discrimen napisał(a):
U mnie jazda w trasie Warszawa-Zakopane prędkości 120-160km\h (raz 210km\h), generalnie brak korków, niewielki ruch i spalanie poniżej 8.5L LPG. Aha klimatyzacja wyłączona (długi weekend majowy - pare stopni powyżej zera;)) (...)
Tak więc Twoje 7.5L przy 160 ciągle i 2 korkach brzmi dla mnie dość abstrakcyjnie.
dosc?? dla mnie dosc abstrakcyjnie wyglada porownanie trasy warszawa-zakopane a zabrze freiburg
ile w twojej troasie jest km autostrady? bo u mnie jest takies 1040 km cala trasa ma niewiele ponad 1100 km z czego od krzyzowej gdzie konczy sie A4 do przejscia granicznego w Jędrzychowicach. a ty piszesz ze predkosc 120-160 wiec musisz co chwile zwalniac i przyspieszac, ja nie.
discrimen napisał(a):
Następnym razem przejedź tą trasie z prędkością 70km\h będą konsekwentnym powinno Ci z 4-5L spalić.
a widzisz zima ta sama trase kiedy nie dalo sie jechac szybciej niz 90km/h spalil mi na calej trasie 6 litrow/100km dodam ze zimowki mam 185/60/15 letnie 205/55/15
discrimen napisał(a):
Proponowałbym, aby pisać faktyczne spalanie, a nie takie jakie byśmy chcieli mieć.
jak ktos nie wierzy to mam kwitki ze stacji benzynowych i moge powklejac zdjecia jak wroce do polski.
discrimen napisał(a):
Generalnie chyba zgodzicie się ze mną (posiadacze IS), że trasa dla tego silnika to przedział 8-10L (normalnej jazdy), natomiast miasto od 10-12L (również normalnego użytkowania).
zgodze sie, ja w miescie w zaleznosci od pogody mam od 8,5-11l. trasa to tak jak pisze, najwiecej mi wizol 8,5 na trasie wroclaw-zabrze ale to o predkosci przy jakeij to bylo nie bede pisal