piotrek8113 napisał(a):
No nie tak do końca to prawda z tym sprawdzeniem pracy sondy w tym modelu bez vanosa. Sam takowy posiadam. Tam jest sterownik BOSCH DME 3.31. W porównaniu z tymi nowszymi SIEMENS-a ten nie ma aż tak wielu opcji. Ciężko jest nawet z LIVE DATA jak się nie ma DIS (GT1). W INPA nie ma live data i sprawdzania pracy sondy.
A co do Twojego problemu kolego to objawy masz właśnie na sondę albo przepływkę bo skoro na rozgrzanym kopci na czarno to za bogata dawka chyba jest. Jak tam ze spalaniem? Nie falują ci obroty jak odpalasz rozgrzany silnik? a świece kiedy były wymieniane? Jak cewki? Fajki na cewkach nie popękane? i czy nie leje ci się olej do komory świec?
Pozdrawiam

No tak wlasnie slyszalem ze silniki bez vanosa nie bardzo chca wspolpracowac z kompem diagnostycznym.
Swiecie maja jakie 12 tys, fajki ok, cewki ok, przeplywomierz tez chyba ok. Zanim padla to troche jakby wiecej palila z 2-3l gazu na stowke. Przewody do sondy i ogolnie elektryki pod maska ok, podcisnienia ok, krokowy tez sprawdzilem, obroty hm na rozgrzanym silniku jak przygazuje to schodzi do jakis 200 obr potem do 1000 znowu spada i jest ok.
Myslalem ze mzoe ktos mial podobny problem.
Zostalo mi tlyko sprawdzenie tej sondy miernikiem, no ale to czekam na wolny kanal.
I jeszcze jedno pytanie jaka radzicie sonde? Zamienniki za 100-120 zl pochodza troche czasu ?