TC, Ty nie pyskuj i się nie unoś bo mam wrażenie że żyjesz w jakimś stworzonym przez siebie świecie ,jesteś na forum ! Albo masz coś do napisania albo nie .
Poprosiłem cię o log podobny do mojego ,robisz diagnostykę przed chipowaniem to napisz jak
TC napisał(a):
To zróbmy tak , popros kolegę o zmianę kalibracji wtryskow tzn czas wtrysku w górę i zrób logi
Specjalnie pojadę 100 kilometrów w jedną stronę bo Ty chcesz się czegoś nauczyć

dobre.
TC napisał(a):
Przecież to Ty z Adrianem powinniście mnie uczyć
Ani Adrian ani tym bardziej ja nie powinniśmy Cię uczyć ,bo niby dlaczego?
Ja nie chipuję , nie robię programów i nie żyję z tego ...więc nie do mnie ta gratka !
O czasach otwarcia wtrysku nie wiem NIC.
TC napisał(a):
To powiedz do ilu są skalibrowane seryjne wtryski i po co
Ci większe skoro jezdzisz na dawce 68 ...

Dobry jesteś Ty mi powiedz ! i czy ja pisałem że potrzebne mi większe wtryski ? Obudź się !
TC napisał(a):
I po co zmieniacie czas wtrysku skoro 68 pokrywa sie z fabryczna kalibracja ...?
Pisałem gdzieś o tym że mam zmieniony czas otwarcia wtrysku ? Ja tego nie wiem !
TC napisał(a):
Głupoty piszesz po raz kolejny ...
Napisz coś mądrego bo narzazie nadal nic... Tylko cwaniactwo !
TC napisał(a):
Nic nie muszę Ci udowadniać ...
Pewnie że nie musisz ... Możesz wnieść coś w wątek albo nadal kozaczyć ... obrałeś złą drogę ,moja cierpliwość się kończy .
Czekam na twój log ... taki tyci ,jeden jedyny .....
Jeśli nie masz nic konkretnego do dodania , nie pisz .