pawelos666 napisał(a):
Nie odpisałeś na mojego posta:
Kolega niech po prostu napisze w jednym poście na jakie auto trafił, że był robiony swap, co wiedział co robił, czego nie wiedział, o czym się dowiedział, co wymieniał z części i co w jego przypadku pomogło. Proponuję napisać bez "krain geograficznych", ludności i bez podtekstów...
Nie do końca wiem o co Ci chodzi. Jeśli moje auto miałeś na myśli to pisałem to już hoho wiele razy kilka stron wstecz także nie będę się powtarzał i dziwi mnie to trochę bo sam się udzielałeś po wielu moich postach z tego co pamiętam. Ci którzy mnie wspierali i śledzili moją walkę wiedzą wszystko praktycznie krok po kroku. Auto kupiłem od
Piter'a także wiem co było robione itp także niespodzianek tu żadnych nie było co widzę zasugerowałeś. A wymiana tych wszystkich części była skutkiem tego że nikt nie potrafił zdiagnozować problemu i trzeba to było robić metodą prób i błędów po kolei. Jak zrobiłem i sprawdziłem wszystko i to niczego nie zmieniło pomyślałem że ostatnia nadzieja po stronie software'owej więc to zrobiłem i okazało się że tu leżała przyczyna. Tyle w temacie.
pawelos666 napisał(a):
PS. Pomyśl o ludziach, którzy mają takie problemy, a zaczną wszystko wymieniać i wgrywać sobie sami softy "w garażu" u Henia..., a później pomyśl o ludziach, którzy będą się tym zajmować na koniec.
Takich rzeczy nie robi się "w garażu u Henia" także jeśli ktoś tak myśli to już nie jest ani Twój ani mój problem. Nie uratujemy całego świata. Każdy ma swój rozum i wie że takich rzeczy byle kto robić nie może. Podstawą jest dobra diagnoza i tyle, to zawsze powtarzam i chyba każdy to wie. W moim przypadku najwięksi "spece" od marki rozłożyli ręce już także sam musiałem z tym walczyć i wygrałem, to się liczy dla mnie bo wytrwałość popłaca jak widać. Zresztą widać to także po postach kolegów którzy podziwiają poświecenie tak dużej ilości czasu kasy i nerwów na walkę z problemem. Ale warto było
pawelos666 napisał(a):
Nie robi się nic na mocne podejrzenia. Lambda czy disa to jest 0. Oddaje się elektrykowi, który sprawdza całą wiązkę silnika i każdy element sterowania silnikiem z instalacji silnika od głównego przekaźnika i ECU do wszystkich odbiorników wraz z sprawdzeniem ich charakterystyk oscyloskopem. Dopiero później rozmowa o samym ECU i sofcie "oryginalnym".
Nie chce mi się powtarzać znowu.
Ja nie zacząłem od softa, jak wiesz a przynajmniej powinieneś jeśli czytasz co piszę, to nastąpiło na samym końcu. Ja miałem wszystko wymienione/sprawdzone już jak tylko można było a problem nadal występował stąd skierowanie sprawy w stronę softa, nie przed!