--==Mały==-- napisał(a):
Auto znajome i bardzo ładne.
Nagraj jakiś filmik z dźwiękiem wydechu podczas jazdy bo tak to ciężko stwierdzić czy fajnie brzmi pod obciążeniem barwa za zwyczaj się zmienia.
Jak kupiłem pierwsze m3 też nienawidziłem tego dźwięku w tej chwili uwielbiam i raczej u mnie zostanie seria bo buczeć może byle honda 1.4. Ostatnio usłyszałem od właściciela rs4 b5,że oddał by wszystko za taki dźwięk wydechu i silnika jak w m3 więc to kwestia gustu.
Dzięki Mały,
Jak tylko rozpocznę sezon, to postaram się coś nagrać, jakieś "fly by" i może coś na dwa auta.
Masz rację, barwa pod obciążeniem to jednak coś innego niż przegazówki na postoju...
Tylko teraz dotykamy dwóch kwestii, dźwięku silnika i dźwięku wydechu. Żeby była jasność uwielbiam dźwięk wkręcanego na obroty S54, natomiast dźwięk jaki wydaje auto na zewnątrz już mnie irytuje...
Jeździłem 1,5 roku z seryjnym wydechem i nie potrafiłem do tego przywyknąć. Odkąd mam wydech MG, uważam, że auto brzmi i wygląda z tym wydechem doskonale.
Pisząc o "buczeniu", trochę obraziłeś kolegów z MG, ponieważ są to ludzie znani z tego, że w każdym projekcie największą uwagę przykładają do barwy, a nie do decybeli. Ten wydech z buczeniem znanym wszystkim użytkownikom hond i golfów nie ma nic wspólnego i takie porównanie jest trochę nie na miejscu. MG zaczynało od przygotowywania aut do sportu, a obecnie wiele aut z czołówki WSMP, RSMP i GSMP jeździ na wydechach ich konstrukcji. Wydech w moim M3 raczej porównałbym do dźwięku aut wyczynowych. A zupełnie na marginesie dodam, że z takimi autami się "wychowałem". Mój ojciec był sponsorem jednego z zespołów w WSMP. Poza tym od 12 roku życia jeżdżę na wyścigi płaskie w kraju i za granicą więc kilka wyścigówek w życiu słyszałem i wiem co mówię. Ale zgadzam się z Tobą, że jest to kwestia indywidualna i jeżeli Tobie dźwięk seryjnego wydechu odpowiada to ok i nie ma sensu nic ruszać bo pod względem osiągów jest zrobiony bez zarzutu.