BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 05:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Centralny Jak podłaczyć szczegóły! Coupe
PostNapisane: 24 lipca 2008, 22:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
Wiem ze było wiele tematów na ten temat ale nie są dobrze opisane nic z nich nie rozumiem Oczekuje pomocy jakie Kable gdzie najlepiej sie podłaczyć jakiś dobry schemacik najlepiej Mam centralny orginalny ale teraz chce podłaczyć piloty (magic alarm) Pozdrawiam licze na Pomocy! i Prosze nie odsyłajcie mnie tak jak innych do Linków Tylko niech ktoś to jasno opisze .
;)

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2008, 17:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
nie wieże że nikt nic nie wie Pomóżcie mi:( koło kierowcy mam rozkopane wszystko i nie mogę sobie poradzić :(

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2008, 11:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Resko
Witaj kolego.
Mam ten sam problem, może jak będzie nas dwóch to ktoś zareaguje.
Pozdro. :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2008, 16:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
ja w dalszym Ciagu nie założyłem POMOCY!!!

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2008, 21:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E34 i E36
Kod silnika: M60 i M50
dawaj co ci trzeba wiedziec??? kierunki ?? central?? krancowki?? pisz. pomoge :) :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2008, 07:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
jak sie podłaczyć pod te wszystkie kable rysunek taki jasny np czarno bialy do przekaźnika nr np 30! o to mi chodzi no i jeszcze idzie mi od centralki otwieranie i zamykanie gdzie? po prostu jak to podłaczyć na chloski Rozum mi wytlumacz!!!! :(

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2008, 17:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Resko
No eagle, jeśli potrafisz pomóc, to proszę pomóż. Chodzi właśnie o to żeby jak krowie na rowie, napisać, który przewód odpowiada np. za otwieranie i czy jest sterowany masą czy też plusem :zakrecony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2008, 09:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Resko
Kolego zobacz tu http://www.vicia.any.pl/ Powinno pomóc :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2008, 20:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E34 i E36
Kod silnika: M60 i M50
przepraszam ze tak pozno ale nie mialem dostepu do netu...
1) kierunki przewod niebieskobrazowy i niebieskozielony(2i3) w zlaczu czarnym (30pin)kolo lewej nogi kierowcy.

2)odciecie nie pamietam dokladnie ale chyba jest to czerwonobialy albo zielony gruby wychodzacy ze stacyjki tzw. +po stacyjce.

3)+po stacyjce w/w przewod podpinasz sie przed rozcieciem od strony stacyjki.

4)+12 lewa noga kierowcy gruby czerwony albo taki sam ze stacyjki

5)masa do zlacza masowego po kierownica

6)centralny sterowany + do 1994 przewody w pinach 17(zamknij) i 4(otworz) w zoltym zlaczu 26pinowym w centralce sterujacej ktora znajduje sie za schowkiem pasazera nad glosnikiem. natomiast 1995 i w gore pin 24 (zamknij) i 25 (otworz) w bialym


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2008, 20:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E34 i E36
Kod silnika: M60 i M50
wysterowanie centrala na + robie za pomoca tego: http://www.sklep.amt-alarmy.pl/index.ph ... 0&rg=0&sg=
w srodku znajduje sie instrukcja jak to podlaczyc wiec pisal nie bede
7) krancowki drzwi w tym samym module co centralny. brazowopopielatozolty(pin4)lewe przednie, brazowoniebieskozolty(pin2) przednie prawe w tym samym module w zlaczu 4pinowym masz brazowoczarny oboje tylnych drzwi. model do1994 2i3pin w zlaczu zielonym po stronie pasazera (drzwi przednie) tylne j/w w przypadku jednego przewodu krancowego wychodzcego z alarmu odseparowac przewody od siebie diodami prostowniczymi 4004 moga byc. bagaznik brazowo bialy lewa noga kierowcy. topowinno wystarczyc. w razie pytan pisz. pozdrawiam
ryglowanie tak jak wicia tyle ze bez kaleczenia modulu na przewodzie przed :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2008, 15:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: stronie ÂślÂąskie
teraz jak ju podłonczylem to raz zamkalo raz otwieralo a teraz juz nic nie dziala co sie oglo stac moze cos trzeba innego jeszcze zrobic ne wiem prosze wytłumaczcie i to jak naj prosciej sie tylko da


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2008, 15:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 105
Lokalizacja: KÂłodzko
Kto mi napisze jak podłączyć w E34 alarm który ma jeden przewód do sterowania zamkiem centralnym. Dodatkowo przewód ten steruje zamkiem masą.

_________________
roberto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2008, 21:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E34 i E36
Kod silnika: M60 i M50
bardzo prosto -<=== musisz go rozgalezic i odseparowac za pomoca diod a dalej zmienic bieguny za pomoca przekaznika :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2008, 13:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 167
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: e34 540i
Kod silnika: m60b40
eagle napisał(a):
wysterowanie centrala na + robie za pomoca tego: http://www.sklep.amt-alarmy.pl/index.ph ... 0&rg=0&sg=
w srodku znajduje sie instrukcja jak to podlaczyc wiec pisal nie bede
7) krancowki drzwi w tym samym module co centralny. brazowopopielatozolty(pin4)lewe przednie, brazowoniebieskozolty(pin2) przednie prawe w tym samym module w zlaczu 4pinowym masz brazowoczarny oboje tylnych drzwi. model do1994 2i3pin w zlaczu zielonym po stronie pasazera (drzwi przednie) tylne j/w w przypadku jednego przewodu krancowego wychodzcego z alarmu odseparowac przewody od siebie diodami prostowniczymi 4004 moga byc. bagaznik brazowo bialy lewa noga kierowcy. topowinno wystarczyc. w razie pytan pisz. pozdrawiam
ryglowanie tak jak wicia tyle ze bez kaleczenia modulu na przewodzie przed :)


u mnie sprawa "lekko" prostsza gdyz mam tylko sterownik centralnego- juz wyczytalem ze podpinam sie pod dwa kable (bialo zielony i bialo czarny -24 i 25 pin) ,ale ni o te kable pytam chodzi mi o zmiane polaryzacji (minus na plus) za pomoca przekaznika z tym nie moge sobie poradzic,jak mozesz napisz mi dokladnie co i jak najlepiej narysuj ,na przkezniku mam numerki 85,86,87,87a przekaznik to LR-4141 -czekam na pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2008, 22:27 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Witaj eagle :)

Temat jest prosty - taki oto modul orginal BMW :

Obrazek


Wymontowany z mojej z3 99r. e36 a ma pojsc do e36 coupe 94r. kolegi .

Jak widac sa 4 przewody do podklaczenia - 2 szly do swiate awaryjnych z tego co pamietam, a 2 pozostale wlasnie musialy sterowac centralnym zamkiem . Niestety przy demontazu nikt nie opisal ktory przewod gdzie szedl i teraz jest problem .

Ze znalezieniem tych pinow w sterowniku centralnego w jego e36 coupe nie bedzie problemow (94r.) ?

pozdr.
piotrek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2008, 22:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E34 i E36
Kod silnika: M60 i M50
kolego Snieciorz! a wiec tak kup sobie to http://www.sklep.amt-alarmy.pl/index.ph ... 0&rg=0&sg=
i tak:
fioletowy,rozowy,cerwony razem i do +12
bialy do wyjscia masy z alarmu na OTWORZ
brazowy do wyjscia masy z alarmu na ZAMKNIJ
a na zielonym i niebieskim odpowiednio poda ci +12
tylko musisz sobie sprawdzic ktory z tych dwoch jest na otworz a ktory na zamknij. mimo tego ze dzisiaj robilem alarm w bmw to nie pamietam :wstyd:


Ostatnio edytowano 8 września 2008, 23:03 przez eagle, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2008, 23:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E34 i E36
Kod silnika: M60 i M50
piotres!
cos malo tych przewodow w tej centralce... pewnie zostaly w aucie... do niej musi isc zasilanie i wiec musi byc troche wiecej przewodow... pewnie wejscie na krancowki drzwi tez jest... napisz cos wiecej o tej centralce... moze znajdziesz wiecej przewodow... a czy przypadkiem nie bylo tak ze sobie zdemontowales ta centralke a zalozyles inny alarm??? jesli tak to instalator wykorzystal reszte przewodow do podpiecia sie z nowa centrala...
w e36 nie ma problemu z wpieciem do centrala za schowkiem modul centala i tam jak bedziesz chcial to podam ci ktore piny odpowiadaja za otworz i zamnij.
p.s. nie lepiej koledze kupic nowy alarm??? a nie montowac to stare badziewie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2008, 23:23 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Tak zmienialem ta centralke na pelen alarm, ale nic przewodow nie zostalo w aucie, zreszta by bylo widac obciete a nie widac, elektryk nie byl tez az takim kowalem zeby je powyrywac z gniazda wraz z pinami ;) .

Wiec byly tylko 4 przewody . Plus przewod ten rozowy do programowania pilota .

Pamietam ze jeden lub 2 przewody szly do przycisku swiatel awaryjnych . Wiec moze z niego bylo ciagniete i 12v i impuls do awaryjnych podawany . Niestety nie pamietam ktore to przwody byly :( .

A modol idzie ten, to nie badziewie tylko orginal bmw :D .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2008, 23:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E34 i E36
Kod silnika: M60 i M50
musi byc MASA
musi byc +12
powinno byc +12 po stacyjce
kierunki jeden lub dwa
ZAMKNIJ
OTWORZ

juz mamy 6-7 przewodow. a pinow nie musial wyrywac tylko je wypial i wpial do nowego alarmu. kazdy by tak zrobil zeby nie komplikowac sobie montazu. rozbierz ta centralke zrob fotki i wyslij na mail z gory i z dolu oraz jej obudowy i gniazda to postaram sie cos pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2008, 09:45 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
tak to wygladalo jeszcze u mnie w zetce : http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... d6026a2b44 (mr-x to ja)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL