo.
Ssace z odzysku (ale dobre)
Wydechowe nowe, a i chyba uszczelniacze, potem od wymiany do wymiany oleju nie dolewalem (no moze czasem 0,5l zeby nie jezdzic na minimum).

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2008, 12:23 
Offline
Forumowicz

Wiek: 48
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
Najlepij sprawdzic cisnienie w cylindrach.
Powodzenia i pisz jak cos bo sam jestem ciekawy.

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2008, 14:38 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 146
Lokalizacja: Witkowo
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b20
skoro dałeś tysiaka to może lepszym rozwiązaniem byłoby kupno używanego silnika w idealnym stanie? sam już nie wiem.....? zobacze jeszcze przez jakis czas jak będzie sie sprawować i bede myślał...

jak coś będzie wiadomo to na pewno napisze:)

dzięki :P

_________________
nowe fotki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2008, 16:12 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Może resecik komputera pomoże? :hyhy:

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2008, 16:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 146
Lokalizacja: Witkowo
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b20
a jak to dokładnie zrobic?? nie zaszkodzi??????

_________________
nowe fotki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2008, 21:18 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Odłącz akumulator na kilka godzin.Nie zaszkodzi i możliwe, że pomoże.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2008, 23:32 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 146
Lokalizacja: Witkowo
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b20
niestety resecik kompa na nic sie nie zdał....

_________________
nowe fotki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 11:43 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
DAMIANe34 napisał(a):
skoro dałeś tysiaka to może lepszym rozwiązaniem byłoby kupno używanego silnika w idealnym stanie?


Skąd weźmiesz takie M20?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL