BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 20:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] jaki dyfer mam wybrać.
PostNapisane: 3 czerwca 2011, 13:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: e36 320i
Kod silnika: M50b20
Witam. Niestety zajeżdziłem swój dyfer . BMW e36 320i. Przełożenie na dyfrze miałem 3.45 i teraz zastanawiam się jaki kupić drugi. Wybrać taki sam czy kupić z jakimś innym przełożeniem . Nie chodzi mi o większą prędkość maksymalną tylko o lepsze przyśpieszenie. Co wy na to ? jaki inny z jakim przełożeniem będzie do mnie pasował ( chyba duża głowa )
Z góry dziękuję za pomoc ;]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jaki dyfer mam wybrać.
PostNapisane: 3 czerwca 2011, 19:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
Witam :)

Jeżeli nie chodzi Ci o V-Max to pozostań przy tym samym przełożeniu. Bo tak to pozostają Ci już tylko dyfry od automatów a tam jest przełożenie 4,... coś tam.

Moim zdaniem do 320i nadają się 3,45 (320i) ; 3,38 (320i) i 3,15 (od 325i z tzn. dużą głową)

Ewentualnie możesz pomyśleć o 3,45 ze szperą :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jaki dyfer mam wybrać.
PostNapisane: 3 czerwca 2011, 21:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2761
Lokalizacja: searching...
Moje BMW: E39 540i ACS5 / 323i
Kod silnika: M62B44, M52b25
Garaż: mam
Lepiej załóż taki sam jak miałeś. I zobacz dobrze czy masz most na małej czy dużej głowie. Kumplowi też padł w 320i most dałem mu swój od 323i i nie pasował bo miał u siebie chyba ta mała głowę...

_________________
do licha LPG -nawet porządne zapalniczki są na benzynę
KUPIE boczki w skórze E39 / kontury czarne z E38


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jaki dyfer mam wybrać.
PostNapisane: 3 czerwca 2011, 21:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2597
Lokalizacja: D_S_W
Moje BMW: E 36 sedan
Kod silnika: M50b25v
Garaż: Posiada to , to
OL3K2 masz na malej . do duzej glowy bedziesz musial poloski zmieniac i wal nieco skrocic poprzez jego zlozenie (maloprawdopodobne) wiec wymiana na wal z 2.5

_________________
...BMW...Bez Dwoch Zdan...
Obrazek

Byla -- viewtopic.php?f=6&t=86211
Obecna -- viewtopic.php?f=6&t=128243


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jaki dyfer mam wybrać.
PostNapisane: 5 czerwca 2011, 14:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: e36 320i
Kod silnika: M50b20
Witam , dziękuję bardzo za pomoc. Okazało się że mam na małej głowie i pasuje dyfer od e36 318i
Przełożenie takie same jak miałem 3.45
Mam jeszcze pytanie :
Czy dyfer pasował by od 1.6 - jakie ma przełożenie i czy byłaby szybsza na starcie i ze tak powiem " lepiej kręciła "

Mam poza tym całą 1.8 w automacie na części i czy pasowałby z niej dyfer ? jakie ma przełożenie ?
I tak samo czy lepiej by się wkręcała od startu ?
Pzd


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jaki dyfer mam wybrać.
PostNapisane: 5 czerwca 2011, 15:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1904
Lokalizacja: las nieopodal PMI
Moje BMW: e34
Kod silnika: m30b35
Garaż: się rozje....ł po zimie :/
zasada jest taka im większa cyfra na blaszce tym szybciej do setki im mniejsza tym wiekszy v-max i dłużej do 100...

_________________
Obrazek


BMW miłością .. szpera radością a spalanie.??? a ch... ze spalaniem :D
moja wisienka zmiany nowe koło malowanko str7 => viewtopic.php?f=6&t=38330&p=1206767#p1206767
Moja Czarna Mamba => viewtopic.php?f=60&t=103928


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jaki dyfer mam wybrać.
PostNapisane: 5 czerwca 2011, 23:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: e36 320i
Kod silnika: M50b20
vmax mi jest nie potrzebny :)
Czyli powiedzcie mi czy dyfer od 318i w automacie bedzie do mnie normalnie pasowal ?
I orientuje sie ktos jakie moze on miec przelozenie ? Niestety nie mam czasu podjechac i zobaczyc jakie ma przelożenie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jaki dyfer mam wybrać.
PostNapisane: 5 czerwca 2011, 23:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1194
Lokalizacja: Jaka legalizacja!?
Moje BMW: Poturbowane
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=05

4,44 przełożenie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jaki dyfer mam wybrać.
PostNapisane: 6 czerwca 2011, 13:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1706
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59159
OL3K2 napisał(a):
Witam , dziękuję bardzo za pomoc. Okazało się że mam na małej głowie i pasuje dyfer od e36 318i
Przełożenie takie same jak miałem 3.45
Mam jeszcze pytanie :
Czy dyfer pasował by od 1.6 - jakie ma przełożenie i czy byłaby szybsza na starcie i ze tak powiem " lepiej kręciła "

Mam poza tym całą 1.8 w automacie na części i czy pasowałby z niej dyfer ? jakie ma przełożenie ?
I tak samo czy lepiej by się wkręcała od startu ?
Pzd

Weź nie kombinuj tylko poleć w kierunku szpery. Lepiej będzie startować, lepiej będzie w zakrętach, itp. Jak wsadzisz 4.44 od automata to nie wiem ile będzie przy 3000 obrotów na V - 110km-115/h? Niech ktoś mnie oświeci bywały w przełożeniach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jaki dyfer mam wybrać.
PostNapisane: 18 czerwca 2011, 14:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: e36 320i
Kod silnika: M50b20
moze i tak ale chcialem zaspawać jakiś inny dyfer na 100% tak żeby polatać trochę na torze a póżniej go zdjąć i jeżdzić na normalnym .
Szpera trochę zbyt droga , duzo innych wydatkow jest w samochodzie :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jaki dyfer mam wybrać.
PostNapisane: 18 czerwca 2011, 14:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
Jak zalożysz blokade lub zaspawany most, to licz sie z tym, że może ci wózek z podłogi sie wyrwać. eMki maja tam wzmocnioną blachę a tak to można dokupić w ASO podkładki profilowane do wspawania. Oczywiście może sie nic nie wyrwać ale czesto sie to zdarza wlasnie na dyfrach z blokadą.

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL