Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj. Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.
Proszę również o poprawne tytułowanie tematów: [Exx] Tytuł tematu
Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji
Trochę dziwne porównanie jak by nie było; bbs lm i dare lm do mg motorsport i rm motors.. Czemu sądzisz, że w rm motors coś będzie wykonane nie tak jak należy? Według Ciebie ktoś kto wydał 4000zł na przelot w e90tce w jakimś innym zakładzie np. w niemczech mógłby to samo mówić o Twoim wydechu robionym w MG MOTORSPORTcie?
gdzie ja napisałem, że porównuje MG do RM ???...znadz mi to zdanie, bo ja tego nie widze
reszte przemilcze, bo typowe pierd...nie na temat
Vermilion napisał(a):
Dziwne to sa moim zdaniem dywagacje na temat tych wydechow bez podania jakichkolwiek racjonalnych argumentow. Prawde mowiac MG Motorsport daleko do bycia odpowiednikiem BBS, bo jezeli byliby nim, do czego w takim razie porownac np. produkty Akrapovic'a?
nigdzie nie napisałem, że porównuje MG do BBS ...
Po pierwsze nie pierd.. jak to elegancko i mądrze ująłeś. Po drugie dyskutujemy tu w większości na temat wydechów rm motorsport (wiele osób jest tutaj nimi zainteresowanych), po czym piszesz na temat innych markowych wydechów i porównujesz tą dyskusje do 'odwiecznego dylematu bbs lm vs dare lm', więc nie dziw się, że ja i inne osoby tak to zrozumiały. Z mojej strony także koniec.
Ja zdecydowałem się (o ile to rzeczywiście możliwe) na RM3 z dolotem 60mm. Dzień po otrzymaniu przesyłki montuje na aucie;) wtedy wrzucę też film dla porównania.
Vermilion ten wydech Akrapovic'a to chyba nie do diesla:P ?
Swoją drogą próbowałem znaleźć na youtubie jakieś filmy z 320d (e90, e46) po modyfikacji wydechu i z reguły efekty były kiepskie.. Co innego takie niepozorne 320i..
Vermilion ten wydech Akrapovic'a to chyba nie do diesla:P ?
Do E90/E92 M3, prawde mowiac kompletnie nie ma znaczenia, ze nie do diesla, chodzilo mi raczej o zaakcentowanie, ze istenieja takze produkty duzo wyzszej jakosci.
Cienciar napisał(a):
Swoją drogą próbowałem znaleźć na youtubie jakieś filmy z 320d (e90, e46) po modyfikacji wydechu i z reguły efekty były kiepskie.. Co innego takie niepozorne 320i..
To 320i nie ma uniwersalnego tlumika klasy RM3, tylko dedykowany wydech Kakimoto, stad tez inny efekt. To po pierwsze. Po drugie sadze, ze z 320d tez da rade zrobic cos ciekawego, wszystko rozbija sie tylko o naklady, ktore trzeba poniesc.
'Coś ciekawego' na pewno ale takiego efektu jak w tej 320i nie uzyska się nawet w przybliżeniu.
Jeżeli 2500zł z mg motorsportu nie robi różnicy dźwiękowej to jaki nakład da.. ?
Nie wiem, dla mnie nie porozumieniem jest kierowanie sie filmami z youtube'a
Zobacz na przykladzie Millteka
ten sam wydech, praktycznie zero podobienstwa, inny sprzet nagrywajacy, inne warunki akustyczne, itd.
Jaki naklad da? Rozlozenie calego wydechu (kolektora tez), stworzenie kilku projektow, budowa kilku prototypow, montaz, wybranie tego, ktory jest kompromisem pomiedzy brzmieniem i osiagami. 2500 zl na taka operacje to malo, oplaca sie to jedynie przy masowej produkcji. Jest cala masa rozwiazan akustycznych, ktore moga poprawic brzmienie, trzeba byloby je przetestowac i zobaczyc co jest najskuteczniejsze. Swist turbiny pozostanie.
szkoda że nie widziałem wcześniej o takiej akcji ..... ale i z tego jestem zadowolony , proszę tylko o nagranie filmiku jak chodzi na tej kwasówce jak już to zamontujecie
średnica nie ma dla mnie znaczenia bo i tak przepływ jest lepszy niż w standardowym bo to przelot , już mi się nie opłaca zmieniać głównie robiłem to dla wyglądu i efekt osiągnięty
Mamę oszukasz, Tatę oszukasz, ale życia nie oszukasz... Prawda jest taka, że gnojowniki zawsze będą walić frytkami, klekotać, pierdzieć i walić chmurą dymu. Taki ich urok... Robienie w nich wydechu dla poprawy brzmienia (nie osiągów, czy wyglądu) to trochę jak polerowanie gówna. Da się, tylko po co??
I jak powiedział Vermilion - Youtube nie nadaje się do sprawdzania brzmienia czegokolwiek... To jak zabawa, wyreguluj sobie brzmienie suwakami, a potem płacz, że kupiłeś coś, co brzmi inaczej...
Jeżeli będzie cena już 100% pewna na ten 60mm z kwasówki to dam odpowiedź;) Bo zmieniał na pewno będę Ale czy ten RM3 z dolotem 60mm czy ten z kwasówki to zależy od ceny.
_________________ Otwarcie Sezonu Makowice 2k18 1 runda Pucharu BKS - 1/4 mili Drift - Drift Taxi - Show&Shine - Car Audio
Wiek: 39 Posty: 2102 Lokalizacja: Warszawa Włochy/Wola Moje BMW: BMW Kod silnika: 007 Garaż: Taki tam stary rupieć.
pan_prezes_skora napisał(a):
napisali mi dzis, ze jesli ma byc typowo do e90, tzn uchwyty itd to trzeba podjechac autem, wtedy wykalkuluja
Kieźliny k.Olsztyna
zna ktos?
ja wolalbym z kwasowki, cena jest smieszna, a towar sporo lepszy
Po co uchwyty? Dodatkowy koszt, a kazdy Pan Zdzisio sobie z tym poradzi Zapytaj o szacunkowa cene 4-5 szt. 2 sa na bank-ty i ja. Mysle ze 2 szt. dozbieramy . Ja poczekam do konca tygodnia, bo z marcinem1341 musimy tlumik do V8 zamowic, jak nic nie wyjdzie z tego to kupuje normalny RM3
bendzamin napisał(a):
ja widziałem 330d e46 na całym eisennmanie ss i chodził jak V8
2.0 to nie 3.0 moim zdaniem nawet 2.5tds ma fajny jak na diesla dzwiek, w koncu 6 cylindrow
Chociaż byś 5000zł wydał, i tak będzie klekotał. Dzwięk można jedynie poprawić w przedziale 2000-4500rpm Dodatkowo można się pobawić w wygłuszenia pod maską, może uda się trochę go uciszyć
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników