Cytuj:
-niedogrzany reduktor (mało płynu w układzie chłodzenia)
to jest najbardziej prawdopodobna przyczyna.
Najlatwiej jest sprawdzic poprzez rozgrzanie samochodu podczas normalnej jazdy az do przelaczenia na gaz. W momencie kiedy znowu przelaczy sie na benzyne, zatrzymaj sie i sprawdz czy reduktor (parownik) gazu jest zimny/letni czy goracy - jezeli zimny, tzn ze nie ma obiegu cieczy chlodzacej i reduktor nie jest grzewany.
Reduktory posiadaja czujniki temp, ktore przy zbyt niskiej temp przelaczaja na benzyne.
kosa8312 napisał(a):
-niesprawny map sensor- oszukuje i złe wartości podaje
-nie otwiera elektrozawór (przy zbiorniku, lub pod maską)
-może być miedz gdzieś przygięta
Przy tych objawach samochod w ogole nie przelaczylby sie na gaz.
cyki, pisze, ze przelacza na gaz i dopiero po pewnym czasie instalka sie odlacza.
kosa8312 napisał(a):
-walnięty czyjnik temperatury gazu
to jest druga mozliwosc, zaraz po zamarzajacym reduktorze. ew moze byc uszkodzony czujnik na nim.