BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 czerwca 2025, 21:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [46] Gwint Firmy TuningArt & MTS dzwine skrzypienie pytanie?
PostNapisane: 19 marca 2011, 14:42 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 4695
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=135795
byłe
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=71866
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... t=piotr320
Santino napisał(a):
tylnia regulacja gwintu powinna byc u góry zamontowana, czyli przy budzie a nie na wachaczu :) tak btw



WHY..???? :zdziwko: :zdziwko:

_________________
Zajrzyj i oceń mojego turasa..:-)

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [46] Gwint Firmy TuningArt & MTS dzwine skrzypienie pytanie?
PostNapisane: 19 marca 2011, 19:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1434
Lokalizacja: Żory-Rybnik
Moje BMW: f12, f30
Kod silnika: unknown
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=92390
www.http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138967
tu mam przykładowe zdjecie i zaznaczylem gdzie wydaje mi sie ze to moze skrzypiec, moze odpowiednio wycieta guma i załozona pomiedzy te dwie sprezyny wyciszy to ocieranie jedej i drugiej o tą podkładke co jest w srodku i u dolu sruby regulacji.

tak wogole to dziwi mnie to ze wlasnie nie ma tam gum tak jak w orginale gdzie siada sprezyna.

Obrazek

zobacze to po niedzieli czy faktycznie w tych miejscach to trzeszczy. bo sama jazda na gwincie jest całkiem fajna o niebo lepiej reaguje na dziury w drogach.

_________________
brak zgody na link

Obrazek
PASJA Polerska po godzinach... GALERIA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [46] Gwint Firmy TuningArt & MTS dzwine skrzypienie pytanie?
PostNapisane: 21 marca 2011, 14:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1434
Lokalizacja: Żory-Rybnik
Moje BMW: f12, f30
Kod silnika: unknown
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=92390
www.http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138967
Czy moze sie ktos wypowiedziec czy z tego zdjecia co przedstawiam, coś miało pozostać do nowego zawieszenia? te talezyki okragle miały byc zamontowane do gwintu czy nie ? bo tyle mi zostało ze seryjnego wyciagnietego zawieszenia.

Obrazek

_________________
brak zgody na link

Obrazek
PASJA Polerska po godzinach... GALERIA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [46] Gwint Firmy TuningArt & MTS dzwine skrzypienie pytanie?
PostNapisane: 21 marca 2011, 14:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
incoming napisał(a):
tu mam przykładowe zdjecie i zaznaczylem gdzie wydaje mi sie ze to moze skrzypiec, moze odpowiednio wycieta guma i załozona pomiedzy te dwie sprezyny wyciszy to ocieranie jedej i drugiej o tą podkładke co jest w srodku i u dolu sruby regulacji.tak wogole to dziwi mnie to ze wlasnie nie ma tam gum tak jak w orginale gdzie siada sprezyna.

Warto rowniez zwrocic uwage na gorne mocowanie amortyzatora czy pracuje bez oporow, czasami wskazane jest umieszczenie podkladki miedzy amorem a gornym mocowaniem. w skrajnych przypadkach sprezyna moze sie okrecac, zamiast mocowanie.

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [46] Gwint Firmy TuningArt & MTS dzwine skrzypienie pytanie?
PostNapisane: 21 marca 2011, 18:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1434
Lokalizacja: Żory-Rybnik
Moje BMW: f12, f30
Kod silnika: unknown
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=92390
www.http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138967
nie wiem czy to normalnie ale przy probie naciskania na błotnik od góry tak jak to zwykle bywa przy sprawdzaniu amorów (tak zwane hustanie auta) trzeszczy cały czas przy każdej pracy amora, tak mi sie wydaje ze trzeszczy ta guma co jest w środku amora i pracuje góra- dół na teleskopie te gumy strasznie cieżko sie przesuwały od początku ale nie znam sie na tyle by określic czy mają sie poruszać lekko czy nie.

zasugierowanio mi tez sprawdzenie lożyska i poduszki u góry ale nie chce mi sie wierzyc by mechanik mi to zle i wyrabane poskładał.

_________________
brak zgody na link

Obrazek
PASJA Polerska po godzinach... GALERIA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [46] Gwint Firmy TuningArt & MTS dzwine skrzypienie pytanie?
PostNapisane: 23 marca 2011, 14:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1434
Lokalizacja: Żory-Rybnik
Moje BMW: f12, f30
Kod silnika: unknown
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=92390
www.http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138967
PROBLEM ROZWIĄZANY !!!

jak widać na tym przykładzie mowa o tym ze się nie smaruje amortyzatorów zostaje obalona.

Przyczyną tych zgrzytów były odboje gumowe w przednich i tylnich amortyzatorach wystarczyło od spodu i góry spryskać smarem białym w spreyu pomimo ze odboje z przdu były nowe strasznie cięzko i sucho pracowaly jak wtłoczylme od środka smar, byłem w szoku od razu przestało trzeszczeć, teraz w aucie jest cicho i żadnych dzwięków pracujacych amortyzatorów nie słychać.

Musze przyznać ze pochoponie oceniłem tą firme TuningArt Technix.

znów nasówa sie powiedzenie jak nie posmarujesz to nie pojedziesz... no i nie ma to jak samemu coś zorbic bo nawet mechanik na to nie wpadł. :)

Tak ze mam nadzieje ze post przyda sie innym na przyszłość :)

Taka pierdołka a tak sie przekładała na całość zawieszenia !!!.

Obrazek

Obrazek

_________________
brak zgody na link

Obrazek
PASJA Polerska po godzinach... GALERIA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [46] Gwint Firmy TuningArt & MTS dzwine skrzypienie pytanie?
PostNapisane: 23 marca 2011, 14:27 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
:ok: dobrze że to tylko to

ja wciąż się waham pomiędzy FK AkStreet a TaTechnix/MTS :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [46] Gwint Firmy TuningArt & MTS dzwine skrzypienie pytanie?
PostNapisane: 10 kwietnia 2011, 22:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 204
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B25
u mnie też zaczął skrzypieć gwint, po jutrze nasmaruje te miejsca to zobacze czy to minie.

_________________
Zobacz moją BETI viewtopic.php?f=6&t=68824 Nowe foty-gleba
Było e36 318 is
Jest e46 325i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [46] Gwint Firmy TuningArt & MTS dzwine skrzypienie pytanie?
PostNapisane: 11 kwietnia 2011, 22:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1434
Lokalizacja: Żory-Rybnik
Moje BMW: f12, f30
Kod silnika: unknown
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=92390
www.http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138967
ja jak na razie jezdze i jest cicho od tamtego czasu , teraz jestem zadowolony z tego gwintu.

_________________
brak zgody na link

Obrazek
PASJA Polerska po godzinach... GALERIA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [46] Gwint Firmy TuningArt & MTS dzwine skrzypienie pytanie?
PostNapisane: 5 czerwca 2012, 21:33 
heheh ,mam to samo -gwint na nierównościach..itp itd,spróbuje zrobic tak jak ty bo jest to denerwujace w nowym gwincie!!? :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [46] Gwint Firmy TuningArt & MTS dzwine skrzypienie pytanie?
PostNapisane: 5 czerwca 2012, 22:11 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 494
Lokalizacja: holandia
Moje BMW: 5
Kod silnika: m52b28
DanyU napisał(a):
Trzeba by było sprawdzić czy koniec zwoju sprężyny nie ociera o dalszy fragment sprężyny. jak tak, to będzie widać zdrapany lakier.

Co do tej jakości to chyba nie ma reguły, ja na MTSach zrobiłem ponad 20k km, na przeglądzie sprawność 77% wszystkich równo, zero wycieków czy skrzypienia.

możesz mi rozwinąć odpowiedz:)bo mam ten problem że trzeszczy i mam podrapaną sprężyne.a wszystko wygląda ok(myślałem że to odbój mi dobija)
jak to poprawić

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [46] Gwint Firmy TuningArt & MTS dzwine skrzypienie pytanie?
PostNapisane: 6 czerwca 2012, 18:26 
dziś chciałem podniść gwint..okazało sie... ...heheh
że jedna śruba odpowiadająca za regulacje gwintu jest wyrobiona i nie idzie jej odkręcić kluczem do gwintu
czypo wykręceniu całego amora mogę jakoś tą śrube przekrećić i podnieść gwint??
przerabiał ktoś taki temat?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [46] Gwint Firmy TuningArt & MTS dzwine skrzypienie pytanie?
PostNapisane: 7 czerwca 2012, 14:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Moje BMW: e36
Kod silnika: M54, M50
Mówisz o tej dużej nakrętce regulacyjnej? Jeśli tak to wyjmij amora, na imadło, zalej odrdzewiaczem jakimś i próbuj obrócić, jak kluczem nie idzie to spróbuj np kluczem do rur a jak to nie pomoże to trzeba rozebrać amora, ścisnąć sprężynę i odkręcić poduszkę, zdjąć sprężynę i wyczyścić i posmarować gwint, rozruszać i powinno hulać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [46] Gwint Firmy TuningArt & MTS dzwine skrzypienie pytanie?
PostNapisane: 7 czerwca 2012, 15:26 
Romek 320i napisał(a):
Mówisz o tej dużej nakrętce regulacyjnej? Jeśli tak to wyjmij amora, na imadło, zalej odrdzewiaczem jakimś i próbuj obrócić, jak kluczem nie idzie to spróbuj np kluczem do rur a jak to nie pomoże to trzeba rozebrać amora, ścisnąć sprężynę i odkręcić poduszkę, zdjąć sprężynę i wyczyścić i posmarować gwint, rozruszać i powinno hulać.

tak,o tej regulacyjnej nakrętce,jest poprostu zapieczona po zimie bo w aucie jest od pół roku,zrobie jak pisałeś na jakiś odrdzeiacz,poczekam troche i najlepiej wezme jakiegoś francuza,żabke i powalcze jak nie to na imadło,musi puśćić, :)

oprócz tego gwint delikatnie wydaje takie skrzypienie na nierównościach bede chciał go nasmarować tak jak kolega wyżej to opisał na zdjęciach,myśle że pomoże :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [46] Gwint Firmy TuningArt & MTS dzwine skrzypienie pytanie?
PostNapisane: 7 czerwca 2012, 23:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Moje BMW: e36
Kod silnika: M54, M50
Musi puścić, niema opcji, łaski nie robi, jak nie to jak mówię, rozbierz amora, wtedy będziesz mógł wyczyścić gwinty dokładnie i wysmarować. A odboja też posmaruj, może skrzypieć.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [46] Gwint Firmy TuningArt & MTS dzwine skrzypienie pytanie?
PostNapisane: 8 czerwca 2012, 17:08 
Romek 320i napisał(a):
Musi puścić, niema opcji, łaski nie robi, jak nie to jak mówię, rozbierz amora, wtedy będziesz mógł wyczyścić gwinty dokładnie i wysmarować. A odboja też posmaruj, może skrzypieć.


no i poszło :) lekko nie było,gwint ma pół roku a zapieczony jak stary zapiecznik :kwasny:
jeden amor musowo był wykręcać..ale zrobione :ok:,potraktowałem go smarem miedzianym,,dodatkowo nasmarowałem mu te części gdzie amor pracuje i trzeszczał,zgrztał tak jakby :)
Gwint poszedł sporo w góre ,bez problemu bede mógł już jeżdżić tam gdzie wcześniej ocierałem podwoziem..nie lubie sie modlić podczas jazdy itp.,no i manewrować moge swobodnie bo wcześniej opona tarła przy max skręcie o rant nadkola :kwasny:
Obecnie auto jest niżej niż seria,prześwit miedzy oponą a rantem nadkola jest dość nieduży :)
wygląda lepiej od serii i jeżdzi sie nim swobodnie,i tak zostanie.Amen :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [46] Gwint Firmy TuningArt & MTS dzwine skrzypienie pytanie?
PostNapisane: 9 czerwca 2012, 13:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 632
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: E38 740i 5gang/E36/
Kod silnika: M60B40/M43/M52
U mnie też skrzypiało w tylnych amorach TA,problem był w górnych ich mocowaniach skrzypiała ta guma troche smaru w spreju i po klopocie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [46] Gwint Firmy TuningArt & MTS dzwine skrzypienie pytanie?
PostNapisane: 9 czerwca 2012, 16:44 
dokładnie :super: jest ok trza smarować chłopy,trza smarować :D


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL