BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2022, 06:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 191 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: KrisC--> E90 LCI Saphire Black N57 - Foty str.8
PostNapisane: 5 czerwca 2020, 22:29 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 29
Posty: 573
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171275
Witam wszystkich.

To moja pierwsza galeria na tym forum, choć jego użytkownikiem jestem od lat. Miałem kilka tematów na forach JDMowych, bo to właśnie ten nurt był kiedyś bliższy mojemu sercu. Dalej gdzieś z tyłu głowy mam w planach auto wywodzące się z kraju kwitnącej wiśni, ale nie o tym dziś będzie. Jako że zawsze ciągnęło mnie do motoryzacji nietuzinkowej trochę fajnych i trochę mniej fajnych pojazdów przewinęło się przez moje garaże. Chciałbym w telegraficznym skrócie przedstawić wam jak to u mnie wyglądało, abyście mieli obraz w jakie strony zazwyczaj zmierzał i częściowo dalej zmierza mój gust. Gdzieś tam za dzieciaka zaczynałem od Hondy Civic 5gen, ale na to nie warto poświęcać czasu. Następny był Accord Coupe 2.0, bardzo miło wspominam ten model, przestronne Coupe, w liceum robiło szał, ale miałem pecha co do egzemplarza...

Przejdźmy do pierwszego auta wartego pokazania. Jako 19latek stwierdziłęm że nie ma lepszego momentu w moim życiu niż tu i teraz, na zakup totalnie niepraktycznego auta, którego wybór podyktowany był wyłącznie chęcią lansu :] Tak więc nabyłem swoje pierwsze BMW i było to....

Obrazek


E36 318i. Była w pełnym Mpaku, grzane skóry, dach w idealnym stanie i pewnie gdyby nie ten dychawiczny silnik została by ze mną trochę dłużej. Miło to auto wspominam, wtedy zrozumiałem o co chodzi z tym całym lepszym prowadzeniem RWD i poznałem prezycję układu kierowniczego. Ponadto od tamej pory wiem, że jeszcze kiedyś w moim życiu pojawi się cabrio. Myślę że kto raz miał bezdasznika, zawsze będzie chciał do niego wrócić :)

Po sprzedaży kebaba, wróciłem do JDMu. Moim zdaniem jedno z najładniejszy Coupe swoich czasów z którym spędziłem 2 lata (jak na mnie to bardzo dużo :D). Samochód w którym poznałem kolejną ważną rzecz - moc auta jest istotna! Również w nim po raz pierwszy zacząłem wprowadzać jakieś istotniejsze modyfikacje. Całę zawieszenie w poliuretanie - chyba 48 elementów jak dobrze pamiętam, koło, gleba, pierwszy strojony komputer, pierwsze zmiany mechaniczne. Dołożyłem kierownice MOMO, oryginalnie w czerwonej perforowanej skórze, dokładka przód Motegi, tył Mugen,a pewnego dnia też JDMowy silnik...

Obrazek

Obrazek

Honda Prelude BB6 czyli USDM 2.2Vtec 197km.

Tutaj nauczyłem się Hondy mają słabe chłodzenie oleju :wstyd: po przejażdżce autostradowej gdzie przez dłuższy czas obijałem się o odcinkę ostatniego biegu poznałem prawidłową odpowiedź na pytanie z tego słynnego dowicupu. Puk, Puk. Kto tam?... Żeby było śmiesznie, panewka nie poddała się wtedy, niee, poddała się dnia następnego podczas wyścigu na 1/4 mili z Seatem Leon 2.8VR6 który zdążyłem wygrać, ale zamiast jechać w rewanżu, musiałem poprosić mojego przyjaciela Dawida o zaholowanie mnie na lince do warsztatu 30km dalej :wstyd: To był moment kiedy pod maskę zawitał również 2.2 Vtec ale o oznaczeniu H22a czyli JDMowy Type-S 220KM. Miałem się nim długo cieszyć, ale na horyzoncie pojawiła się okazja spełnić dziecięce marzenie, wiec auto wylądowało na allegro i pojechało w świat.

Wiecie jak to jest, miałeś kiedyś tapete na windowsie 98 z autem, które teraz możesz mieć. Nazwa tego samochodu spędza sen z powiek wielu fanom motoryzacji, nawet laicy na ten dźwięk zaczynają coś kojarzyć. Pojechałem oglądać go w mroźny i śnieżny styczniowy dzień z kolegą, który nagrał mi temat auta, które wcale nie było wystawione na sprzedaż, ale teoretycznie było do kupienia ;) z zapratym tchem ogląłem to przecież stare już wtedy jeździdło. Patrzyłem na rozmiar hamulców, na pokrywy silnika R6 i te tylne światła... Nie mogłem odpuścić, zostawiłem zaliczkę i wiedziałem że będzie mój.

Nissan Skyline R33 GTST

Obrazek

Obrazek

Mogę chyba podsumować to auto w bardzo krótki i zwięzł sposób. Największy zawód motoryzacyjny jakiego doświadczyłem, dowód na to że lepiej żeby niektóre marzenia pozostały marzeniami. Choć w sumie to może po prostu zderzenie z rzeczywistością? W końcu kupiłem japończyka z 93 roku, czego się miałem spodziewać? Rdzewiał, psuła się elektryka, był w sumie drogi w utrzymaniu jak na to co oferował bo.... no właśnie.... Dołożyłem intercooler, blow off, pompę paliwa Walbro, MBC do regulacji doładowania no i co... Wyszło 275 koni (250 ma seria) i wóz był koszmarnie wolny. Myślę że moja była Honda dała by sobie z nim spokojnie radę. Musze mu oddać jedynie 2 rzeczy, to że każdy, ale to absolutnie każdy, kiedy wjeżdżałem na spot odwracał wzrok w kierunku 4 okrągłych świateł z tyłu :cwaniak: :cwaniak: :cwaniak: Ostatnie i najważniejsze to dźwięk! Nie wiem czy ktoś z was słyszał na żywo RB25DET, ale to jest najlepiej brzmiące R6 wszechczasów. Nie słyszałem nigdy potem ani nigdy wcześniej żadnego sześciocylindrowego silnika który brzmiał by lepiej. Jest zawadiacki, wkręca się niesamowicie szybko a przy tym wydaje niskie głębokie dźwięki. Brzmi jak szef Yakuzy wydzierający się w wąskiej alejce na swoich ludzi wydając im rozkaz :D


Nie poddałem się, zebrałem motywację, trochę zaskórniaków i postanowiłem że będzie ładne, szybkie i klimatyczne! Najpierw rozglądałem się za gotowcami (dobry pomysł!), ale postanowiłem posłuchać rad renomowanego warsztatu budującego driftowozy w mojej okolicy. Powiedzieli mi, co będziesz kupował auto już przez kogoś upalane, znajdź ładną serię i w tym samym budżecie złożymy Ci wóz od podstaw. Będziesz wiedział co masz! Wiecie co? Chu*owy pomysł! Jak masz w perspektywie kupić coś co jeździ, zostało sprawdzone i ma usunięte bolączki wieku dziecięcego takiego wozu to to zrób! Finalnie wóz kupiłem jako serie i zbudowałem w rzeczonym warsztacie. Tutaj już totalnie pokazałem swoje zamiłowanie do tuningu, setup wyglądał następująco

Motor rozebrany i złożony/uszczelniony na OEM częściach Nissana
Turbina GT2871RS PRC
Kolektor wydechowy baran
Kolektor ssący Greddy
Wtryski 630cc Deatchwersks
Pompa paliwa Detchwerks
Cooler HKS
Szpera Nismo 1.5Way
Skrzynia biegów z S15 Silvia 6
Sprzęgło ACT Stage2
Koła Japan Racing JR11 (wtedy nowy model :) )
i pewnie milion innych gratów o których zapomniałem...

Czym był ten wóz? Nissan 200sx S14a Racing

Obrazek

Obrazek

Tutaj w parze z moim byłym Sky'em w rękach nowego właściciela, spotkaliśmy się na Japfeście na torze Rakietowa we Wrocławiu :)

Genialny wóz, prowadził się, jechał już tak jak chciałem, wyglądał tak jak chciałem, ale miałem przez jego złożenie, wykonanie tuningu tyyyyle nerwów, że zupełnie straciłem serce do takiej motoryzacji. Wystawiłem na sprzedaż na absurdalną wtedy cenę (teraz to w sumie średnia z tego co widzę) z myślą, że jak się sprzeda to dobrze, jak nie to drugie dobrze. Pojechał do Berlina :)

W miedzyczasie nie miałem pomysłu czym chce jeździć, na przeczekanie kupiłem dizelka, kulturane E91, spodobało mi się, ale już wtedy wiedziałem że takie auta nie mogą być "na biedzie". Wiedziałem to bo mój był biedny :rotfl:

Obrazek

W sumie takie E91 320d 163km sprawdzało mi się na daily, chociaż to najbardziej niepraktycznie kombi jakie widziałem. Kilka metrów kwadratowych zmarnowanej blachy, nic się tam nie da większego przewieźć :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: Pewnego dnia zszedłem pod blok i już nie zastałem auta na miejscu, w którym je zostawiłem i zakończyła się przygoda :kwasny:

Długi ten post, nie? :rotfl: :rotfl: :rotfl:



Miałem wracać z imprezy taxą, ale znajomy znajomego powiedział że jego brat nas podrzuci, mówię ok. Podjeżdża jakieś audi, wsiadam i... tej samej nocy już szukałem na otomoto ofert na sprzedaż. :D Jakość wykonania, materiały, połączenie aluminum i skóry, nagłośnienie BOSE i po prostu spójność design'u absolutnie mnie kupił! Samochód spędził w moich rękach półtora roku kiedy to byłem bardzo szcżęśliwym posiadaczem! Dodatkowo zarażony bakcylem modyfikacji nie mogłem zostawić przecież serii :cwaniak:

Dolot R32
HPFP Vis Automotiv
Downpipe 3"
Sprzęgło Sachs Performance
Zimniejsze świece, cewki z R8
Launch control, Flatshift, podtrzymanie turbo

Wóz jeździł 4.5s do 100 w manualu przy mocy 365Km i 510Nm

co to było? Audi S3 8P 2.0TFSI 265KM

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wnętrze audi exclusive, taki bmkowy Individual robiło robotę, mimo lat nigdy nie widziałęm drugiej w tym kolorze w środku.

Doszliśmy do momentu kiedy przewinęło się dalej kilka nieistotnych dupowozów, a finalnie kupiłem E90 o któym to będzie temat :)





Więc moi drodzy czytelnicy, oto moje BMW E90 330D 245KM



Na początek rozdkodowany VIN, tradycyjnie:

typeCode PR91
type 330D OL (EUR)
series E90 (MUE)
serie 3
bodyType LIM
steering LL
doors 4
engine N57
displacement 3.00
power 180
drive HECK
transmission MECH
color BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)
prodDate 2009-03-11
individualInteriorCode
S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów
S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2
S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration
S2MFA M LM RAEDER STERNSP. 193 M MISCHB. Obr. BMW, st. le. M spr. gw. 193
S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic
S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE
S258A BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu
P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy
S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable
S4B9A INT.LEISTE ALUMINIUM FEINSCHLIFF Listwy wewnętrzne alum. drobno szlif.
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S464A SKISACK Worek na narty
S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S5DCA FONDKOPFSTUETZEN KLAPPBAR Zagłówki w siedzeniu tylnym składane
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania
S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices
S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Sterowanie teleserwisem
S6FLA USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE Złącze USB-/Audio
S6NFA MUSIC-SCHNITTSTELLE FUER SMARTPHONE Złącze muzyki do smartfona
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional
S612A BMW ASSIST BMW Assist
S614A INTERNET VORBEREITUNG Instalacja sieci internet
S615A ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION Rozszerzona informacja BMW Online
S616A BMW ONLINE BMW Online
S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe
S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business
S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi
S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD
P7HEA CONNECTIVITY PAKET Pakiet Connectivity
P7RSA COMFORT PAKET Pakiet Comfort
S7SPA NAVI PROFESSINAL M.HANDYVORB.BLUETOOTH Naw. Professional/Handyvorber. Bluetooth
S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe
S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana
S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M
S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line
S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Ind. oszklenie przeciwsłon.
S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt
S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju
S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki
S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu
S497A MITTELARMLEHNE IM FOND Podłokietnik środkowy na kanapie
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki


Jak widać momentami jest fajnie bo pełen Mpak, a momentami bez sensu jak np zwykłe lampy, bez choćby soczewki. Samochodu szukałem głównie pod kątem silnika. Z całej gamy e90 za odpowiadające moim wymaganiom uznałem tylko dwie jednostki napędowe N55B30 czyli 335i LCI lub N57D30 czyli 330d LCI. Ten drugi wariant udało się znaleźć i zakupić w dobrych warunkach :)

Silnik ten przy odpowiednim traktowaniu przez użytkownika zapewnia najniższe spalanie ze wszystkich r6dizel, najcichszą pracę, największą wydajność do pewnego poziomu, ale warunek to utrzymanie go w odpowiednim stanie :) Samochód od razu po zakupie zawędrował na pełne ogarnięcie, ale historię tego co zrobiłem, co musiałem zrobić a co chciałbym jeszcze dodać przedstawię wam w dalszych postach.

Plany?
-koło Styling 313
-sprężyny
-lampy bixenon skrętny + dołożeniu sprysków
-jeszcze drobny zastrzyk mocy

Co już zrobiłem?
-CIC z mapami Europa luty 2020
-pełen serwis silnika (będzie o tym osobny post)
-wtryski z F30 313KM
-pompa z F30 313KM
-Hybryda TC-Turbo V1 lub jak kto woli TC-420
-sprzęgło obite okładziną organiczną
-Intercooler Wagner Evo1
-renowacja oryginalnych felg S193M
-DPF, EGR out
-odpowiednio przygotowany soft w TC-Performance - Stage 3



I kończąć ten mój przydługi wywów, zdjęcia nabytku :) wybaczie problemy z ostrością, aparat agarniam tylko amatorsko



Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek

_________________
Moje posty, przedstawiają wyłącznie moje prywatne zdanie i opinię.

"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Ostatnio edytowano 10 listopada 2020, 18:12 przez KrisC, łącznie edytowano 8 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KrisC --> E90 LCI Saphrire Black N57 Stage3
PostNapisane: 5 czerwca 2020, 23:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2410
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E92 M3/E87/E91/F20
Kod silnika: S65B40/M47T2/N47/N47
Garaż: E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
E87 120d SCHWARZ BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
Fajna historyjka, fajne auto niech służy, może kiedyś sprawdzimy niutona wielkiego vs M3? W sumie różnica w mocy nie duża, masz tyle koksu jak zdrowo dłubnięte 335d :P
Ps:Coś nie tak ze zdjęciami połowa niestety nie działa...

_________________
Obrazek 120d
Obrazek M3


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KrisC --> E90 LCI Saphrire Black N57 Stage3
PostNapisane: 5 czerwca 2020, 23:28 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 1394
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
U mnie żadna fota nie bangla ;(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KrisC --> E90 LCI Saphrire Black N57 Stage3
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 03:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7019
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:

Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Fajna historia szkoda ze nie widać aut


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KrisC --> E90 LCI Saphrire Black N57 Stage3
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 06:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 22045
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
KrisC, wszystko ładnie pięknie opisałeś ale hosting do zmiany :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KrisC --> E90 LCI Saphire Black N57 Stage3
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 06:44 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 29
Posty: 573
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171275
Google bywa męczące w kwesti uprawnień. Powinno być już dobrze

_________________
Moje posty, przedstawiają wyłącznie moje prywatne zdanie i opinię.

"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Ostatnio edytowano 6 czerwca 2020, 07:12 przez KrisC, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KrisC --> E90 LCI Saphire Black N57 Stage3
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 07:07 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 4952
Moje BMW: e92
Bardzo fajny sedan :ok: ciekawa historia :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KrisC --> E90 LCI Saphire Black N57 Stage3
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 07:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 9889
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Poza pierwszym foto czyli 318i i tymi poprzednikami każdy kolejny znam doskonale :D

Z perspektywy czytającego nie można Ci w żaden sposób zarzucić "miłości do jednej marki" :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KrisC --> E90 LCI Saphire Black N57 Stage3
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 07:25 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 29
Posty: 573
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171275
bo ja lubię motoryzację in general, nie jestem fanatykiem :) jak cos jest dobre to jest dobre, niezależnie od marki, tak samo w drugą stronę, najbardziej renomowany znaczek w moich oczach nie uratuje miernoty

_________________
Moje posty, przedstawiają wyłącznie moje prywatne zdanie i opinię.

"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KrisC --> E90 LCI Saphire Black N57 Stage3
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 07:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7292
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 8&start=80
Byłe E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155904
Były compact 330td
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
Obecne e46 vette LS1
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
Obecne F56 cooper S stage 1 by ecuperfect
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55 ... &start=100
E36/7 2.5i
E84 18d
Fajna historia :ok: prelude mi się podobało.
A sedan jak sedan. Spoko w tym m paku ale zlituj się nad tym autem i dołóż xenon ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KrisC --> E90 LCI Saphire Black N57 Stage3
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 07:41 
Offline
Wyrocznia forum

Wiek: 37
Posty: 7160
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
KrisC z przyjemnoscią się czytało. Czerwona preluda moim zdaniem Twoj nr1 jelsi chodzi o Japonce :ok:

3.0d manual to jest chyba najmniej plące i najszybciej jadące auto swiata. 7.5 litrapo miescie to norma przy spokojnej jezdzie. Wiem bo mialem przez krotki czas 330d porobione na 332 konie z perun turbo z dpefem na miejscu i palila mi 7.5. Mialem tez 330d e91 tylko dpf wywalony i czip na 282 konie i ta palila mi 6.5 po miescie , ale w to do dzis dzien nikt nie wierzy ;)

Nierozumiem tylko dlaczego wymieniales pompe i wtryski. Przemek z tego co pamietam dobił do 400 koni w tym poliftowym bez wymiany wtryskow. Niby te poliftowe to juz wlasnie są mega wydajne


Ostatnio edytowano 6 czerwca 2020, 07:59 przez alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KrisC --> E90 LCI Saphire Black N57 Stage3
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 07:46 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 29
Posty: 573
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171275
bo chciałem mieć nowe a nie z przebiegiem 150kkm :)

///david napisał(a):
Fajna historia :ok: prelude mi się podobało.
A sedan jak sedan. Spoko w tym m paku ale zlituj się nad tym autem i dołóż xenon ;)


wiem, moduł świateł już jest, szukam idealnych lamp :)

_________________
Moje posty, przedstawiają wyłącznie moje prywatne zdanie i opinię.

"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Ostatnio edytowano 6 czerwca 2020, 07:52 przez KrisC, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KrisC --> E90 LCI Saphire Black N57 Stage3
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 07:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3266
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Bardzo dobrze i ciekawie opisana przygoda z motoryzacją, naprawdę dobrze się czytało, gratuluję wytrwałości w dążeniu do celu z Nissanem i nie tylko :ok:
Szerokości


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KrisC --> E90 LCI Saphire Black N57 Stage3
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 10:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 1312
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: E60 550i
Kod silnika: N62B48
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321
Bardzo ciekawa lektura i niezła kolekcja aut się przewinęła :ok:
PS: Zdjęcia nie działają


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KrisC --> E90 LCI Saphire Black N57 Stage3
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 10:35 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 29
Posty: 573
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171275
wleciał 3ci hosting :mur:

_________________
Moje posty, przedstawiają wyłącznie moje prywatne zdanie i opinię.

"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KrisC --> E90 LCI Saphire Black N57 Stage3
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 10:45 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 2143
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
są foty! to teraz czytam historię i oglądam zdjęcia :super:
//osobiśćie "kebab" bardziej kojarzy mi się z kombi (touring, turas, kebab) niż compactem (kompotem) :D

e90 lci w mpaku wygląda po prostu dobrze, nie da się tego odmówić.
ale po tych skajach, s14, przesiadka na e91 2.0d hmmm :D


Ostatnio edytowano 6 czerwca 2020, 10:55 przez kai, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KrisC --> E90 LCI Saphire Black N57 Stage3
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 10:49 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1143
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Teraz widać wszystkie foty :)
Myślałem, że masz nadal R33 i S14 jak w profilu.

kai napisał(a):
//osobiśćie "kebab" bardziej kojarzy mi się z kombi (touring, turas, kebab) niż compactem (kompotem)


Widać nie znasz genezy tego określenia ;)


Ostatnio edytowano 6 czerwca 2020, 10:52 przez Wojtek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KrisC --> E90 LCI Saphire Black N57 Stage3
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 10:51 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1143
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KrisC --> E90 LCI Saphire Black N57 Stage3
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 11:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 377
Moje BMW: E92 335D
Kod silnika: M57D30N2
Garaż: Było:
E90 330d
E46 330i
E36 318i
E36 323i
E36 318i
Wygląda super :)

Ostatnio oglądałem identyczną 335D ale nie kupiłem bo była zajechana :( ale z wyglądu potencjał miała

alduwiel napisał(a):
ale w to do dzis dzien nikt nie wierzy

Ja wierzę bo mam 330d manual i czasami jestem zdziwiony jak to mało pali :)

_________________
zibi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KrisC --> E90 LCI Saphire Black N57 Stage3
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 12:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 82
Fajna historia, jestem zdziwiony rozczarowaniem r33...tez wzdychałem do niego. Xenon obowiązkowo, masz jakieś pomiary dragy albo rl czasów auta?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 191 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL