BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 czerwca 2025, 13:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e38] prośba o pomoc w zakupie
PostNapisane: 27 września 2011, 19:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 233
Moje BMW: e46 330d
Witam Wszystkich

Od dłuższego czasu planuję zakup e38, chciałem się zapytać uzytkowników, na co zwracać uwage kupując takie auto jaka wersja jest najlepsza, chodzi om motor, co się psuje, gdzie rdzewieje i jakie sa koszty utrzymania ( nie mówie o spalaniu) bo to każdemu wychodzi różnie.


z góry dziękuje za odpowiedz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e38] prośba o pomoc w zakupie
PostNapisane: 27 września 2011, 20:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Tematow o tym bylo duzo. Polecam lekture 7er.pl. Co do silnikow to 2.8 jesli ma byc malo klopotow, 4.4 jesli ma fajnie jechac (najlepiej przed liftem bo nie bylo vanosow) a 3.0d jesli ma malo palic. Z opowiadan wiem ze skrzynie ze steptronikiem sa zwawsze. Co do rdzy to tylko standardowe sprawdzenie, nie bylo chyba szczegolnych miejsc, ktore ruda chetnie atakowala.

Co do awaryjnosci to jak to stare auto wysokiej klasy, musi sie cos popsuc od czasu do czasu, kwestia danego egzemplarza. 4.4 byl troche specjalnej troski, pompa oleju lubila sie odkrecic. Zwroc uwage na rzeczy eksploatacyjne przy zakupie. Komplet dobrych amorow czy opon potrafi kosztowac wiecej niz jakies mniej typowe uszkodzenie, na pozor niepokojace.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL