BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 04:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2697 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 135  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowe Mody str.72
PostNapisane: 12 sierpnia 2013, 19:44 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 3397
Lokalizacja: Kraina BMW
Kod silnika: MXXBXX
Garaż: E36 Coupe Black Bitch http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p1307309

FunPage E36 Coupe Black Bitch http://www.facebook.com/e36bbcosmos/
Według Ciebie, ale ja bym dał na 6100, bo lekko spada i jak zmieni bieg to silnik będzie miał dalej mocno rozwijające obroty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowe Mody str.72
PostNapisane: 12 sierpnia 2013, 19:46 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
a ja bym zostawił na 6000. Czas reakcji tylko na 1 i 2 musisz ogarniać mocno, później aż tak ten obrotomierz nie zapieprza, żeby nie nadążyć

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowe Mody str.72
PostNapisane: 12 sierpnia 2013, 21:56 
tez mi sie wydaje ze 6tys bedzie idealnie, dzis troche polatalem i bardzo mi sie podoba, nie odrywa sie oczu od drogi.


Cytuj:
wg mnie powinieneś go ustawić na 6200 rpm i przy 6300-6400 zmieniac bieg poniżej 6300 to za wcześnie


tego silnika nie ma sensu krecic wyzej niz 6tys. auto jedzie ale juz nie przyspiesza, jak zmienisz bieg to potem idealnie wstrzelasz sie w najwiekszy ciag.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowe Mody str.72
PostNapisane: 13 sierpnia 2013, 16:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 605
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: 316i
LeSiO, pokaż jak ten Shif light działa i zapodaj jakimiś dokładniejszymi zdjęciami dolotu chyba że to tajemnica... Pzdr

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowe Mody str.72
PostNapisane: 13 sierpnia 2013, 16:57 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
tak Lesio zmieniasz w idealny ciąg ale tracisz sporo na przełożeniu chyba nikomu tutaj akurat w tym temacie nie trzeba mówic jak działa skrzynia biegów??? Pamiętacie test zakova kiedy też sądził, że ma sens szybsza zmiana biegu a życie zweryfikowało ten pogląd po drugie widze, że do 6100-6200rpm masz ładny ciąg to po co przy 6000rpm zmieniac bieg??? ogółem na jakiekolwiek zawody i wyścigi przesuwa się odcinki wyżej nie niżej wg mnie 2 pierwsze biegi to byłby nawet sens ciągnąć do 7000rpm ale 3 to już tylko 6300-6400


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowe Mody str.72
PostNapisane: 13 sierpnia 2013, 22:12 
Zdzira 850I, mylisz sie,nie chce mi sie tlumaczyc. Na jakim przelozeniu trace? Myslisz ze jak zmienie bieg przy 6 tys to obroty mi spadna do 2 tys? Nie rozumiem cie.

chudini3 napisał(a):
LeSiO, pokaż jak ten Shif light działa i zapodaj jakimiś dokładniejszymi zdjęciami dolotu chyba że to tajemnica... Pzdr


Jak bedzie okazja to nagram film.

Jesli chodzi o dolot to normalna puszka z wyjeta zwezka.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowe Mody str.72
PostNapisane: 13 sierpnia 2013, 23:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
LeSiO napisał(a):
tego silnika nie ma sensu krecic wyzej niz 6tys. auto jedzie ale juz nie przyspiesza, jak zmienisz bieg to potem idealnie wstrzelasz sie w najwiekszy ciag.

Tylko ci się wydaje. Prawie każdy silnik, w tym twój najbardziej opłaca się kręcić do odcinki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowe Mody str.72
PostNapisane: 14 sierpnia 2013, 08:41 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Jak to na czym tracisz na przełożeniu nie nie spadasz na 2000RPM ale przeciez czwórka ma o jakieś 25% gorsze przełożenie od 3 a to wplywa na osiągi no chyba, że powiesz mi, że na 3 i 4 biegu masz te sama siłe ciagu ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowe Mody str.72
PostNapisane: 14 sierpnia 2013, 09:32 
kostek_ja, Zdzira 850I, Macie wykres wyzej. Widzicie co sie dzieje powyzej 6tys?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowe Mody str.72
PostNapisane: 14 sierpnia 2013, 12:06 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
mamy i tam wychodzi, że masz piekną równa moc do 6200-6300rpm czyli idealnie żeby kręcić do odcinki na 3 pierwszych biegach

a co do wykresu zobacz ile masz mocy przy 6500rpm a ile przy 4500rpm gdzie wpadasz po zmianie biegow bo przy 6500rpm masz jej więcej jak przy 4500rpm taka mała dygresja na podstawie Twojego wykresu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowe Mody str.72
PostNapisane: 14 sierpnia 2013, 12:15 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 13
Posty: 873
Lokalizacja: WPR
Lesiu ogień na każdym biegu łututu po odcinie, a w Partnerze ustaw sobie lapmkę na 1800 i elegansio.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowe Mody str.72
PostNapisane: 14 sierpnia 2013, 15:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
LeSiO, nie chce mi się tutaj referatu pisać i liczyć, ale tak jak Zdzira napisał zobacz gdzie masz większą moc przyodcince czy po zmianie biegu.

Jak dalej uważasz że masz racje bo moment... To policz sobie moment na kołach przy odcince i po zmianie biegu. Nie liczyłem ale gwarantuje ci że na odcince będzie wyższy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowe Mody str.72
PostNapisane: 14 sierpnia 2013, 20:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 605
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: 316i
LeSiO napisał(a):
Zdzira 850I, mylisz sie,nie chce mi sie tlumaczyc. Na jakim przelozeniu trace? Myslisz ze jak zmienie bieg przy 6 tys to obroty mi spadna do 2 tys? Nie rozumiem cie.

chudini3 napisał(a):
LeSiO, pokaż jak ten Shif light działa i zapodaj jakimiś dokładniejszymi zdjęciami dolotu chyba że to tajemnica... Pzdr


Jak bedzie okazja to nagram film.

Jesli chodzi o dolot to normalna puszka z wyjeta zwezka.


Nie taka zwykła puszka jak jest rura wprowadzona na miejsce reflektora światła drogowego ;-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowe Mody str.72
PostNapisane: 14 sierpnia 2013, 21:00 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Dokladnie uwazam tak samo jak Zdzira i Kostek przy 6300 6400 powinienes zmieniac biegi

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowe Mody str.72
PostNapisane: 15 sierpnia 2013, 18:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Chodzi o to że moc na silniku to nie moc na kołach. Mając 3 bieg i 6000 obrotów, a 4 bieg i 6000 obrotów mamy inny moment obrotowy na kole, przez co na 3 biegu będziemy przyśpieszali lepiej niż na 4 biegu mimo tego iż na wykresie mocy silnika niby to samo. Dlatego lepiej trochę przeciągnąć niż zmienić za wcześnie. Moim zdaniem ciągnąć do 6400 jak nic ;)
Pierwszego biegu jedynie nie trzeba ciągnąć tak wysoko. Generalnie przy Twojej masie i mocy nie ma to wielkiego znaczenia i tak zapierdzielasz :)

Masz tak ładną górę silnika, że aż fajnie patrzy się na wykres, jeszcze lepiej jeździ zapewne, zmiana biegu a tam dalej max moc ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowe Mody str.72
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 19:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Ja kręciłbym do odcięcia. Dorwij racelogic i po kilku przejazdach wszystko będzie wiadomo.

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowe Mody str.72
PostNapisane: 17 sierpnia 2013, 05:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Jak chcesz podpiąć przewody nowej podstawki olejowej z ori magistralą?

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowe Mody str.72
PostNapisane: 18 sierpnia 2013, 13:18 
dzidzia24 napisał(a):
Jak chcesz podpiąć przewody nowej podstawki olejowej z ori magistralą?


Ucialem ori koncowki przewodow i zarobilem na nowych przewodach.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Nowe Mody str.72
PostNapisane: 22 sierpnia 2013, 16:52 
Tuleje tylnej belki powiedzialy PaPa.
Jakies 8 tys km i jak dodaje lub odpuszczam gaz to buda jezdzi na zawieszeniu.
Ten silnik zabija wszystko w tym aucie.

Postanowilem sprobowac z czyms takim:

Obrazek

dla przypomnienia ori wygladaly tak:

Obrazek


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Tuleje belki powiedzialy papa :)
PostNapisane: 22 sierpnia 2013, 19:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
trzeba zdjąć mu mocy ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2697 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 135  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL