BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2025, 08:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 208 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 17:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Mam dokładnie takie samo zdanie jak Kyo BMW z dźwiękiem z głośników to pedał nie BMW wiocha i buractwo nie ważne jak by to brzmiało.
Najgorsze,że wiele marek to stosuje nawet Maseratti.
W VAGu mają coś lepszego system,który zmienia dźwięk układu wydechowego i to naprawdę fajnie działa ale nie z głośników.
http://www.youtube.com/watch?v=lM6C32JPGts


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 17:21 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 14134
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Mnie co prawda aż tak to nie wkurzyło jak Kyo, ale swego czasu mocno psioczyłem na ten patent, gdy debiutował w F10 M5, gdzieś tam podświadomie przeczuwając, że wkrótce trafi to do słabszych modeli jako wyposażenie standardowe...

Pomysł słaby, Ajfonowy wręcz. Brakuje tylko mini-tęczy na desce rozdzielczej z opcją ewentualnego spalenia :mur:

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 17:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Cieszcie się, że w bawarkach da się to wyłączyć. Nie zbłaźnili się całkiem do końca. Myśleli, że zrekompensują seniorom te brakujące 2 garki, a nam miłosnikom nie popsuje do końca humoru. Poza tym sądze, że nie jeden z was capnąłby pod swoje skrzydła takie dwa łoosiem. 320 niutków dostępne od 1200-4000obrotów musi robić robote. Cóż pozostało nam delektować się 335i ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Ostatnio edytowano 26 listopada 2013, 17:45 przez kszyhu, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 17:42 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Hahah, Kyo, cóż za bulwers, aż nagłówek forum się zmienił :D
Ale popieram w 100%. Brzydzę się tymi wszystkimi zbędnymi gadżetami, które podwyższają masę pojazdu i poziom skomplikowania konstrukcji, a nie ma z nich żadnej realnej i wymiernej korzyści. Niestety, marketing wdarł się wszędzie i dyktuje nam, czego potrzebujemy. Ucieczka do MB czy Audi niewiele pewnie zmieni - one też pewnie niedługo będą stosować takie triki.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 17:49 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Zróbmy dla jaja internetową petycję do bmw o wywalenie tego pomysłu do kosza. Może to będzie niemy krzyk, ale przynajmniej będzie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 17:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 550
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: nice one!
Kod silnika: S65B40
hehe jakie oburzenie. Dajcie spokój, auta sprzedają bo im wstyd. Wielcy "fani" marki od pokoleń. Sprzedajecie swoje ukochane samochody bo się Wam nowszy model nie podoba? Oczywiście kompletną bzdurą jest zrobienie dźwięku z głośników i BMW się tylko ośmiesza w ten sposób ale jest wiele wspaniałych starszych modeli. BMW to kawał motoryzacyjnej historii i o tym trzeba pamiętać. Pewnie szybko się z tego wycofają jak im sprzedaż drastycznie spadnie i się skończy na modyfikacjach seryjnych wydechów. Żałoba na forum? ... Ja jestem dumny z mojego BMW!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 17:56 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
prokot napisał(a):
Sprzedajecie swoje ukochane samochody bo się Wam nowszy model nie podoba?


Wkurzyli mnie. Finalnie jednak nie sprzedaję, zmieniłem zdanie. Trzeba by byc idiotą żeby nabierające na wartości, ostatnie prawdziwe, mityczne, 6 cylindrowe, 328 sprzedać. :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 17:57 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Kyokushin, mój podpis masz, i to całkiem na serio ;) Oczywiście BMW się tą petycją na pewno przejmie :D
Kyokushin napisał(a):
nabierające na wartości mityczne 328 sprzedać.

Mityczne jest na jednym vanosie :luka: Na podwójnym - co najwyżej półmityczne :cool:

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 17:58 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
maaaad napisał(a):
Mityczne jest na jednym vanosie Na podwójnym - co najwyżej półmityczne


Tak, to już nie to samo :cwaniak:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 18:17 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Kyokushin napisał(a):
tak, posiadacze bmw będą się wymieniać dźwiekami silników przez bluetooth :D
BmW pewnie na swojej stronie okzjonalne dźwieki będzie dawać, typu jingle bells na święta.


Już jest taki patent w nowym Renault chyba Clio RS. Można sobie zmienić dźwięk silnika na V8, turbo itp.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 18:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 468
Lokalizacja: Piła
Moje BMW: E46 318i
Kod silnika: N46B20
Ja to bym sobie wgrał Trabant.Ultimate.Zwickau.Sound.Set.for.E46, ale u mnie z głośników leci tylko rzężący kaseciak po Helmucie.

_________________
Nie biegaj za stadem.

3.6 litra i 249 KM łącznie.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 18:29 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 14134
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
ja bym wgrał sound Syreny 105. Kiedyś to auta miały klang. Szczególnie te jezdzące po PRL. Do dziś na kazdej rodzinnej posiadówie mi rodzice i dziadkowie przypominają, jak to stałem mając 2,5 roku, juz bez Tetry w majtasach i odrózniałem po zasłyszanym dzwieku zza domu, co własnie nadjezdza- czy 126p, 125p, Syrena, Trabant czy Wartburg.. a dzis.. głosniczki jakies.. ehh

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 18:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
kupiec_fkl napisał(a):
Kyokushin napisał(a):
tak, posiadacze bmw będą się wymieniać dźwiekami silników przez bluetooth :D
BmW pewnie na swojej stronie okzjonalne dźwieki będzie dawać, typu jingle bells na święta.


Już jest taki patent w nowym Renault chyba Clio RS. Można sobie zmienić dźwięk silnika na V8, turbo itp.



_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 18:41 
mogło być gorzej



Góra
  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 18:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 171
Moje BMW: 330xd
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121602
Adam_94 napisał(a):
JarekBDG napisał(a):
Adam_94 napisał(a):
Turba zmniejszanie pojemności i inne bzdety a na autostradzie pali tyle co dwudziestoletnie wolnossące r6, wiadomo, że tu dochodzi xdrive i większa masa ale jednak trochę głupio...


To ile wg Ciebie powinien palić 245 konny silnik z automatem,napędem 4x4 i wagą 1540kg?
6 litrów?

No kurde mniej. Tyle to palli 3litrowe e46 które waży niewiele mniej, tu jest dwa litry i dwa cylindry mniej i ledwo 10KM więcej. To po co ten cały downsizing czy jak to się tam zwie skoro nic nie daje...


Jeździłem tym autem i po pierwsze jego osiągi to inna kategoria niż w e46 to raz , dwa tu masz dane spalania do wersji xdrive co skutecznie zwiększa spalanie (w przypadku mojego auta o ok 1,5litra) trzy podczas testów nie zawsze wyniki spalania są prawdziwe (dotarcie silnika i podzespołów, temperament kierownika itp) cztery auto jest może tylko 14km mocniejsze ale ma znacznie większy moment i dostępny w znacznie większym zakresie obrotów. Moim zdaniem jeżeli chodzi o stosunek osiągów do ekonomii to znaczący krok w stosunku do e46 i e90 również. Moje zdanie możecie się nie zgadzać . Co do dzwięku był bardzo fajny i nie zauważyłem aby szedł z głośników... może i jest to udawanie ale wolę żeby coś tam delikatnie mruczało niż słuchać 2 litrowej wiksy odkurzacza;-] Niestety panowie postępu nie zatrzymamy musimy się z nim oswajać ;]-

_________________
ZUS z pew­nością jest in­sty­tucją przestępczą, ale nie można naz­wać jej zorganizowaną.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 18:51 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 706
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E60m 550i, N62B48
Panowie, nie ma co dramatyzować z tym dźwiękiem z głośników. Temat jest stary. Odświeżony przy pojawianiu się większej ilości aut elektrycznych w związku z tym, iż są one niebezpieczne z tego względu, że nie wydają typowego dźwięku silnika. Niesie to niebezpieczeństwo dla zamyślonego pieszego ;)

Kto jest fanem marki ten zostanie ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 18:54 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
oprócz tego, że te nowe auta ciekawie wyglądają to nie prezentują sobą nic.. jeszcze ten dźwięk silnika w głośnikach :wstyd: ostatnie ciekawe auta to e92 i e63 i koniec. Po zakończeniu produkcji bmw dla mnie umarło i przestało istnieć

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 19:00 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
I jeszcze takie małe porównanie z wyroczni przyspieszeń:
http://www.zeperfs.com/en/match4205-4176-4277-4442.htm

Co prawda to F30/31 ale widać, że poczciwym manualem da się lepsze czasy wykręcić w 2.0biturbo niż supernowoczesnym 8 biegowym automatem :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 19:24 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 4695
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=135795
byłe
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=71866
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... t=piotr320
świat zwariował.. :| :|

ale w końcu w dieslach będzie można mieć V8 ........ z głośników.. :rotfl: :rotfl:

_________________
Zajrzyj i oceń mojego turasa..:-)

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 19:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
wujekwaldus napisał(a):
Minelo 10 lat a E60 z 2003 roku wciaz jezdzi i niektore egzemplarze maja sie dobrze, wymienia sie czesci eksploatacyjne tylko.


Niektore, dobrze powiedziane, niektore polonezy tez jezdza ;) Jednak E60 to awaryjne auto w porownaniu do poprzednikow.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 208 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL