BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2025, 23:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1293 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 65  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r. Kolejna modyfikacja str.33
PostNapisane: 29 lipca 2010, 06:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 419
Lokalizacja: Lubliniec
Moje BMW: E36 320i Coupe
Kod silnika: M52B20
Kolejna twierdza upadła? Dała się wepchnąć do komory gazowej? Nie wierzę.
Ostatni bastion upadnie kiedy ja sam, naczelny lubliniecki wyśmiewacz korków
od wlewu, opowiadacz dowcipów o lpg, wróg butli w bagażniku i wiercenia
w silnikach sam w swojej starej Bimce będe próbował "maskować instalacje".
A tak apropos. Jest tu sporo osób które chwalą LPG, mówią że to nic złego
i że nie ma różnicy, bla bla bla... Więc po co maskować te ustrojstwa?
Czyli jednak mieć, ale żeby nikt na świecie o tym nie wiedział :]
Chyba po to aby uniknąć docinek ze strony takich radykałów jak ja :rotfl:
LeSio wrzuć te foty i powiedz że to jednak inny mod...

_________________
E36 320i Coupe Cosmosschwartz ---> viewtopic.php?p=639958

Poprawianie zdjęć w PS oraz VT - priv
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r. Kolejna modyfikacja str.33
PostNapisane: 29 lipca 2010, 07:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Szybki L-c napisał(a):
Więc po co maskować te ustrojstwa?

Po to aby inni nie wysmiewali z burdelu pod maska.
Jestem ciekawy jak tam spalanie wyjdzie na gazie.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r. Kolejna modyfikacja str.33
PostNapisane: 29 lipca 2010, 07:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Teraz już nie będzie tak łatwo z objechaniem TDI :dobani:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r. Kolejna modyfikacja str.33
PostNapisane: 29 lipca 2010, 08:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 419
Lokalizacja: Lubliniec
Moje BMW: E36 320i Coupe
Kod silnika: M52B20
Piotrek napisał(a):
Po to aby inni nie wysmiewali z burdelu pod maska.

Z tym się zgodzę, ale dochodzi też kwestia maskowania
butli, a szczególnie wlewu gazu. Oszczędność incognito :]

_________________
E36 320i Coupe Cosmosschwartz ---> viewtopic.php?p=639958

Poprawianie zdjęć w PS oraz VT - priv
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r. Kolejna modyfikacja str.33
PostNapisane: 29 lipca 2010, 09:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Po co się chowa korek wlewu? A czy o jest ozdoba? Bo mi nie przypomina Mtechnika, ani ładnych felg. Co do chowania pod maską - tak jak ktoś ma ładny silnik a raczej zakryty łądnymi plastikami to po co szpecić brzydkimi rurkami i wtryskiwaczami?

A wyśmiewców nie rozumiem, ale to temat rzeka. Ja nie rozumiem czemu się ludzie śmieją z gazu? Oszczędzanie to wstyd?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r. Kolejna modyfikacja str.33
PostNapisane: 29 lipca 2010, 09:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 419
Lokalizacja: Lubliniec
Moje BMW: E36 320i Coupe
Kod silnika: M52B20
KotSylwester napisał(a):
Ja nie rozumiem czemu się ludzie śmieją z gazu? Oszczędzanie to wstyd?


Oczywiście że nie wstyd. Ale logicznie myśląc:
Zakładamy gaz aby zaoszczędzić pieniądze,
ale z drugiej strony przed chwilą kupiliśmy 7er
na eksploatacji której zaoszczędzić się nie da.
Podzielcie mnie przez 2, mam radykalne zdanie
które może i kiedyś zmienię.

_________________
E36 320i Coupe Cosmosschwartz ---> viewtopic.php?p=639958

Poprawianie zdjęć w PS oraz VT - priv
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r. Kolejna modyfikacja str.33
PostNapisane: 29 lipca 2010, 09:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Szybki L-c napisał(a):
KotSylwester napisał(a):
Ja nie rozumiem czemu się ludzie śmieją z gazu? Oszczędzanie to wstyd?


Oczywiście że nie wstyd. Ale logicznie myśląc:
Zakładamy gaz aby zaoszczędzić pieniądze,
ale z drugiej strony przed chwilą kupiliśmy 7er
na eksploatacji której zaoszczędzić się nie da.
Podzielcie mnie przez 2, mam radykalne zdanie
które może i kiedyś zmienię.



Dokładnie dla tego. oszczędzi 5 tys w roku na paliwie i za to włoży w mechanikę lub inne opony.

Równie dobrze można powiedzieć po co LPG w 1.8 jak to nie wiele pali. A my oszczędzamy ok.300zł miesięcznie. Mało? Wydaje się mało a z drugiej strony można np. ratę za TV, czy laptopa, czy wakacje mieć za darmo. Podobnie w 7er. Ktoś chce mieć 7er to kupuje 7er. Wkłada LPG i ma wakacje na Kubie za darmo.

Ale i tak nie wierze w LPG w Lesia 7er. :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r. Kolejna modyfikacja str.33
PostNapisane: 29 lipca 2010, 09:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 419
Lokalizacja: Lubliniec
Moje BMW: E36 320i Coupe
Kod silnika: M52B20
KotSylwester napisał(a):
Dokładnie dla tego. oszczędzi 5 tys w roku na paliwie i za to włoży w mechanikę lub inne opony.


Przestańcie bo niedługo zmienię będę zdanie
i radykał przejdzie na stronę wroga;)

_________________
E36 320i Coupe Cosmosschwartz ---> viewtopic.php?p=639958

Poprawianie zdjęć w PS oraz VT - priv
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r. Kolejna modyfikacja str.33
PostNapisane: 29 lipca 2010, 10:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 780
Lokalizacja: 100lica
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52B28
LPG jest ok pod warunkiem poprawnego montażu i doboru odpowiednich komponentów. Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać?
Czemu chować, aby nie szpecić samochodu. Zobacz jak u mnie wygląda instalacja gazowa. Elektryka poprowadzona fabrycznymi wiązkami wtryski pod kolektorem a kop od gazu nad kompem benzynowym.

_________________
Nie mówcie jak mam żyć, bo nikt z Was za mnie nie umrze.
Obrazek
Oceń moją E36 328i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r. Kolejna modyfikacja str.33
PostNapisane: 29 lipca 2010, 10:39 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
Szybki L-c napisał(a):
KotSylwester napisał(a):
Ja nie rozumiem czemu się ludzie śmieją z gazu? Oszczędzanie to wstyd?


Oczywiście że nie wstyd. Ale logicznie myśląc:
Zakładamy gaz aby zaoszczędzić pieniądze,
ale z drugiej strony przed chwilą kupiliśmy 7er
na eksploatacji której zaoszczędzić się nie da.
Podzielcie mnie przez 2, mam radykalne zdanie
które może i kiedyś zmienię.


Dorzucę tylko swoje trzy grosze jako że miałem dwie E38 - 730i w benzynie i obecne 740i w gazie na sekwencji.
730i - wydawałem miesięcznie jakieś 2-3tys zł na paliwo i auto nie jechało.
740i - wydaję mniej niż połowę tego bo 3.0 paliła 16l/100 a 4.0 pali jakieś 14L gazu - no i ma moc mimo że na hamowni wyszło niewiele przez przepływkę.

Rezultat - mogę ładować kasę w naprawianie auta a później w mody. 730stka była też w średnim stanie i nie miałem pieniędzy na żadne naprawy. Poza tym każdy dzień jazdy tym autem był bolesny bo tylko myślałem że po powrocie do domu trzeba będzie znów zatankować za 350zł.

Fakt - instalacja szpeci pod maską i butla nie jest najładniejsza. Wiadomo że żaden show car nie może mieć LPG bo to śmiech. Ale oszczędności rzędu 1-1,5tys zł miesięcznie to nie mało i nawet gdybym co roku musiał wymieniać z tego tytułu silnik to i tak wychodziłbym mocno na plus.

Ale się zrobił OT :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r. Kolejna modyfikacja str.33
PostNapisane: 29 lipca 2010, 10:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Lesio sie spodziewał OT-u jak napisał LPG. :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r. Kolejna modyfikacja str.33
PostNapisane: 29 lipca 2010, 11:15 
Nie mam jeszcze zdjeci z montazu ale rozwieje watpliwosci bo juz pw nawet dostaje zebym nie rznal glupa tylko powiedzial co to :wstyd:


Wzmacniacz:

DLS RA10

Number of channels 1
Amplifier class AB
Mono bridge mode 4 ohm N/A
Output power in 4 ohm 300 W
Output power in 2 ohm 500 W
Output power in 1 ohm 780 W
Damping factor > 200
S/N ratio, A-weighted > 100 dB
Frequency range 10 Hz - 125 Hz
Input sensitivity 0,5 - 8 V
Low level output No
Input impedance > 10 kohm
Input impedance, high level 330 ohm
Phase control for subwoofers 0-180 degrees variable
High pass filter Subsonic 25 Hz / 18 dB slope
Low pass filter 40-125 Hz / 12 db slope
Grand bass filter 0-18 dB @ 40 Hz
High level input with auto start Yes
Remote phase shift control Yes
Remote bass level control Yes
Integrated fan Yes
Power consumption (idle) 0,6A
Power consumption (max) 120 A
Rec. power cable Minimum 2AWG / 33 mm2
Fuses 4 x 30 A
Dimension (W x D x H) 359 x 245 x 59 mm (14,1 x 9,65 x 2,33 inch)
Weight 4,3 kg ( 9,5 lb)

Glosnik:

DLS MW10D

Woofer size 10" (25 cm)
Impedance 4 ohm
Power handling capacity 400 W RMS
Max power handling capacity 600 W
Peak power 800 W
Frequency range 25 - 2000 Hz
Sensitivity 87,4 dB (1W/1m)
Magnet size 156 mm (6,14") 50 oz
Outer diameter of woofer 266 mm (10,47")
Mounting depth 125 mm (4,92")
Mounting hole 236 mm ( 9,29")
Weight 5,3 kg (11,68 lbs)
X-max +- 9 mm (0,35")
T/S parameters
single V/C Fs 36,9 Hz Re 3,5 Ohm Qms 2,33
Vas 25,7 liter Vas 0,91 Cuft Qes 0,36
Qts 0,31 Sd 363 cm² BL 17,3

Skrzynia na glosnik ma 23 litry.

W zwiazku z tym ze 7 jest bardzo dobrze wyciszona wylecial worek na narty i w jego miejsc wskoczyl glosnik.

Jestem bardzo zadowolony. Jest wspaniale, czysto i tak jak sobie tego zyczylem sluchajac muzyki cicho mam w tle bas ktorego mi bardzo brakowalo w fabrycznym zestawie HI FI.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Ostatnio edytowano 29 lipca 2010, 14:10 przez LeSiO, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r. Kolejna modyfikacja str.33
PostNapisane: 29 lipca 2010, 11:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47N
pomyslowe :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r. Kolejna modyfikacja str.33
PostNapisane: 29 lipca 2010, 11:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 419
Lokalizacja: Lubliniec
Moje BMW: E36 320i Coupe
Kod silnika: M52B20
Szybki L-c napisał(a):
Pewnie niedługo wrzuci fote bagażnika z jakimś mega CarAudio


Zgadłem, tylko ja zgadłem :hurra: :hurra: :hurra:
Świetna sprawa

_________________
E36 320i Coupe Cosmosschwartz ---> viewtopic.php?p=639958

Poprawianie zdjęć w PS oraz VT - priv
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r. Kolejna modyfikacja str.33
PostNapisane: 29 lipca 2010, 11:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
Świtna sprawa :) wczoraj już moglem posluchac jak to gra , to jak pierwszy bas poszedl to mnie ciarki po plecach przeszły i włosy dęba staneły ! :hurra: :hurra: :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r. Kolejna modyfikacja str.33
PostNapisane: 29 lipca 2010, 11:29 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
No jest masakra w takiej małej powierzchni na pewno nieźle daje :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r. Kolejna modyfikacja str.33
PostNapisane: 29 lipca 2010, 11:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1520
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: było E36 320i coupe
Garaż: moja była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=63374
Szybki L-c, gratulacje :25:

W kocnu bedzie czego sluchac na spotach :hyhy:

_________________
Zobacz mojego byłego germańca viewtopic.php?f=6&t=63374


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r. Kolejna modyfikacja str.33
PostNapisane: 29 lipca 2010, 11:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37061
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
miły dla ucha (i oka) zestaw :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r. Modyfikacja Audio str.36
PostNapisane: 1 sierpnia 2010, 14:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
dobra tuba jest ... kiedy brewki jakis spojler i temu podobne ? :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> 740iA 2001r. Modyfikacja Audio str.36
PostNapisane: 3 sierpnia 2010, 20:30 
W zwiazku z tym ze moja navi miala kaprysy dzis wymienilem antene gps i przewod i od razu wrocila do formy ;) Pół samochodu trzeba rozebrac zeby wymienic antene :mur: ktora znajduje sie pod tylna półką. Na szczescie to BMW i jest tak przemyslane ze wszystko zajelo nie wiecej niz 2 godziny.

Przy okazji wymienilem oba forochromy bo jeden sie rozlal no i jak wsadzilem drugi to okazalo sie ze ten nowy jest srebrny a tamten zloty wiec wymienilem tez drugi i teraz oba sa srebrne :]


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1293 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 65  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 82 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL