kostek_ja napisał(a):
Oczywiście porównuje 100% możliwości focusa z 100% procentami możliwości eMki (zakładając że potrafię te 100% wykrzesać) i porównuję wyłącznie wytrzymałość silnika, gdyż w mojej eMce nic innego się nie psuje. 
Wszystko ładnie pieknie 

 tylko że to porównanie nie bierze pod uwage tego, co wynika z mocy M3, mianowicie stromości zjawisk.
A dokładniej mówiąc, nagłości występujących sił i przeciężeń.
Co z tego że Focus sie bedzie kręcił dłużej na max gazie, jak stromość zjawisk mechanicznych będzie prawie zerowa. 
Ponieważ grawitacja, przy czym siły odśrodkowe, są takie same dla każdego, tym samym M3 bardziej dostaje fizycznie, bo w nim silnik gwałtowniej pokonuje bezwładnościi, szybciej zmienia obroty, bardziej targa przeniesieniem napędu itp.
Naprawdę tak nie można porównywać, bo Ikarus V8 non stop jeździ na max gazie, obroty max ma ze 2000 obr. a jeżdżą one od 30 lat po ulicach....
Co innego jak na torze Mka przez 5 godzin jest non stop jeżdżona na maxa, a co innego jak Focus mialby tak jeździć.
kostek_ja napisał(a):
i jakoś temp. wówczas były w normie, więc na pewno go nie przegrzałem.
 nic takiego nie chcialem napisać 

Chociaż to tez swoje robi, wolne latanie i smażenie, na samo przeniesienie napędu.
olko napisał(a):
Dziwny jesteś Boogie  
Pewnie 

a to co poniżej to ja popisałem hehehe
olko napisał(a):
żadna Mka nie jest samochodem żeby przemierzać nim ok. 40Tkm rocznie
olko napisał(a):
Z tego co się naczytałem(oczywiście nie wiem czy tak jest na pewno) silnik by pewnie tyle nie przejeździł 
olko napisał(a):
A co do 760Li to podejrzewam, że ... przynajmniej silnik nie do zajechania.
olko napisał(a):
Sam miałeś sporo problemów z tym autem i nie wiem czemu tak bronisz jej bezawaryjności. Ja tu nie chce nic wmówić, ale to jest fakt, że te silniki się psują poprostu 
Bzdur popisałeś z sufitu, opinie sobie zbudowałeś, bo pewnie znasz sie na ekonomii, na skokach narciarskich, to czemu i nie ma M3  
 olko napisał(a):
co mnie obchodzi, że u ciebie w M5 jest wszystko ok, skoro mowa tu jest o M3. Są to dwie zupełnie inne konstrukcje i nie wiem co to ma do rzeczy? Mowa tu o M3. To, że masz M5 i cie pokazali w top gear wszyscy wiemy  
a skąd taka to wiedza, że inne konstrukcje ? 

Do rzeczy ma to, że auto nie jest nowe, łatwego życia pewnie nie miało, a jednak jakoś się nie rozpada.
olko napisał(a):
 Mowa tu o M3. To, że masz M5 i cie pokazali w top gear wszyscy wiemy  
Co tam, gul skoczyl ?  Załatwić Ci sesyjke ?  
 olko napisał(a):
Wiem też jak ja bym jej używał. Jestem realistą. Codziennie by dostawała w dupe, bo do tego poprostu jest i po to bym ją miał, żeby ładować!
NIe lepiej sobie pistolet kupić, i jego ładować ?
olko napisał(a):
I dlatego twierdze, że prędzej czy później nie wytrzymał by tego silnik bo nie jest stworzony do tego żeby mieć mega przebieg tylko do tego żeby zapier  
Tą myślą niewątpliwie powinieneś podzielić się z jeszcze szerszym greium 

olko napisał(a):
Podsumowując stwierdzam, że za bardzo się wczuwasz w M-znawce, ja wyrażam tylko swoją opinie na temat M3 e46 ogólnie 
POdsumowawszy, stwierdzam że opinie Twoje to takie konfabulacje nastolatka na temat F1 

Jak będziesz używał Mki na codzień, jak ja, pogadamy. Na razie mamy folklor, osobnik bez wiedzy, STWIERDZA że za bardzo bronię Mek  
 olko napisał(a):
a ty mnie atakujesz twierdząc, że nic nie wiem
Dobre... 

A skąd masz coś wiedzieć, z AutoŚwiata ? 

Pewnie że nic nie wiesz, nie trzeba być do tego znawcą żadnym żeby to stwierdzić.
olko napisał(a):
Uważam też, że prawdopodobnie jeździsz jak taksówkarz mająć takie tezy 
I jak zwykle masz racje  
 olko napisał(a):
 Info z pierwszej ręki! 3 silnik, i już w złym stanie 
Daj już spokój 

NIe znasz auta, nie znasz Kostka i na tym zakończmy.