BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 19:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1060 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 24 kwietnia 2015, 19:19 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
Roger-Nysa kawał dobrej roboty,
ciekawe jak by to było z turbo z n47 do m47 ? :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 24 kwietnia 2015, 19:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
brawo dla tych, którzy grzebali przy tym aucie :padam:
kawał świetnej pracy :cwaniak:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 24 kwietnia 2015, 20:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7468
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Roger-Nysa napisał(a):
Witam
W związku z sporym hejtem dotyczącym mojej osoby , generowanym przez grono osób , odpuściłem sobie pisanie na forum w tematach technicznych. Chyba jestem za stary na internetowe wojenki.
Na prośbę właściciela galerii , postanowiłem podzielić się jednak doświadczeniem a tym samym dać wskazówki innym którzy będą w przyszłości chcieli zrobić coś podobnego.

Jak zwykle nie było czasu przysiąść i napisać kilku słów ...do dzisiaj.

Modyfikacje , zmiany moc ,ogólne grzebanie w naszych autach, zawsze wywołuje mniejsze lub większe emocje.
Kto nie lubi emocji ? :zabawa:
Choć ostatnio gdy żona przytarła bok auta , emocje były jeszcze przed grzebaniem przy nim. :zalamany:

Do rzeczy.
Któregoś dnia ,podczas rozmowy telefonicznej z Dawidem , padło pytanie .
„ Roger , co myślisz o turbinie z F10 ? „

Odpowiedziałem- „Nie wiem co myśleć , turbina ciekawa w aucie przy 245 koniach zachowuje się świetnie , szybko wstaje, (spool up time), nie wyczułem podczas jazdy takim autem zamulenia turbiny przy zmianie biegów.
W logach wypadała na mega szybką zabawkę.
Osobiście w rękach jej nigdy nie miałem, więc nie wiele wiem o możliwości jej adaptacji do innego auta.”

Wcześniej czułem że Dawid zada to pytanie , obawiałem się tego a zarazem rozpierała mnie wewnętrzna chęć zabawy z gtb 2260 od f10 .

Po chwili usłyszałem- kupujemy! , a po 2 dniach kurier wręczył mi turbo.
Zanim ją dostałem, w sieci oobczaiłem zdjęcia , wiedziałem że nie będzie łatwo.

Zaczęło się , turbinę wykastrowałem z mocowania elektronicznego sterownika , zamówiłem „ gruszkę podciśnieniową”.
Trochę pomiarów i analiz , turbina ma prawie 2 razy większy zakres pracy na „ wodziku „ zmiennej geometrii niż gruszka podciśnieniowa. Turbinę trzeba było przerabiać.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Została przetoczona muszla kompresora – adaptacja zasilania turbinę w powietrze.
Została przerobiona zmienna geometria – tak aby zakres pracy był zgodny z zakresem pracy gruszki podciśnieniowej.
Został pospawany wylot powietrza , kwestia prowadzenia rury do IC.
Została podebrana część gorąca turbiny na wysokości łapy silnika.
Łapa również została delikatnie podebrana.
Zmieniłem kształt i długość rurki spustu oleju z turbiny.
Obrazek

W końcu udało się wykonać wstępne prace, turbina dostała nowe sterowanie i była gotowa do następnego etapu.

Osadzenie turbiny na kolektorze , wybór kolektora , toczenie flaszy itd.

Nie chcieliśmy rzeźbić w odlewie żeliwnym ,decyzja padła że oryginalny kolektor się wzmocni i osadzi na nim
dotoczona pod turbinę flanszę „v band”.
Obrazek

Obrazek

Pracę i mierzenie ułatwił rozebrany silnik od e90 ,pozwolił osadzić kolektor i wstępnie przyspawać do niego flanszę , prawidłowe w spawanie pod odpowiednim kątem, oraz na odpowiedniej wysokości , daje możliwość usytuowania turbiny tak aby nie opierała się o blok , oraz uzyskała odpowiednie położenie względem łapy silnika. Ma to również wpływ na dalsze prace przy osprzęcie turbiny.

Prace przy wydechu okazały się najprostsze , dorobienie v band spawanie itd. Pikuś.
Obrazek

Natomiast tworzenie dolotu od „przepływki” do turbiny zamieniło się w rzeźbiarstwo artystyczne w stali .
Światło zasilania turbiny w powietrze wychodzi poniżej sprężarki kilimy, niestety żadna oryginalna część nie pasowała .

Dolot został wyspawany tak aby jego przekrój nie zszedł poniżej 60mm. Nie widziałem sensu zwiększania pojemności tego odcinka , ponieważ sam wlot w turbinie ma znacznie mniej. Zachowaliśmy mniej więcej rozmiary fabryczne.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Nie jestem jakimś mega zwolennikiem „zielonych” , sam kiedyś z chęią blokowałem EGR. Natomiast bardziej zagłębiając się w pracę układu doszedłem że ma spory wpływ na spalanie w ruchu miejsklim i nie tylko.
Chcieliśmy aby „compi” był mocny , szybki i w miarę ekonomiczny . Korzystając z rozwiązań w silnikach N postanowiliśmy przenieść zawór Egr , pozwolić mu pracować kiedy trzeba, a zarazem uwolnić od niepotrzebnego przewężenia, wlot powietrza do kolektora ssącego.

Obrazek
Nie mogłem się doczekać , pierwszych testów . Do turbiny podchodziłem kilka razy , zestrojenie pozwala utrzymać zadane ciśnienie z pikiem o100mb. Przy większych prędkościach na wyższych biegach MAX 150mB.
Turbinę testowałem na 2,6 bara w przedziale do 3900 obr . z moich obserwacji wynika że bez stresu pozwoli ona dmuchać 2,7 w rozsądnym zakresie obrotów. Kto wie może więcej.

Wrażenia , przez mój garaż przewinęło się wiele ciekawych projektów , widziałem i grzebałem przy grubo modzonych dieslach , uważam że auto pod względem przyśpieszenia i elastyczności zyskało bardzo dużo dzięki nowej turbinie.
Żałuje że nie hamowałem auta krok po kroku , była by to ciekawa dokumentacja pozwalająca oszacować po kreskach ewentualne przyrosty.
Obiecałem sobie że przy następnym projekcie znajdę na to czas.

Generalnie auto śmiga naprawdę zdrowo , naturalnie dostanie nowe oprogramowanie , tym razem zostawiam tą czynność innym .
Ja nie maiłem gotowca :D próbowałem wgrać od e90 twin turbo ale się nie przyjęło, potem wgrałem od e60 to również nie chciało gadać ,więc sobie odpuściłem.

Tu inne pamiątkowe zdjęcia , mile wspominam fajną pracę w dobrym towarzystwie.
Obrazek
Obrazek
Pod kolektorem ssącym coś zasnęło na wieki.
Obrazek
support
Obrazek
Przed odpaleniem
Obrazek
Warsztat znajomego,poszedłem zasięgnąć konsultacji..... zobaczyłem i wymiękłem.
Mistrz.
Obrazek




Pozdrawiam Krzysiek



Krzychu aleś się chłopie rozpisał - elaborat na pół strony a to przecież tylko zwykła wymiana turbiny. Plug and Play niamalże :]

a tak poza wszystkim to strasznie mi żal tego biednego stworzenia które oddało życie dla dobra nauki - prawdziwy szczur doświadczalny :rotfl: :rotfl: :rotfl:

A teraz już na poważnie. Roger-Nysa odwalił kawał świetnej roboty. Wszystkie modyfikacje zostały przeprowadzone w bardzo przmyślany sposób i odpowiednio przetestowane.
Samochód m57n z gtb2260v zachwuje się rewelacyjnie , turbina jest bardzo żwawa , nie ma wrażenia "puchnięcia" przy jakiejkolwiek prędkości obrotowej, wstaje tak wczesnie i płynnie ,że jazda stała się znacznie przyjemniejsza.
Po wystrojeniu zaprezentuję wykresy. Nie mam zamiaru wyciskać ostatnich soków z tego setupu - zamierzenie jest takie ,żeby w pełnym zakresie auto przyspieszało płynnie i nie puchło w górnych partiach obrotów - sama moc nie jest największym priorytetem ale raczej jej rozkład.



I tak jeszcze na koniec do hejterów i brandzltorów zza monitora : tak, auta nie składam wyłącznie sam , nie dłubie przy nim po nocach, nie zapożyczam się u mamy, nie siedzę codziennie w kanale... ale WSZYSTKIE modyfikacje staram się planować, zgłębiać wiedzę, konsultować. Część patentów to były moje i tylko moje pomysły które zostały zrealizowane nie moimi rękami (jak chociażby szpera na bazie OEM szpery z m3 i dyfra 2,28 z 330d którą zrealizowało groupeaie.pl, czy turbo gtb z f10 245km którego realizację wykonał przepięknie Roger-Nysa ale też hamulce z m3 na ori zwrotnicach z nie m3 Pawkog=Auto Moto Serwis, stabilizator z m3 i z 330xd , wózek tylny z nie compacta itp itd - mniej lub bardziej ważne rzeczy które wymagały sporo kombinacji i nie małej rozkminy.
We wszystkim co się dzieje uczestniczę osobiście. Nigdy nie było i nie będzie tak , że auto trafi do "tjunera" a ja za miesiąc czy dwa zrobię przelew za fakturę i tyle mojego zaangażowania.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 25 kwietnia 2015, 12:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
David, Roger, kawał dobrej roboty. Projekt niesamowity. Czekam na wykres i na pomiary. A co do hejterów: skoro potrafiłeś na to wszystko zarobić, to jesteś gość. Nie musisz wszystkiego robić sam. Ja też wolę oddać auto do specjalisty (czytaj Roger).

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 25 kwietnia 2015, 14:04 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 340
Moje BMW: BMW F10
Kod silnika: 530D
Super mody mechaniczne :super: trzymam kciuki za auto , jedne z lepiej przerobionych M57N jakie widziałem...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 25 kwietnia 2015, 15:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7468
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
grzeszak, no wiadomo, że wolałbym żeby mi na to wszystko ktoś dał ale nie mam tak dobrze niestety :]
TC-PERFORMANCE, bardzo dziękuję - od Ciebie to naprawdę miło przeczytać :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 25 kwietnia 2015, 16:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Kawał dobrej roboty co tu duzo gadac, wszystko przemyslane nie robione na "odpierdziel", drugiego takiego compacta nie ma :super:

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 25 kwietnia 2015, 17:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7087
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
O kurde niezle :super: Ciekawe ile bedzie koni po zmianie turbo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 25 kwietnia 2015, 17:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Gratuluje takich postępów :ok: Poszliście teraz grubo z modami i to się ceni :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 25 kwietnia 2015, 18:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
///david, błagam nie cytuj takich foto-story bo to bez sensu :)

Nie wiem czy mój post będzie hejtem czy nie - naprawdę.

Co mogę napisać? Bardzo mi się podoba, że ktoś dłubie m57n (piszę to po raz kolejny tutaj pewnie), bo to super silniki i zadowalanie się 250-280hp to nuda ! Pomysł z kolektorem bardzo dobry wg mnie. Dlaczego ? Ze względów ekonomicznych oraz technicznych. Te metalowe kolektory są lepiej opracowane IMHO bo są dzielone wewnątrz. A ekonomiczne? Bo są tanie :) Dobry ruch.
Tak naprawdę można napisać, że przecież to nic mocno skomplikowanego, jak się na to patrzy... :) Ale już ja dobrze wiem, ile pracy wymagała ta rurka od przepływki do turbo... Oczywiście dało się to zrobić inaczej, ale nie o tym temat:)

Jak dla mnie jeden minus to to czego nie cierpię w autach tuningowanych - ekologi... Jak dla mnie ten EGR, klapa gaszenia po prostu tu nie pasuje i tyle :) Ale oczywiście każdy swoje auto robi po swojemu, a przecież to auto jest stricte do wożenia wózka, a nie do rejsingu po mieście... :hyhy:

Gratulacje skończenia kolejnego etapu!

Czekam na cyfry. Wykres & pomiary sensownym sprzęcichem! :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 25 kwietnia 2015, 19:07 
Kawał rooboty , zobaczymy jak sie sprawdzi po ostrej jeżdzie. :)

Ode mnie , to niebieska rura silikonowa nie powinna miec opasek na wkręty tylko na śruby , tym bardziej ze na alu rurach które łaczy nie ma kołnierzy poszerzających , nie zrzuci jej ciśnienie ? :niepewny:


Wylotowy otwór centralny z kolektora jest duży ale otwory wewnętrzne kanałów z cylindrów jakieś nieproporcjonalnie małe , tak ma byc ? :/


Góra
  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 25 kwietnia 2015, 19:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Jak dobre opaski ślimakowe to niema szans aby zleciały :) ja miałem opaski na śruby i ciągle się luzowały dodatkowo dałem ślimakowe i mam spokój :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 26 kwietnia 2015, 09:54 
marcin92 napisał(a):
Jak dobre opaski ślimakowe to niema szans aby zleciały :) ja miałem opaski na śruby i ciągle się luzowały dodatkowo dałem ślimakowe i mam spokój :)


Nie wiem jakich opasek na śruby używałeś / zapewne made in Vietnam/ ale z uwagi na ich konstrukcję są one mocniejsze niż ślimakowe , a to temu że ślimakową dokręcając do oporu możesz spowodować ,że przeskoczy i nie będzie trzymać. Poza tym siła dokręcenia takiej jest znacznie mniejsza. Opaska na śrubę nie ma prawa się odkręcić a jak się odkręca to się nadaje na złom.
W tym projekcie śrubowe powinny zostać użyte a to zapenen dlatego że auto będzie miało większe ciśnienie doładowania niż seria i jest brak kołnierzy poszerzających na rurach wylotowych które przy dobrych opaskach zapobiegły by na 100% zrzuceniu rury a takie przypadki już się zdarzały. :P


Góra
  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 26 kwietnia 2015, 13:20 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam

sirek napisał(a):
Ode mnie , to niebieska rura silikonowa nie powinna miec opasek na wkręty tylko na śruby , tym bardziej ze na alu rurach które łaczy nie ma kołnierzy poszerzających , nie zrzuci jej ciśnienie ?


Z doświadczenia wiem że opaski na śruby sprzedawane w zestawach przez fmic nie sprawdzają się... Ci którzy mieli odczynienia z doładowaniem powyżej powiedzmy 2,7 wiedzą co się dzieje.
Wyjścia z Ic oraz turbiny zostały tak wspawane aby można było te dwa elementy połączyć jedna prostą rurą.
Na każdą z stron wchodzi jej jakieś 5cm , wyjścia zostały oszlifowane tak aby zaciskana rura wprasowała się w zrobione rowki.
Oczywiście można tam dać mocniejsze opaski jednak uważam że nie ma takiej potrzeby , trzyma się to naprawdę solidnie.

sirek napisał(a):
Wylotowy otwór centralny z kolektora jest duży ale otwory wewnętrzne kanałów z cylindrów jakieś nieproporcjonalnie małe , tak ma byc ?


Tutaj słuszna uwaga , zachowaliśmy przepustowość seryjną kolektora , zdjęcie i kształt spawu daje złudzenie że zostało ono pomniejszone. Natomiast po głębszych przemyśleniach ,przerobił bym ten kolektor jeszcze raz w celu utrzymania przepustowości zbliżonej do kolektora z f10 jest ona trochę większa.
Dynamika spalin na wejściu do turbiny trochę spadnie , więc lag teoretycznie lekko wzrośnie natomiast może to poprawić górę.
Zobaczymy co wyjdzie na kreskach , z logów jednak wynika że przy doładowaniu 2,6 powyżej 4 tyś spada trochę przepustowość całego układu.
Najsłabszym punktem będzie właśnie to miejsce na które zwróciłeś uwagę.

Dawid ma w planach wskaźnik ciśnienia doładowania i egt w związku z drugim czujnikiem myślę że adaptacje dla niego wspawan w kolektor nad v band i przy okazji powiększę średnicę wylotu.

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 26 kwietnia 2015, 15:41 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3255
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Ale będzie Kompot latał... i to na ropie :zdziwko:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 26 kwietnia 2015, 15:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 795
Lokalizacja: Gierczyce
Moje BMW: E90 320D
Kod silnika: M47TU2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149305
To może zainteresuje was to, co w swoim BMW ma Wojtek Szychta.

http://www.reveltronics.com/pl/produkty/uniwersalny-komputer-pokladowy-ukp

Rozmawiałem z człowiekiem który jest wytwórcą/producentem, pomysłodawcą tego urządzenia, gdyż sam mam zamiar zastosować to u Siebie zamiast zwykłego wskaźnika. Pan Artur mówił bardzo rzeczowo. Z tego co wydumaliśmy to urządzenie jest w stanie pokazać nam aktualne ciśnienie z MAP sensora bez odchyłki czyli 0.0 a z MAF 0.1 Bar. Co do EGT myślę że jeżeli dobrze pogadacie z p. Arturem to i to ogarniecie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 26 kwietnia 2015, 19:23 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Dawid a ja Ci polece taką zabawkę na androida do kontroli wszystkiego. Już ładnie działa z e46 , pokazuje wszystkie parametry

Obrazek

Obrazek

W jednym oknie możesz ustawić max 6 parametrów.
Jakbyś chciał więcej "informacji" pisz na pw ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 26 kwietnia 2015, 19:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 795
Lokalizacja: Gierczyce
Moje BMW: E90 320D
Kod silnika: M47TU2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149305
Miłosz napisał(a):
Dawid a ja Ci polece taką zabawkę na androida do kontroli wszystkiego. Już ładnie działa z e46 , pokazuje wszystkie parametry

Obrazek

Obrazek

W jednym oknie możesz ustawić max 6 parametrów.
Jakbyś chciał więcej "informacji" pisz na pw ;)


Tylko to wiąże się z Kablem OBD, dodatkowym urzadzeniem (tablet,smartfon), i raczej wygodne to nie bedzie gdy przewód będzie walał się pod nogami. A z tego co się orientuje to przez BT nie halo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 26 kwietnia 2015, 19:35 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Jak ktos ma eneona czy cos to mysle ze moze to fajnie rozwiązać. Tak samo weź pod uwagę , że auto Dawida ma trochę ciekawych rozwiązań, także może coś wymyśli jak idea mu się spodoba ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 26 kwietnia 2015, 19:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7468
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Miłosz, świetne rozwiązanie - zwłaszcza jak masz eonon albo inny tego typu kombajn. Ja mam tylko zwykłe 16:9 :]
Tak jak napisał Integy, rozwiązanie UKP wydaje się być optymalne - zadzwonię i zapytam czy są w stanie wykonać dodatkowo wskazanie doładowania.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1060 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 53  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL