///david napisał(a):
i tak tego nie zrozumiesz

Tez tego nie rozumiem, to zupelnie inne samochody, nie rozumiem problemu bycia lepszym
zamiast.
Nie rozumiem takze kultowosci E30, gdy w niewiele odlegleszej historii istnialy ciekawsze, bardziej egzotyczne i dla wiekszosci "fanow", kompletnie nie znane modele, takie jak 2002 turbo czy E9 CS (juz nawet nie wspominam o CSL).
sylwiabmw napisał(a):
Jest czas na zmianę z lepszego na dobre, by później móc wsiąść do najlepszego.
To tyle w dyskusji

Moim zdaniem nie ma co probowac szukac innego uzasadnienia, bo wzbudza to tylko niepotrzebna, dziwna dyskusje.
Domyslam sie, ze jest to decyzja podyktowana np. potrzeba inwestycji w nowy biznes, ktory rozwijasz i doceniam, niewiele osob potrafi podjac taka decyzje, nie wstydzic sie tego jak sama zauwazylas przed innymi ludzmi, uwazam tylko, ze nie ma sensu sie z tego tlumaczyc. W kazdym badz razie doskonale to rozumiem
PawełWAWA napisał(a):
Żeby nie było -nie mam nic do klasyków

- kiedyś długo szukałem AC COBRY i Mustanga Shelby
GT350, GT350h czy tym bardziej GT500 to super ciezki temat nawet w Stanach, bez workow pieniedzy nie da rady do tego podejsc. O cenach Shelby Cobra nie chce nawet myslec.
maaaad napisał(a):
WąskiMaciek napisał(a):
Jedź swoją 367 konną bestią na tor, a ten stary, słaby i wolny trup pokaże Ci jak się jeździ
Myślę, że M3 i tak dostałaby sromotne baty - e63 to mocne, dopracowane auto, przelicznik kg/km też ma korzystniejszy

Mimo, że jest luksusowym GT, a nie pożeraczem zakrętów

Dokladnie, tak by bylo
http://www.fastestlaps.com/cars/bmw_650i.htmlhttp://www.fastestlaps.com/cars/bmw_m3_e30.htmlpotezna roznica w czasie okrazenia na Oschersleben