BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 czerwca 2025, 13:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4566 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 229  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project-> str62 przyszło tuuurbo i zabawki
PostNapisane: 10 stycznia 2013, 22:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Co z tego, że pierwsze m54 turbo, przy wyborze turbosprężarki nie ma to w zupełności znaczenia.
Leo napisał(a):
Hehe powiem Ci kolego dlaczego akurat ten chinczyk bo zapewne myslisz ze to oszczedność, nic bardziej mylnego.

No nie ściemniaj :D Oszczędność i nic więcej, przecież mogłeś kupić garretta gt40 za 6400zł który chyba nie muszę pisać, że jest we wszystkim lepszy od chińczyka? Ale nie potępiam bo sam na twoim miejscu dokonał bym tego samego wyboru.
Swoją drogą kupując hx35 (który mi nawet przez głowę nie przeszedł) zamiast gt35 oszczędność raczej żadna. A zalety na korzyść gt35 znam bo coś tam się orientuje w temacie.
Korby z M54 przeoczyłem bo strasznie dużo wklejasz fotek i opisów których nie chce mi się czytać to z grubsza lecę ;)
Coś tam zawsze wytrzymają, może nawet wcale nie tak mało :D

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project-> str62 przyszło tuuurbo i zabawki
PostNapisane: 10 stycznia 2013, 22:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Leo napisał(a):
Turbo jest replika gt35 ALE jest zupelnie inne, ma twin scrolla i wiekszą dupę ;) Mogłem wziąć holseta hx35 ale jest mniej wydajny. Dlatego ta turbina jest taka bo taka MIAŁA BYĆ :)


Jak uwazasz, mam wyrobione zdanie o chinskich turbinach. Nie widzialem jeszcze takiej, ktora by miala powtarzalna jakosc :/ Nawet Turbonetics, ktory produkuje podzespoly swoich turbosprezarek w Chinach, sklada je w USA z czesci i przeprowadza koncowa obrobke.

Ten WG i BW to tez moim zdaniem niezbyt dobry pomysl, inwestujesz pieniadze i prace w ten projekt, a takim detalem mozesz wywalic silnik, bo sie "zatnie".


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project-> str62 przyszło tuuurbo i zabawki
PostNapisane: 10 stycznia 2013, 23:00 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Nic sie nie zatnie, na tych gratach lata duzo bmw turbo w polsce w takich czy innych warunkach i tylko slyszalem o jednym przypadku zaciecia sie wg.

Niech ci będzie Adamie oszczednosci ;) Nie jestem aż tak rozrzutny zeby za turbo dawac ponad 6k zl :wstyd:

Korby z m54 wytrzymuja ok 450 km ;) tyle bynajmniej mialo najmocniejsze m54 w polsce na secie ts3 ess

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project-> str62 przyszło tuuurbo i zabawki
PostNapisane: 10 stycznia 2013, 23:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Leo napisał(a):
Nic sie nie zatnie, na tych gratach lata duzo bmw turbo w polsce w takich czy innych warunkach i tylko slyszalem o jednym przypadku zaciecia sie wg.


Jak uwazasz, to Twoj projekt, siedze troche czasu w tej branzy i wiem, jakie sa roznice w budowie i materialach pomiedzy oryginalnym Tialem, a chinska replika, tak samo jak w przypadku HKS. Tam gdzie jest np. uszczelka z nomexu, w chinczyku jest wykonana ze zwyklej gumy, takich detali jest masa i w tym wypadku jest podobnie jak z podrobkami felg. Albo zmieniasz projekt dostosowujac go do materialow ktorymi dysponujesz, albo kopiujesz wyglad.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project-> str62 przyszło tuuurbo i zabawki
PostNapisane: 10 stycznia 2013, 23:07 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Wszystko się zgadza ale nie można mówić że to że są inaczej zrobione nie działają jak powinny ;)

Druga sprawa to to nie jest replika tiala ;)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project-> str62 przyszło tuuurbo i zabawki
PostNapisane: 10 stycznia 2013, 23:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
LEO pamiętaj,że tam w ESS TS3 moment był niższy i ogólnie dużo spokojniej rozwijany jak to w kompresorze. Ogólnie kompresor jest dużo bezpieczniejszy dla silnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project-> str62 przyszło tuuurbo i zabawki
PostNapisane: 10 stycznia 2013, 23:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Leo napisał(a):
Wszystko się zgadza ale nie można mówić że to że są inaczej zrobione nie działają jak powinny ;)


Zrobione nie sa inaczej, sa wykonane z innych materialow. Dzialanie akurat jest proste jak drut, chodzi o powtarzalnosc i niezawodnosc, tutaj jest roznica.

Leo napisał(a):
Druga sprawa to to nie jest replika tiala ;)


Dobrze, niech Ci bedzie jest to wymieszanie Tiala MV-S z HKS GT II.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project-> str62 przyszło tuuurbo i zabawki
PostNapisane: 10 stycznia 2013, 23:42 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Aleś ty uszczypliwy Vermilion, dobrze przyznam Ci rację lepię kawałek kupy ;) i dobrze mi z tym. Klamoty kupowałem takie a nie inne po konsultacjach z wieloma osobami którzy na tym jeżdzą a inni buduja fury na tym codziennie. Nie zawsze trzeba wydawać 20tys zł na same graty....

ja poszedłem taką drogą, Ty poszedł byś inną i tyle, nie chce się kłucić bo po prostu nie lubie dlatego :piwo:

Mały masz rację że momentu jest mniej z kompressora ale 1bar to 1 bar ;) a 450km to 450km :D

Będzie dobrze nie ma co panikować :) czuję to w powietrzu :hyhy:

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project-> str62 przyszło tuuurbo i zabawki
PostNapisane: 10 stycznia 2013, 23:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Leo napisał(a):
Aleś ty uszczypliwy Vermilion, dobrze przyznam Ci rację lepię kawałek kupy ;) i dobrze mi z tym. Klamoty kupowałem takie a nie inne po konsultacjach z wieloma osobami którzy na tym jeżdzą a inni buduja fury na tym codziennie. Nie zawsze trzeba wydawać 20tys zł na same graty....

ja poszedłem taką drogą, Ty poszedł byś inną i tyle, nie chce się kłucić bo po prostu nie lubie dlatego :piwo:


Nie, zle to odbierasz. Ostrzegam Cie przed pozorna oszczednoscia. Nie siedze w tej branzy od wczoraj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project-> str62 przyszło tuuurbo i zabawki
PostNapisane: 10 stycznia 2013, 23:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
tak czytam i czytam, złego słowa bałem się powiedzieć z racji fali hejtu jaka by nastąpiła więc dzięki za podkład Vermilion :)
Robiąc projekt po taniości zrobisz go dwa razy, sam w to nie wierzyłem póki nie zakosztowałem tej wątpliwej przyjemności.

A co do wypowiedzi to uwielbiam oczo-hamownie forumowiczów :)

Znalazłem dwa tematy uturbiania M54, oba ze stanów.
Oba w pełni zakute, odprężone na tłokach, ładujące w okolicach 1bara i jeżdżące na E85 ... oba nie przekroczyły 400koni co i tak jest dużo bo przyrost w granicach 100% (licząc odprężenie).

Ale naprawdę szczerze Ci życzę 480 na proponowanym przez Ciebie setupie.

Oby się udało...

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Ostatnio edytowano 10 stycznia 2013, 23:52 przez jackolus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project-> str62 przyszło tuuurbo i zabawki
PostNapisane: 10 stycznia 2013, 23:51 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
Wszystko w tych gratach by było fajne, typowe chinskie no-name'y, tylko po kiego wuja chinolce wala na te swoje wyroby znaczki HKS, Tial, Aeromotive ,itp ? Przeciez chyba i tak nikt znajacy sie na rzeczy nie powie ze ten BOV to HKS.

Ostro kibicuje i trzymam kciuki za 400+ :D. bo widze ze jakby sie na to nastawiasz...

jackolus - byl jeszcze jeden projekt ze szwecji 330ci na e85 chyba 433WHP. Jak to szwedzi do takiej smiesznej dla nich mocy nawet silnika nie otwierali :D . Był nawet wpis na racingforum o tym.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project-> str62 przyszło tuuurbo i zabawki
PostNapisane: 10 stycznia 2013, 23:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
piotres napisał(a):
Wszystko w tych gratach by było fajne, typowe chinskie no-name'y, tylko po kiego wuja chinolce wala na te swoje wyroby znaczki HKS, Tial, Aeromotive ,itp ? Przeciez chyba i tak nikt znajacy sie na rzeczy nie powie ze ten BOV to HKS.


Widzisz, wielu ludzi kupuje pozniej takie rzeczy nieswiadomie, bo znaja nazwe, slyszeli, ze dobre i szukaja jak najtaniej, a pozniej znajduja na ebayu czy allegro za 1/10 ceny i mysla, ze ktos robi im prezent. Zobacz jak na allegro opyla sie podrobione felgi Advan'a czy fotele Bride'a, a sprzedawcy sa w zasadzie bezkarni, bo tych firm nikt oficjalnie nie reprezentuje w Polsce. Do tego dochodzi jeszcze to, ze czesto nie potrafia odroznic oryginalu od podrobki, bo obie rzeczy widzieli tylko na zdjeciu w internecie. A i sa jeszcze przypadki swiadomego zakupu, gdzie chce sie pochwalic przed kims, kto ma wlasnie male pojecie, tym, ze kupilo sie takie "grube" graty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project-> str62 przyszło tuuurbo i zabawki
PostNapisane: 11 stycznia 2013, 00:03 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Leo napisał(a):
Dzisiaj znaleziony został sprawca porannych nerwów, mowa o cykającym hydroregulatorze czy jak to potocznie sie nazywa szklanka

Co z nim było? Wymieniłeś na nowy?

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project-> str62 przyszło tuuurbo i zabawki
PostNapisane: 11 stycznia 2013, 00:06 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Tak został włożony nowy oryginał, byl po prostu miekkie i puszczal olej w czasie kiedy auto stało ;)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project-> str62 przyszło tuuurbo i zabawki
PostNapisane: 11 stycznia 2013, 00:10 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Ok, dzięki ;) Trzymam kciuki za projekt :ok:

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project-> str62 przyszło tuuurbo i zabawki
PostNapisane: 11 stycznia 2013, 12:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
jackolus napisał(a):
A co do wypowiedzi to uwielbiam oczo-hamownie forumowiczów :)

Znalazłem dwa tematy uturbiania M54, oba ze stanów.
Oba w pełni zakute, odprężone na tłokach, ładujące w okolicach 1bara i jeżdżące na E85 ... oba nie przekroczyły 400koni co i tak jest dużo bo przyrost w granicach 100% (licząc odprężenie).

Chyba masz świadomość, że 1bar a 1bar z dużo większego turbo to gigantyczna różnica?
m50b25 przy doładowaniu 0.9 bar na tej turbosprężarce wypluło 390KM, m50b28 przy 1.2bar 480KM. Wiadomo, że moc nie bierze się tylko z doładowania ale skoro tu jest 3 litry a ma być 1bar no to chyba logiczne mając na uwadze tamte projekty, że 400+ musi być, wg mnie może i 450 pęknie, czego szczerze życzę :super:

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project-> str62 przyszło tuuurbo i zabawki
PostNapisane: 11 stycznia 2013, 21:29 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Adam_94 napisał(a):
jackolus napisał(a):
A co do wypowiedzi to uwielbiam oczo-hamownie forumowiczów :)

Znalazłem dwa tematy uturbiania M54, oba ze stanów.
Oba w pełni zakute, odprężone na tłokach, ładujące w okolicach 1bara i jeżdżące na E85 ... oba nie przekroczyły 400koni co i tak jest dużo bo przyrost w granicach 100% (licząc odprężenie).

Chyba masz świadomość, że 1bar a 1bar z dużo większego turbo to gigantyczna różnica?
m50b25 przy doładowaniu 0.9 bar na tej turbosprężarce wypluło 390KM, m50b28 przy 1.2bar 480KM. Wiadomo, że moc nie bierze się tylko z doładowania ale skoro tu jest 3 litry a ma być 1bar no to chyba logiczne mając na uwadze tamte projekty, że 400+ musi być, wg mnie może i 450 pęknie, czego szczerze życzę :super:


no i właściwie tyle ;)

kilka fotek spiętej turbawki z kolektorem wydechowym, prawda że wyśmienicie do siebie pasują?


Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project-> str62 zabawki, 65 turbo+kolektor
PostNapisane: 11 stycznia 2013, 21:32 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 14
Posty: 873
Lokalizacja: WPR
Dobrzeeee! :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project-> str62 zabawki, 65 turbo+kolektor
PostNapisane: 11 stycznia 2013, 21:43 
Offline
Forumowicz

Wiek: 33
Posty: 116
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115233
Pasują do siebie jak małżeństwo po pięćdziesiątej rocznicy ślubu :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project-> str62 zabawki, 65 turbo+kolektor
PostNapisane: 11 stycznia 2013, 22:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
Ekstra chciałbym zobaczyć jak to zagra razem :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4566 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 229  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL