BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 05:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 27  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 1 lutego 2016, 20:25 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 31
Posty: 10
Lokalizacja: Shropshire, UK
Moje BMW: E92 335d LCI
Kod silnika: M57
Hakelbery napisał(a):
Dobrze sie prezentuje jak 335is :)

ale macie tam male garaze, normalne auto sie tam miesci czy tylko mini ? :rotfl:


Tutaj w UK garaze sluza tylko po to zeby schowc jakies graty, osobiscie nie znam praktycznie zadnego anglika ktory trzyma swoj samochod w garazu, bo sa po prostu za ciasne :luka:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 1 lutego 2016, 21:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Cytuj:
Wydaje mi sie że kozacko wygląga dales przod 12 tyl 15 ?


Dokladnie tak 12/15, ale jak beda uniroyale, dam 15 przod i 17-18 tyl+ eibach dla lekkiego obnizenia przodu, bo za wysoko jest i lekko pochyle kola z przodu, bo mam wrazenie jakby byly odchylone na zewnatrz. Wiem, ze to zludzenie, zwlaszcza gdy tyl ma lekki negatyw fabrycznie.
Jak dla mnie to jest najmniej,aby dobrze wygladalo.


Cytuj:
Jak każde auto ma swoje wady i zalety, oby tylko tych plusów było więcej :rotfl:. Przymierzam się do zmiany auta właśnie na E90/92 i pewnie zostanę przy benzynie, chociaż nie ukrywam, że diesel obecnie jest też kuszącą propozycją, ale przerażają mnie koszty ewentualnych napraw, o których się słyszy, tym bardziej przy moich rocznych przebiegach ok. 10 tyś km nie wiem, czy jest to opłacalne, no ale to jest temat rzeka i nie ma co gadać, bo z dieslem tak naprawdę nie miałem nigdy styczności "na poważnie". Tak czy inaczej, takie E92 jak Twoje jest idealne wg mnie :hyhy:

Nie narzekam tak bardzo i tak naprawde wszystko, co bylo zmienione do tej pory jest wina zlego uzytkowania poprzedniego wlasciciela, ktory mial kase i mial gdzies jak co wyglada, a tylko jezdzil i wstawial do serwisu, ktory i tak wedlug mnie g.. robil, aby bylo dobrze-zjechane tarcze z rantem przy tym przebiegu, a wedlug nich ok, tak samo jak klocki.
Temat rzeka jak inne.
W tej jak i w 335d nie bylo wiekszych napraw, ale zawsze sprawdzalem wszystko sam i nigdy zadnemu mechanikowi nie ufalem do konca.
Nowe diesele sa naprawde super, chociaz nie wiem czy 204km w e46 nie byly trwalsze.
Kazdy silnik ma swoje wady, zwlaszcza jak sie nieodpowiednio eksploatuje i serwisuje albo odpuszcza jakiekolwiek bolaczki.
My kupilismy e46 323ci i to byla najwieksza pomylka, a Ty latasz 4 lata, wiec nie ma reguly. Wszystko zalezy jak kto dbal. Zatem czy bena czy diesel, musi byc w dobrym stanie.
Ja robilem 15tys i bralem 335d, a teraz ok 25, wiec mi odpowiada, a do tego program i mam jakby poziom lub dwa wyzej.

Cytuj:
Dobrze sie prezentuje jak 335is :)

ale macie tam male garaze, normalne auto sie tam miesci czy tylko mini ? :rotfl:


Nawet nic nie mow, bo mi sie chce smiac jak to widze. To jest garaz na graty i syf, ktorego juz dzieci nie uzywaja, a nie na samochod. Szkoda czasu na projekt, budowe i material, aby to wykonac.
Tam gdzie na zdejciach stoi ka, wjezdzaja tylko maska, bo drzwi nie otworza. To jest port, bo drzwi nie ma, wiec bezsens.
Tam gdzie astra I stoi, maja duzy, ale sasiad trzyma dwie mx5, ktore pucuje, a zona,corka i syn na podejzdzia. Jak nie ma miejsca, bo gosci maja, to stawiaja na luku albo kolo naszej, bo sasiedzi wynajmuja i jest pusto. Z lewego profilu 325 widac garaz i port, ktory nalezy do mieszkania, ktore wynajmujemy. Niestety jedyny z sasiadami, ktory ma podwyzszony poziom (nie wiem w jakim celu) i jedna proba skonczyla sie w 335d w polowie samochodu, na wysokosci skrzyni. Drzwi otwieralbym normalnie, ale nie wjade, bo za nisko. Sasiad ledwo wjechal altea, ale probowal na 3 razy.
Niestety beta stoi tu i tak zostanie. Wole tak niz jak 335d stala rok z gorki w innym miescie i skrzynia dostwala w d.. przy zmianie z P na inne biegi. Zawsze byl strzal, co mnie draznilo, bo balem sie, ze kosz wstecznego kiedys poleci albo cos innego soe posypie.

Cytuj:
Tutaj w UK garaze sluza tylko po to zeby schowc jakies graty, osobiscie nie znam praktycznie zadnego anglika ktory trzyma swoj samochod w garazu, bo sa po prostu za ciasne :luka:

Dokladnie tak. Jednak jest druga opcja-sa zbyt leniwi, aby wjezdzac i wyjezdzac, a podnoszenie i opuszczanie drzwi garazowych to udreka. Nie ma elektrycznych niestety, bo pewnie za drogie i na mortgage nie wystarczy, a gdzie tu do pubu pojsc i pol wyplaty zostawic przez caly miesiac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 1 lutego 2016, 22:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7087
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Trzeba bylo recznym przytrzymac na gorce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 1 lutego 2016, 22:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Hakelbery napisał(a):
Trzeba bylo recznym przytrzymac na gorce


Robilem tak zawsze, jak zostawialem i ruszalem, ale tu nachylenie terenu jest czasem masakra i wciskasz sie gdzie masz miejsce. Parkowalem dosc daleko od chaty, wiec bylo ciezko. Teraz widze betke z okien, wiec jest bajka, nawet jak nie stoi w garazu.
Kiedys bedzie domek z garazem, ale teraz jest jak jest.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 17 lutego 2016, 23:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Czy ktos wie jaka srednice wylotowa do intercoolera ma Garrett GTB2260VK?
Chce sprawdzic jaka srednice silikonu dobrac do coolera z rurami o srednicy 63.5mm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 5 marca 2016, 16:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Skoro prawie wszyscy na fprum go maja, to ja nie moglem byc gorszy.


Obrazek

Trzeba wszystko pomierzyc i niedlugo zakup silikonow+mocne obejmy oraz tasme termiczna, aby wszystko jeszcze bardziej trzymalo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 5 marca 2016, 18:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Punisher napisał(a):
Czy ktos wie jaka srednice wylotowa do intercoolera ma Garrett GTB2260VK?
Chce sprawdzic jaka srednice silikonu dobrac do coolera z rurami o srednicy 63.5mm


Będziesz musiał miec przejsciowke, z turbo idzie bodajze 56-57 mm i na 63 musisz zmienic , przerabiałem temat. Zainwestuj w dobre zaciski do tego bo mi spadalo :)

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 5 marca 2016, 22:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Dzieki
Mierzylem dzis srednice rury przepustnicy i ma 60mm, wiec mysle, ze turbo tez tyle samo, chociaz obstawialem na 55-56, tak jak napisales. Jak bedzie cieplej, to zdejme oslone pod samochodem, rury odczepie i pomierze wszystko, a pozniej poszukam i zamowie rury. Od strony kolektora ucinam rure(zaznaczone na czerwono) i zakladam ja na rure alu od coolera. Srednica rury wewnatrz ok 59mm, wiec bede musial naciagnac na 65-66mm coolera. Jednak jest ona dosc elastyczna, wiec nie bedzie problemu.

Obrazek
Objemy beda takie, wiec mysle, ze dadza rade otrzymac rury

http://www.ebay.co.uk/itm/131666170249? ... EBIDX%3AIT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 6 marca 2016, 17:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Tak sie dzis serwisuje bmw w serwisie od nowosci. Jesli ktos sie dziwi, ze cos sie sypie pozniej oraz silnik nie trzyma fabrycznej mocy, to juz wiadomo dlaczego.

Przebieg w milach, a nie w kilometrach

Obrazek


Jedna zmiana oleju i jedna dolewka plus dwie zmiany filtra kabinowego+ sprawdzenie samochodu i to tyle


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 6 marca 2016, 18:16 
Punisher napisał(a):
Jedna zmiana oleju i jedna dolewka plus dwie zmiany filtra kabinowego+ sprawdzenie samochodu i to tyle

w sensie, że co? przez cały ten przelot?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 6 marca 2016, 18:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
Punisher napisał(a):
Jedna zmiana oleju i jedna dolewka plus dwie zmiany filtra kabinowego+ sprawdzenie samochodu i to tyle

20k mil i nie zmienili oleju?
Przecież to ponad 32 kkm
Paranoja :mur:

Ja w tym czasie 3 razy wymieniam

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 6 marca 2016, 18:35 
Lukasz_S napisał(a):
Ja w tym czasie 3 razy wymieniam

no właśnie...


Stosują się chłopaki do norm LongLife :rotfl: :wstyd:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 6 marca 2016, 18:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
To ja pierdziele takie ASO :P

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 6 marca 2016, 18:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Tak tak Panowie
Tak wlasnie dbaja o samochody w serwisie. Pozniej ktos mowi, ze rozrzad sie zrywa, walki wycieraja albo panewki jak to w M3 e92 czytalem.
Ja czulem, ze tu nie ma 200 koni, a ok 170-180 i zapewne to powod, przez ktory jest pozniej brak mocy na hamowni. Ja zrobilem dwie wymiany oleju z plukanka i filtrami-jedna po zakupie, a druga 2 tygodnie temu przy przebiegu 46tys mil i 51.5 tys mil

Filtr powietrza gdy zmienialem
ObrazekObrazek

Czuje, ze to jezdzi i bralem sie ostatnio z 330ci tylko mogla miec z 200-210km, ale jestem zadowolony.
Po coolerze i programie bedzie masakra


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 21 marca 2016, 19:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Chyba najtansza opcja dwutloczkowych zaciskow do bmw lub tez czterotloczkowych, ktore byly montowane w 840i/850i oraz 750i

viewtopic.php?f=6&t=62968&start=100

Czy ktos wie czy podejdzie to do e92?
Trzeba tarcz poszukac do tego.

To tez dobra cena jak za taki zestaw
http://allegro.pl/bmw-135i-2012-e82-zac ... 28389.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 21 marca 2016, 19:24 
Cena za heble z 135i jest przystępna jak brać pod uwagę komplet Performance który kosztuje prawie 2 razy więcej. :|


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 21 marca 2016, 19:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Czterotloczkowy z f30 kosztuje 8 tysia na przod, wiec na wszystkie osie zapewne 12-14. Koszt fajny, tylko ja nie jezdze po torze, wiec dla mnie za duzo. Jednak miec takie cos przynajmniej, aby oko nacieszyc, tylko koszt klockow zapewne 1 tysiac zl na przod


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 21 marca 2016, 19:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 392
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica
Moje BMW: E87 swap 130D,1M E82
Kod silnika: N57D30A, N54B30A
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154234
Czasami da się taniej wyrwać, jakiś czas temu takie coś było http://allegro.pl/bmw-zaciski-6-tloczko ... 88594.html .

Ja już założyłem u siebie FMIC w N57 jednak mniej kombinowania niż myślałem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 21 marca 2016, 20:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Ja piernicze, taki zestaw, a cena jak za jajka z farmy.
Tarcze zapewne beda do wymiany, bo mialy juz rant, ale na rok dalyby rade.
Wszystko fajnie z tym performance, tylko pozniej wymiana tarcz i klockow i mamy zapewne 2-3tys, wiec 1.8tys adekwatna cena jest.
Jakby ten za 4.7tys byl za 2.5tys, ale przod, to z tamtymi tarczami, ktora sa super to git.

Ja kupilem rure i zaciski, ale dalej za zimno jest, wiec musze czekac z montazem.
Sprawdzalem u siebie i trzeba chyba zderzak zdjac albo chociaz odkrecic sruby z nadkoli, aby upchnac to bydle.
Sorry, ze nie pomoglem, ale na pogode nie ma rady.
Po stronie dolotu uzyles rury fabrycznej, tylko ucietej, czy zmieniales na silikon?
Jak wrazenia z jazdy z coolerem?
Wiadomo, ze nie dostaniesz 50KM, ale jakas poprawa?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 21 marca 2016, 20:46 
Ja mam Wagnera akurat i mogę powiedzieć z coolerem faktyczną zmianę odczujesz w lecie, teraz dłużej możesz pociagnąć na biegach, turbo tez odetchnie przy pałowaniu i z mocą możesz pociągnąć przy remapie. Oczywiście wykres wszystko powie najlepiej. :hyhy:


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 27  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL